TherapeuticsMD

Bespreek hier de kleinere aandelen van de beurs in New York

Backerrr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 137
Contacteer:

Re: TherapeuticsMD

Bericht door Backerrr » 26 nov 2019 13:53

Knight and TherapeuticsMD Announce Filing of New Drug Submission for BIJUVA® in Canada
MONTREAL & BOCA RATON, Fla.--(BUSINESS WIRE)--Nov. 26, 2019-- Knight Therapeutics Inc. (TSX: GUD) (“Knight”) and TherapeuticsMD, Inc. (NASDAQ: TXMD) (“TherapeuticsMD”) announced today that Knight's New Drug Submission (NDS) for BIJUVA® has been accepted for review by Health Canada. BIJUVA, estradiol and progesterone capsules, is licensed by Knight from TherapeuticsMD. BIJUVA is a bio-identical* hormone therapy combination of estradiol and progesterone in a single, daily oral capsule intended for the treatment of moderate-to-severe vasomotor symptoms associated with menopause in women with intact uteri.
JoachimDM liked last!

powered by Surfing Waves

Backerrr
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Backerrr » 27 nov 2019 20:01

:up: :up: :up:
U kunt zich hier registreren om de bijlage te zien.
JoachimDM liked last!

JoachimDM
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 87
Contacteer:

Bericht door JoachimDM » 03 dec 2019 14:55

Het aantal scripts van vorige week (bron: Symphony via Stocktwits): Imvexxy 11.24k, Bijuva 2.08k, Annovera 109

Ik heb gelezen op stocktwits dat het scriptaantal voor Annovera niet volledig zou gerapporteerd zijn in Symphony. Laten we hopen dat ze inderdaad ondergerapporteerd zijn, anders zullen we "slechts" uitkomen op $8 à $9 miljoen.

uynod
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 46
Contacteer:

Bericht door uynod » 04 dec 2019 10:14

sta nog steeds aan de zijlijn

ik zie het inderdaad niet rooskleurig in, die 11 miljoen halen...
3Q waren volgende cijfers: Imvexxy 4,8 miljoen netto, Bijuva 491.000 netto, Annovera 400.000 netto.
Samen afgerond 5,7 miljoen netto.
Dat moet dus verdubbelen in Q4.

Ik weet wel dat Bijuva en Annovera nog maar net op de markt zijn, maar om dat in 1 kwartaal gigantisch op te trekken, lijkt me sterk.
Stel dat Imvexxy-inkomsten nog stijgen tot 5,5 miljoen in Q4.
Bijuva-inkomsten waren in Q3 3x zo hoog als in Q2. Stel dat ze dit in Q4 x5 kunnen doen, dan moeten ze kunnen uitkomen rond de 2,5 miljoen.
Annovera gewoon heel ruim gerekend 200 scripts * 4 weken in december en x 3 maand aan 1250 USD netto = 3 miljoen.

Alles samen is dat net 11 miljoen, maar hierboven rekende ik heel ruim voor Annovera, dus waarschijnlijk halen ze het niet...

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 320
Contacteer:

Bericht door Naz-T » 04 dec 2019 10:20

uynod schreef:
04 dec 2019 10:14
sta nog steeds aan de zijlijn

ik zie het inderdaad niet rooskleurig in, die 11 miljoen halen...
3Q waren volgende cijfers: Imvexxy 4,8 miljoen netto, Bijuva 491.000 netto, Annovera 400.000 netto.
Samen afgerond 5,7 miljoen netto.
Dat moet dus verdubbelen in Q4.

Ik weet wel dat Bijuva en Annovera nog maar net op de markt zijn, maar om dat in 1 kwartaal gigantisch op te trekken, lijkt me sterk.
Stel dat Imvexxy-inkomsten nog stijgen tot 5,5 miljoen in Q4.
Bijuva-inkomsten waren in Q3 3x zo hoog als in Q2. Stel dat ze dit in Q4 x5 kunnen doen, dan moeten ze kunnen uitkomen rond de 2,5 miljoen.
Annovera gewoon heel ruim gerekend 200 scripts * 4 weken in december en x 3 maand aan 1250 USD netto = 3 miljoen.

Alles samen is dat net 11 miljoen, maar hierboven rekende ik heel ruim voor Annovera, dus waarschijnlijk halen ze het niet...
Volgens mij gaan ze het wel halen, maar is eerder een buikgevoel en ik neem die script numbers die circuleren met een korrel zout. Shorters zijn weer hard aan het manipuleren op stocktwits en die tax loss sales ondersteunt hen.
En stel dat ze die 11mio niet halen... KT een dip in de koers, maar LT is dit toch zeker een aandeel om in port te hebben, niet??
Backerrr liked last!

uynod
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 46
Contacteer:

Bericht door uynod » 04 dec 2019 11:24

das waar Naz-T, dan komt zeker het moment om ervoor te gaan :-)
maar das de reden waarom ik zal wachten tot volgend jaar om (terug) in te stappen

het blijft me wel een raadsel waarom de koers zo'n belabberd parcours rijdt
qua producten zijn ze top, de verkoop (zeker van Imvexxy) gaat goed, ze moeten kunnen de referentie worden op vlak van "women health", maar waarom de koers da zo laag staat...

alhoewel, als ik dan kijk naar de marktkap: momenteel rond de 640 miljoen USD, dat wil zeggen dat er serieus wat aandelen uitstaan. daar ligt al een eerste verklaring.
netto-inkomsten uit de drie producten moeten 11 miljoen zijn voor Q4. Dat is natuurlijk peanuts in vergelijking met de huidige marktkap. ik bedoel maar dat die nog serieus moeten stijgen om de huidige beurswaarde te bewijzen... ik weet ook wel dat Bijuva en Annovera nog niet zo lang verkrijgbaar zijn, maar toch lijkt dit nog even te gaan duren...

daarentegen is de markt die ze aansnijden met hun producten toch miljarden waard.
Als ze daar een deftig percentage kunnen van halen, dan zouden ze zeker moeten kunnen stijgen de komende maanden (jaren)
Backerrr liked last!

JoachimDM
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 87
Contacteer:

Bericht door JoachimDM » 04 dec 2019 23:02

uynod, ik denk eerder dat Bijuva zal uitkomen rond de $1 á $1,5 miljoen en Annovera minstens $3,5 miljoen. Voor Imvexxy verwacht ik $6 à $7 miljoen. Hoe dan ook zal het spannend worden, iedereen hoopt natuurlijk op een positieve verrassing in Februari :) 2020 wordt een heel belangrijk jaar, daarin zal blijken hoe snel de verkopen stijgen en hoe lang het zal duren eer ze winst zullen genereren.
uynod liked last!

Backerrr
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Backerrr » 08 dec 2019 05:49

Info van Boston biotech investor (whattsapp)
Wat denken jullie hier van?

THIS IS SHOCKING EVERYONE!!! I am afraid I am in the process of doing a complete 180 on the Bijuva opportunity from compounded HRTs. Recall TXMD said Bijuva will compete with 12 - 18MM compounded HRTs....they even said the top 700 Compounders in the US control 50% of these prescriptions? Well please have a read of the 2016 TXMD sponsored NIH study (link below) that concluded of the 36MM HRT prescriptions filled in the US annually....only 26% are compounded Estradiol and Progesterone. Even worse, only 24% of compounded HRTs are actually compounded pills (that would be appropriate to be replaced by Bijuva). A majority of compounded HRTs are gels, creams & patches (46%), as noted pills are 24% and vaginal inserts are roughly 20%. This is really troubling and suggests that Bijuva's opportunity via Compounded HRTs is between 2 & 2.6MM prescriptions per year ($260MM if they got 100% of compounded P&E pills). This is so troubling I have offered a researcher I know $1,000 to read the study and confirm my analysis.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie