Wirecard (WDI)

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40
sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 397

Re: Wirecard (WDI)

Berichtdoor sjos » 17 Apr 2019 11:30

josymar schreef:Ik lees hier dat het jaarrapport wordt gepubliceerd op 25 april. Zouden er weer mensen zijn die meer weten dan andere? De koersevolutie van de laatste 5 dagen (van 107,20 naar 117,35) is toch opvallend. Aankopen van insiders?
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die wachten op dit uitgesteld jaarrapport. Eerst kijken of toevallig de financial times weer iets te melden heeft over wirecard.De vijgen na Pasen.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 397

Berichtdoor sjos » 20 Apr 2019 10:45

Wirecard Aktie
WKN: 747206 / ISIN: DE0007472060
120,15EUR -2,45EUR -2,00%
Leerverkaufsverbot beendet: Bafin erlaubt wieder Wetten gegen Wirecard
Investoren dürfen ab sofort wieder auf einen Kursverfall der Wirecard-Aktie wetten.Die Finanzaufsicht Bafin hebt das Verbot von Leerverkäufen nach zwei Monaten auf. Der Bezahldienstleister war mehrfach Opfer gezielter Spekulationsattacken...

De volledige tekst op:https://www.n-tv.de/wirtschaft/Bafin-erlaubt-wieder-Wetten-gegen-Wirecard-article20978310.html
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Warrant
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 72

Berichtdoor Warrant » 20 Apr 2019 22:27

josymar schreef:Ik lees hier dat het jaarrapport wordt gepubliceerd op 25 april. Zouden er weer mensen zijn die meer weten dan andere? De koersevolutie van de laatste 5 dagen (van 107,20 naar 117,35) is toch opvallend. Aankopen van insiders?

Nee zolang er geen slecht nieuws komt kan je verwachten dat de koers weer rustig richting de 150-200 euro opschuift. Er zit nu een serieuze "fraud risk premium" in de prijs maar bij afwezigheid van slecht nieuws zal die risk premium geleidelijk aan weer kleiner worden en de koers dus naar boven duwen.
Top 10: Basic Fit, Umicore, Visa, Alibaba, ASML Holding, Mercadolibre, Tencent, The Trade Desk, Shopify, Microsoft

josymar
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 93

Berichtdoor josymar » 24 Apr 2019 00:06

Het Japanse SoftBank zou overwegen om een belang te nemen in het Duitse WireCard. Dat meldde persbureau Bloomberg dinsdag op basis van bronnen. Het zou gaan om een belang van 5 procent. Dat verklaart allicht de koersstijging van vandaag (en de laatste twee weken?).