Global Graphics

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 806

Re: Global Graphics

Berichtdoor K/w » 13 Sep 2018 23:22

Best wel stevig volume (31K), met slechts 8 transacties!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

serie 1
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor serie 1 » 14 Sep 2018 10:20

......begin october cijfers..........zou het nog daarvoor gebeuren..........de doorbraak :clap: ......al iemand nagedacht over de cijfers......verwachtingen .....hopen op.....etc...... :think: :think:

rvkb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Berichtdoor rvkb » 14 Sep 2018 11:19

Ach nu begrijp ik je naam, Serie 1. Serie 2 zijn uitroeptekens waarschijnlijk :lol:
Neen, serieus, denk ook dat het grote publiek en analisten dit pareltje nog moeten ontdekken.
GLGR heeft lang aangemodderd, maar staat m.i. klaar om de groei die is ingezet ook in de beurskoers vertaald te zien.

serie 1
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor serie 1 » 14 Sep 2018 11:49

Hallo rvkb............. :D naam komt toch echt ergens anders vandaan........het is een landroverauto.........GLOG is idd aan het groeien, maar de echte groei moet mi nog komen tweede helft 2018 en 2019............koers mag dan, maar hoeft van mij niet te volgen.......hoe meer bevestiging van de groei en winstgevendheid zonder koersstijging is alleen maar een koopopportuniteit die ik niet zal laten liggen :up: :up:

gert
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 209

Berichtdoor gert » 14 Sep 2018 20:52

Jongens, stop aub met de spreken van analisten die het aandeel zullen ontdekken. GG heeft een beurswaarde van 45 m. Zelfs als het verdubbelt, zit je nog maar aan 90 m, wat nog steeds te klein is. En mocht er dan toch een verdwaalde analist interesse hebben, dan trekt die zich direct terug omdat hij geen visibiliteit heeft op de evolutie van de cijfers. Er was vorig jaar een geïnteresseerd beurshuis by the way, maar kon enerzijds te weinig verdienen aan het bedrijf en zijn aandeel, anderzijds dat probleem met die visibiliteit

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 806

Berichtdoor K/w » 15 Sep 2018 00:00

gert schreef: En mocht er dan toch een verdwaalde analist interesse hebben, dan trekt die zich direct terug omdat hij geen visibiliteit heeft op de evolutie van de cijfers. Er was vorig jaar een geïnteresseerd beurshuis by the way, maar kon enerzijds te weinig verdienen aan het bedrijf en zijn aandeel, anderzijds dat probleem met die visibiliteit

Ik begrijp het allemaal niet zo goed? De zogenaamde investeerder had geen inzicht in de toekomst, maar toch concludeerde hij dat er te weinig te verdienen valt?

We zien de laatste kwartalen toch een gestage groei in hun segmenten. Recent heeft Meteor nog moeten uitbreiden met hun infra. Toch?

Ik denk dat je ook wel weet dat het niet evident is, om in deze sector te gaan voorspellen? Wat, hoe, wanneer ...?
Inkomsten net voor Kwartaal x, of net na? Maar dat ze zéér goed bezig zijn en vooral vooruitstrevend, kunnen we niet ontkennen?

Misschien moeten we niet alles op een hoop gooien en
Kw 3 maar eens afwachten?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

gert
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor gert » 16 Sep 2018 11:34

ik denk dat mijn vorig commentaar niet goed begrepen is geweest. Beurshuis besliste om geen research te doen over GG omdat er niet veel te verdienen viel qua transacties (te weinig volume voor institutionelen door lage beurskapitalisatie) en qua andere diensten (financiering, kapitaalverhoging, liquidity providing e.a.). Dat was situatie anderhalf jaar geleden.
Steinway liked last!

rvkb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Berichtdoor rvkb » 17 Sep 2018 11:01

Je hebt gelijk Gert. Dit zal een aandeel voor de happy few blijven, beurskap. is te klein om door analisten gevolgd te worden.
Enkel BG van BT volgt het op, denk ik.
Maar aan smallcaps valt ook te verdienen.

gert
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor gert » 17 Sep 2018 11:19

ik denk dat er nog anderen zijn die het van heel nabij volgen

Biobel
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1

Berichtdoor Biobel » 23 Sep 2018 09:41

Het is hier heel stilleven voor een grafiek die op uitbarsten staat...........
Ik denk volgende week of begin oktober voorbij de €4 om nietmeer terug te kijken
en in ėėn lijn naar de €5 :D .
K/w liked last!