Enwave corporation

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.
janf
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2

Re: Enwave corporation

Berichtdoor janf » 08 Apr 2019 16:26

ik heb tijd zat en verkoop niet voor we aan 3.5 zitten :D
kort even wat bijgekocht (3e aankoop) en voor zelfde bedrag een deel van de aandelen terug verkocht. De 15% winst in die periode in aandelen gehouden. Die waren dus gratis 8-)
Daarna nieuw stop-order geplaatst op 1.60 maar nooit meer zo diep gezakt.

powered by Surfing Waves

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 19

Berichtdoor Knaller » 09 Apr 2019 12:56

Ik hoop eerlijk gezegd dat enwave niet wordt overgenomen,zou zonde zijn want is een prachtig bedrijf die nu pas echt gaat lopen.

Komen een paar mooie kwartalen aan of moet ik zeggen...mooie jaren :D

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 203

Berichtdoor maartenverhoeve » 09 Apr 2019 21:06

Ik heb ook als janf 4 posities met duurste aan 1,29 cad. Zoals knaller zit ik er voor de lange termijn in. Verkopen is nog niet aan de orde.
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Knaller » 10 Apr 2019 18:19

https://www.enwave.net/enwave-signs-com ... -machinery

Misschien is het niet opgevallen maar enwave heeft weer een opdracht binnen maar koers reageert nog niet.

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Knaller » 10 Apr 2019 18:31

Ik denk dat niemand zijn aandelen wil verkopen en anders worden ze misschien door een grote partij opgekocht waar marator het over had,zijn nog maar iets meer dan 8.5 k aandelen verhandeld.

Biobel
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24

Berichtdoor Biobel » 11 Apr 2019 06:53

Ik denk dat we technisch aan de bovenkant van de lange termijn-grafiek zitten en wat moeten afkoelen:
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 11 Apr 2019 08:24

Ik denk dat de kleine orders de beleggers niet meer kunnen motiveren tot veel hogere koersen. Een groot order uit de cannabissector of kwartaalcijfers in groene inkt kunnen dat wel.
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 12 Apr 2019 19:18

Ondertussen zitten we weer aan 1,90 cad. Ik vraag me af wat deze gaat doen bij schitterende kwartaalcijfers of bij een megadeal, als er eens 500.000 aandelen of meer verhandeld worden, ik denk dat we dan gek worden hier!

Fijn weekend allen en To d a moon met Enwave!
marcator liked last!

flupke
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 7

Berichtdoor flupke » 14 Apr 2019 08:46

maartenverhoeve schreef:Ik denk dat de kleine orders de beleggers niet meer kunnen motiveren tot veel hogere koersen. Een groot order uit de cannabissector of kwartaalcijfers in groene inkt kunnen dat wel.

Het groot order uit de cannabissector heeft de koers ook niet echt in beweging gezet. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we toen los door de 2 Cad zouden gaan. Zeker door de snelheid van levering plus de bijhorende royalties.

En zo klein is dit order nu ook weer niet. Als je smallcaps moogt geloven hebben ze de machine die ze huurden gekocht. Dus hier moet niet gewacht worden op levering en moet dit order direct in de cijfers zichtbaar zijn. Bovendien hebben ze ook een verplichting tot aankoop van een 100 kw machine voor 31/07/2019 om hun exclusiviteit te behouden. Als je dit nu tekent, mag je er wel vanuit gaan dat ze dit order zullen plaatsen.

Dus de kwartaalcijfers gaan vroeg of laat zeker in groene inkt geschreven worden:

- machineverkoop dit jaar al 570k (300k vorige jaar, ex nutradried 200k) dus al zeker +100%
komt nog mogelijk de 400k van Bonduelle bij + 100k van het laatste kleine order dus met een beetje geluk hebben we dit jaar een stijging van +200%

- omzet NutraDried ga ik toch dit jaar ook uit van een stijging van minstens 50%

Als alles een beetje meezit, zijn we nog maar net vertrokken denk ik.

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Knaller » 18 Apr 2019 23:31

CEO verwacht deze jaar een stijging van 300 procent, zei hij in een YouTube filmpje die ik eerder had geplaatst.

Lekker, we zijn op 1.92 gesloten,ik heb naar de laatste 25 transacties bekijken op tmxmoney,in de laatste 11 minuten zij
N er 85000 aandelen aangekocht in 25 transacties terwijl er geen nieuws was en ook is het volume hoger,we gaan het zien of vandaag een eendagsvlieger was. :think:
flupke liked last!

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen