Econocom

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Chef B
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 70
Contacteer:

Re: Econocom

Bericht door Chef B »

ugeerts schreef:
12 feb 2020 20:51
Stel je bent eignenaar (Bouchard) van de grootste villa in je gemeente en je wil de 2de grootse villa opkopen.
Als hij nu ook nog de 3de 4de 5de (en ga zo maar door ) villa wil verwerven en dus nog een tijdje verder doet, gaat hij het zichzelf niet makkelijker maken als de cijfers in maart goed of boven de verwachtingen zijn.

Als hij enkel de ambitie had om die 2de villa te verwerven, en eerder een exit zoekt op korte termijn dan is het om 2 villa's door te verkopen. Voor hoeveel? Daar hebben wij geen zaken mee. Dat is zijn deal en niet de onze. Paling Walter weet wat zijn villa waard is hoor. Vandaag en morgen. Als er 1 iemand is die ik niet ga verslaan is het Walter. Oneerlijk wint steeds van eerlijk.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 873
Contacteer:

Bericht door KAATSCLUB »

Chef B schreef:
13 feb 2020 14:37
ugeerts schreef:
12 feb 2020 20:51
Stel je bent eignenaar (Bouchard) van de grootste villa in je gemeente en je wil de 2de grootse villa opkopen.
Als hij nu ook nog de 3de 4de 5de (en ga zo maar door ) villa wil verwerven en dus nog een tijdje verder doet, gaat hij het zichzelf niet makkelijker maken als de cijfers in maart goed of boven de verwachtingen zijn.

Als hij enkel de ambitie had om die 2de villa te verwerven, en eerder een exit zoekt op korte termijn dan is het om 2 villa's door te verkopen. Voor hoeveel? Daar hebben wij geen zaken mee. Dat is zijn deal en niet de onze. Paling Walter weet wat zijn villa waard is hoor. Vandaag en morgen. Als er 1 iemand is die ik niet ga verslaan is het Walter. Oneerlijk wint steeds van eerlijk.
Chef B , ik denk dat de damp van de kookpotten waar je boven hangt slecht zijn voor je hersencellen....volledig afgestorven mijn gedacht .

Fenomeen
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27
Contacteer:

Bericht door Fenomeen »

Ik begrijp de frustraties maar er is een negeerknop. :idea:

En als dat gebeurt hoef ik niet alsnog die berichten te lezen in quotes. ;)

Bedankt.
Keeperke liked last!
In portefeuille : Accentis, Econocom, GBL, Materialise, Mithra, Orpea, Pharming, Xior Student Housing & tracker Automation & Robotics

wimvd
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 807
Contacteer:

Bericht door wimvd »

Er moeten geen frustraties zijn … Econocom is op weg naar de 3 EUR. Da's voor de meeste instappers hier op het forum al minimaal een halve euro per aandeel winst. (alleen ik was zo dom om in paniek al te verkopen op 2,5 EUR hehe).
Wimpie85 liked last!
Dividend port aan het opbouwen ... soms tussendoor eens een ritje (proberen) maken met een speculatieve positie.

Chef B
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 70
Contacteer:

Bericht door Chef B »

KAATSCLUB schreef:
13 feb 2020 22:34

Chef B , ik denk dat de damp van de kookpotten waar je boven hangt slecht zijn voor je hersencellen....volledig afgestorven mijn gedacht .
Niet op de negeerknop drukken Kaats, Ik krijg liever de bagger over mij heen dan dat ik genegeerd word.

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door KAATSCLUB »

Chef B schreef:
14 feb 2020 08:34
KAATSCLUB schreef:
13 feb 2020 22:34

Niet op de negeerknop drukken Kaats, Ik krijg liever de bagger over mij heen dan dat ik genegeerd word.
Druk nooit of ter nimmer op de negeerknop voor niemand....Tracht zelf eens te begrijpen wat je hier zo allemaal post aub, je zal dan begrijpen dat zo goed als iedereen jou niet begrijpt :think:

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door KAATSCLUB »

Onderstaande nog niet gepost denk ik.
https://d3q1nuq2h4hpaf.cloudfront.net/o ... _02_10.pdf
Aankoop van 677.222 stuks aan 2,55.

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 593
Contacteer:

Bericht door kierkegaard »

Uit De Tijd van vandaag. Artikel 'Voor een polonaise heb je volk nodig' over de leegloop van de Brusselse beurs.

Een volgende exit uit Brussel staat mogelijk al in de steigers. De grootaandeelhouder Jean-Louis Bouchard versterkt zijn positie bij de IT-dienstengroep Econocom. Hij neemt een belang van ruim 5 procent over van Walter Butler, die in 2013 het Franse Osiatis aan Econocom verkocht. Bouchard moet alleen nog een banklening versieren om de deal te financieren. Econocom is zichzelf al mondjesmaat van de beurs aan het halen door in een stevig tempo eigen aandelen in te kopen. Dat het beleggersblad Kroff-invest in die manoeuvers een verkoop van Econocom als potentieel eindspel ziet, is niet verwonderlijk.
bertje liked last!

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 593
Contacteer:

Bericht door kierkegaard »

Het bewuste artikel van Kroffinvest: https://www.kroff.be/nummers

Stany
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182
Contacteer:

Bericht door Stany »

Voor 3,6€ mogen ze de mijn ook hebben dan hou ik er nog wat rendement aan over.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie