Spire Healthcare

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40, etc.
Plaats reactie
maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 170

Spire Healthcare

Berichtdoor maartenverhoeve » 29 Nov 2017 13:34

Vandaag ingestapt. Noteert onder de boekwaarde en in de hoop dat er na 20 mei 2018 een nieuw overnamebod komt van Mediclinic aan meer dan 300 pence per aandeel, ik schat de kans erg hoog in aangezien ze er al aan 315 pence gedaan hebben en ze 29.9 % van de aandelen bezitten!
Aandeel in aan 245 pence!
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Spire Healthcare

Berichtdoor maartenverhoeve » 29 Nov 2017 20:26

Zijn er mensen die deze hebben in hun portefeuille of info over het bedrijf hebben, je zou me ermee plezieren.
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

johan1213
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 91

Berichtdoor johan1213 » 30 Nov 2017 00:27

Spire Healthcare ... mooi artikel in de laatste nieuwsbrief van P.dhoore.

Maar na het afspringen van de overname is het weer wachten t.e.m. 20 mei vooraleer er een nieuw bod mag uitgebracht worden. Dus het is nog even wachten om te cashen. Maar zeker 30-35 % opwaarts potentieel.

Ik wilde het ook sowieso kopen maar dacht nog even de kat uit de boom te kopen, om het misschien nog iets goedkoper op te pikken .. daardoor al de mooie stijging van vandaag gemist.
Keep calm and carry on.

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 30 Nov 2017 06:55

Misschien krijg je de volgende dagen wel de kans om onder de 240 pence in te stappen, Johan.
Ik houd de mijne ook tot tegen de zomer 2018, geduldig wachtend op een nieuw bod! Aangezien Mediclinic al 29.9 % heeft aan 360 pence, vermoed ik dat er wel een nieuw bod in die buurt zal aankomen,

Maarten

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 21 Feb 2018 16:14

Aandeel gedraagt zich meestal rustig maar in enkele dagen ging er 10 procent af tot 220 pence ongeveer. In twee dagen weer helemaal terug aangedikt onder stevig volume. Voor mij is het uitkijken richting 20 mei wanneer de speculatiekoorts over een nieuw overnamebod van Mediclinic weer kan komen.

Maarten

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 14 Mei 2018 14:53

Aandeel tot op dit moment 7 procent erbij onder een veel hoger dan normaal volume. Kan het overnamefeestje beginnen. Vanaf 20 mei is een nieuw bod mogelijk.
johan1213 liked last!

johan1213
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor johan1213 » 14 Mei 2018 19:28

Inderdaad mooie run vandaag , bijna + 9 % . Veruit mijn grootste aandeel in mijn portefeuille. Helaas niet op de bodem van 209 pence gekocht maar gemiddelde aankoopprijs 234 pence. Maar ok .. we staan op winst, ik ben al content.

En hopelijk zijn we vetrokken maar een mooie rit naar boven...
Keep calm and carry on.

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 14 Mei 2018 19:39

Ik in aan 245 pence. Ook redelijke port met 3500 stuks. Benieuwd naar de volgende dagen... Vanaf 21 mei kan er een nieuw bod komen.

johan1213
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor johan1213 » 25 Mei 2018 15:09

Outgoing Chief Executive Danie Meintjes (Mediclinic), at the helm for nearly a decade, extended the company's footprint in the Middle East with the acquisition two years ago of Al Noor Hospital to offset slower growth at home and in Switzerland.

He tried and failed to buy the remaining 70 percent of Britain's Spire Healthcare <SPI.L> last year after failing to agree on the price in a deal that would have given it a substantial footprint in one of Europe's biggest economies.

"We still believe that it (Spire) is a good business. We think it is good market and will continue to be a supportive shareholder," Meintjes said in a telephone interview with Reuters on Thursday. He declined to comment on whether Mediclinic would launch a fresh bid for Spire.

Meintjes will be replaced by two-decade company veteran Carel Aron van der Merwe when he retires later this year.
Keep calm and carry on.

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 12 Jun 2018 19:44

Ondertussen op een hoogste punt afgesloten. Tijd voor een sprong?,
Mooie uitbodeming en hoog volume op sommige dagen doen het beste verholpen. Noteert ook nog onder de boekwaarde.
Maarten
johan1213 liked last!