Transgene

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40
Stofke
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 326

Re: Transgene

Berichtdoor Stofke » 13 Jan 2019 08:55

And its gone! schreef:
Stofke schreef:Het blijft wachten op de resultaten van Pexa-Vec, als die goed zijn moet dit toch beginnen doorsijpelen bij de grote beleggers. Een emissie dit jaar sluit ik ook niet uit, al mag dit op een iets hogere koers.

Eind 2019 ten laatste begin 2020 als ik de presentatie goed heb begrepen.

Ze hebben nog cash tot september. Ik verwacht dan ook de resultaten ergens in juli/augustus, als die goed zijn opleving van de koers en een emissie ertegenaan.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 22 Jan 2019 13:28

Stofke schreef:Transgene (Euronext: TNG),
onderdeel van Institut Mérieux, is een beursgenoteerd Frans biotechnologiebedrijf dat zich richt op het ontwerpen en ontwikkelen van gerichte immunotherapieën voor de behandeling van kankers en infectieziekten. Transgen's programma's maken gebruik van virale vectortechnologie met het doel om geïnfecteerde of kankercellen indirect of direct te doden.
De belangrijkste klinische fase van het bedrijf zijn: TG4010 voor niet-kleincellige longkanker, Pexa-Vec voor leverkanker en TG4001 voor HPV-positieve hoofd- en halstumoren. Het bedrijf heeft verschillende andere programma's in klinische en preklinische ontwikkeling.
Transgene is ook eigenaar van Invir.IOTM, een nieuw technologieplatform dat zich toelegt op het ontwerp van de volgende generatie oncolytische virussen. Deze multifunctionele virussen zijn gericht op het moduleren van de micro-omgeving van de tumor.
Het bedrijf is gevestigd in Straatsburg, Frankrijk, en heeft aanvullende activiteiten in Lyon, China en de Verenigde Staten.

Hieronder nog een stukje uit Beursbrink van 22 mei 2018

Ook Transgene (ticker: TNG en ISIN-code FR0005175080) is een naam om in de gaten te houden. Het bedrijf, voor 52% in handen van het instituut Mérieux, is actief op het vlak van kankeronderzoek en heeft een zeer rijke onderzoeksportefeuille. Transgene heeft maar liefst 9 middelen in klinische onderzoeksfase waaronder TG4010 tegen longkanker en TG4001 tegen bepaalde types van hoofd- en nekkanker. De meeste van de middelen van Transgene moeten reeds bestaande geneesmiddelen doeltreffender maken. TG4010 wordt samen met Opdivo van Bristol-Myers Squibb gebruikt. De resultaten van deze studie worden later dit jaar gepubliceerd. Recent haalde de groep €14,4 miljoen op waardoor het zeker nog anderhalf jaar verder kan.

Voor meer info zie https://www.transgene.fr/

Op 28mei had Mérieux 52% van de aandelen in handen, ik keek zopas even op de site en dit is ondertussen 57% geworden.
And its gone! liked last!

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 214

Berichtdoor Naz-T » 22 Jan 2019 13:39

Er mag eens wat beweging inkomen...
And its gone! liked last!

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 22 Jan 2019 17:23

Naz-T schreef:Er mag eens wat beweging inkomen...

Idd geduld wordt serieus op de proef gesteld :?
Heb zelfs al beetje verkocht met verlies en stukje in Pharnext (viewtopic.php?f=12&t=3943&start=10) gestoken. Maar volledig eruit ga ik niet. Je zal nooit anders zien ;)

And its gone!
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 85

Berichtdoor And its gone! » 23 Jan 2019 07:43

Nog nooit groen gestaan bij mij. Ben er blijkbaar in geslaagd dit op het absoluut hoogtepunt van het afgelopen jaar te kopen, namelijk 3.1€ :lol:

Maar zoals Stofke zegt, je zal zien, je zwiert ze buiten en de week nadien schieten ze naar 12€.

Ik hou ze bij, maar probeer er zo weinig mogelijk naar te kijken :lol:
GOOGL DBK BAYN TNG IVA IPH ASIT XON GERN

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 214

Berichtdoor Naz-T » 23 Jan 2019 09:17

And its gone! schreef:Nog nooit groen gestaan bij mij. Ben er blijkbaar in geslaagd dit op het absoluut hoogtepunt van het afgelopen jaar te kopen, namelijk 3.1€ :lol:

Maar zoals Stofke zegt, je zal zien, je zwiert ze buiten en de week nadien schieten ze naar 12€.

Ik doe nog beter! In @ 3,2 :o
Wel ondertussen al gemiddeld en ondertussen 3,05
Bij break even terug de helft buiten...

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 23 Jan 2019 10:49

Hier gemiddeld op 2,98

_Jack_
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23

Berichtdoor _Jack_ » 23 Jan 2019 14:14

Naz-T schreef:
And its gone! schreef:Nog nooit groen gestaan bij mij. Ben er blijkbaar in geslaagd dit op het absoluut hoogtepunt van het afgelopen jaar te kopen, namelijk 3.1€ :lol:

Ik doe nog beter! In @ 3,2 :o
Wel ondertussen al gemiddeld en ondertussen 3,05
Bij break even terug de helft buiten...

3,24 hierzo. Baas boven baas. :lol:
Naz-T liked last!

Stofke
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Stofke » 23 Jan 2019 15:13

on the rationale of Pexa-vec combined with ICIs $TNG (currently tested w/ nivo, ipi, durva+treme, cemi in various trials)

Tumor Microenvironment Remodeling by Intratumoral Oncolytic Vaccinia Virus Enhances the Efficacy of Immune-Checkpoint Blockade

http://clincancerres.aacrjournals.org/c ... CR-18-1932

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 256

Berichtdoor Gillepils » 23 Jan 2019 15:45

Sorry mannen, 2,86 ;)
Stofke liked last!