Global Graphics

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 785

Re: Global Graphics

Berichtdoor K/w » 12 Apr 2018 09:36

marcator schreef:
Financial highlights for the quarter ended 31 March 2018

The following information is unaudited.
Revenue for the quarter was €5.85 million (2017: €4.70 million)
Gross profit for the quarter was €4.58 million, or 78% of sales (2017: €3.61 million, 77% of sales)
Net profit for the quarter was €0.82 million (2017: loss of €0.11 million)
EBITDA for the quarter was €1.52 million (2017: €0.73 million)
Cash at 31 March 2018 was valued at €5.08 million (31 March 2017: €4.30 million)

Na de realiteit van deze cijfers, blijf ik de koersreactie gisteren, maar vrij somber en aan de zuinige
kant vinden? En daar heeft die gele cavia in Amerika, volgens mij maar weinig mee te maken.
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

gert
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182

Berichtdoor gert » 12 Apr 2018 12:17

koersstijging na cijfers valt wel wat tegen, inderdaad. Maar niet vergeten dat iedereen die wou kopen al gekocht heeft en zit te wachten op hogere koersen. Resultaten zullen iets spectaculairder moeten zijn om de koers fors hoger te tillen. Of anders gezegd: betere resultaten waren al verwacht, dus beperkte reactie
14-11-2014 liked last!

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 203

Berichtdoor marcator » 13 Apr 2018 10:36

gert schreef:Op die dag is er ook de algemene vergadering. Iedereen hier aanwezig op dit forum zou een aandeel moeten neerleggen om naar de algemene vergadering te gaan. Je kan daar dan alle vragen stellen. Misschien een ideetje om te doen voor Filantroop. Daar kan hij het 'USD-probleem' eens voorleggen.

goed plan, ik kom af !

14-11-2014
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 439

Berichtdoor 14-11-2014 » 13 Apr 2018 10:47

Iedereen hier aanwezig op dit forum zou een aandeel moeten neerleggen om naar de algemene vergadering te gaan. Je kan daar dan alle vragen stellen. Misschien een ideetje om te doen voor Filantroop. Daar kan hij het 'USD-probleem' eens voorleggen.

goed plan, ik kom af !

Zal er geen gebruik van maken, maar bent u hier dan beschikbaar voor het door u laten stellen van andermans (serieuze) vragen en het doen van verslag, omdat antwoorden of reacties soms in notulen komen als "Agendapunt 15, vragenronde: geen bijzonderheden"? Dan hoeft niet "iedereen" erheen.

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 203

Berichtdoor marcator » 13 Apr 2018 11:16

sure , laat de vragen maar komen via dit forum of via PB. We staan sterker met vereende krachten...
14-11-2014 liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 16 Apr 2018 10:31

gert schreef:toch grappig, commentaar van partijen die nog nooit aanwezig zijn geweest op een analistenvergadering.

In de veronderstelling dat "De Belegger" ze vanaf nu ook zal beginnen volgen? Onder het motto, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

gert
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182

Berichtdoor gert » 16 Apr 2018 11:54

sorry K/w het is omgekeerd. Eerst naar de analistenvergadering en er dan over publiceren en niet omgekeerd. KBC Securities heeft 2 jaar geleden eens een analistenvergadering bijgewoond, maar is toen niet overgegaan tot een of andere publicatie of een opvolging van het aandeel.

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 17 Apr 2018 11:53

gert schreef:sorry K/w het is omgekeerd. Eerst naar de analistenvergadering en er dan over publiceren en niet omgekeerd. KBC Securities heeft 2 jaar geleden eens een analistenvergadering bijgewoond, maar is toen niet overgegaan tot een of andere publicatie of een opvolging van het aandeel.

We kunnen zeker niet rouwig zijn, mocht "De Belegger" de stap naar 'opvolgen' zou zetten? Global Graphics een Small Cap, die wel alle aandacht kan gebruiken. Ook het management zou wat minder karig mogen zijn met hun PR's, wat betreft moeder-, dochter- en zusterbedrijf?

Proficiat aan Martin Bailey, dit is zeker niet min, als men deze Award op een dergelijk belangrijk evenement mag in ontvangst nemen! Eveneens een goed en positief signaal naar het bedrijf toe.

Global Graphics@Global_Graphics 40 min.
Congratulations @Martin_Bailey for his Best Speaker Award at #TheIJC last week!

Our first US event concluded with the Best Speaker Awards voted by #TheIJC audience - awarded to Martin Bailey from @Global_Graphics and Jo Ann Arceneaux from @allnexResins - Congratulations and thank you for the excellent technical presentations to all our speakers!
https://twitter.com/ESMA_Print/status/9 ... 9552227328

Meteor Inkjet Ltd@Meteor_Inkjet 10 min.
We're looking forward to meeting you at the @IMIEurope Inkjet Development Conference in Frankfurt today. Hear Meteor's Clive Ayling explain the differences between electronics needed for different printhead types and why they differ for the same head in different applications
.

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 17 Apr 2018 19:17

Gisteren met een volume van 16 K stijgen we met moeite 2%, vandaag
een daling van ~2%, met een volume van ocharme 1 K.

De vrij zwakke weerstand van 3.06 €, is al maanden niet meer te slopen.

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 508

Berichtdoor Filantroop » 17 Apr 2018 21:47

Het lijkt erop dat je je kar aan het keren bent én de realiteit aanvaardt K/w...
Ik had vorige week ook verwacht dat de koers fors zou stijgen maar voorlopig blijft deze ver van mijn 'historisch' verkooppunt van toch al een hele tijd geleden,
Ik herhaal nogmaals dat dit helemaal geen leedvermaak is, integendeel...ik ben zélf opnieuw aandeelhouder al zij het een stuk bescheidener als in de recordperiode begin 2017!
Iets blijft me tegenhouden om grotere participaties te nemen en het iets grotere kapitaal - dat totaal afwezig blijft - deelt mijn mening.
De peanutsomzet in het aandeel is dan ook het onverkorte en logische gevolg.
14-11-2014 liked last!