Pharming

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1325

Re: Pharming

Berichtdoor Dirk19 » 14 Jun 2018 15:45

sepan schreef:Het zijn hier duidelijk geen "kleintjes" die hier aankopen doen...met honderduizende stuks worden ze gekocht...

Hoe groot is de kans op een overname hier bij Pharming ? Met Ruconest toch al een verkopend product op de markt !

Onze vriend Sijmen zei het nog dat hij presentaties aan het geven was aan mogelijke investeerders en banken.
Kans op overname is echter onmogelijk in te schatten. Sowieso verwacht ik geen overname als ze geen duidelijke pijplijn hebben.

Volgens Sijmen kan de koers x10, dus er zit nog wel wat rek op :D
jack. liked last!

Soppi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 131

Berichtdoor Soppi » 14 Jun 2018 18:23

PDT verder afgebouwd...
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/ ... l=#results

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 603

Berichtdoor sharky » 14 Jun 2018 20:04

Soppi schreef:PDT verder afgebouwd...
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

Dat wil daarom niet zeggen dat ze niet meer aktief zijn.Kan best zijn als koers een elan neemt ze daar terug zijn.
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1325

Berichtdoor Dirk19 » 14 Jun 2018 20:19

sharky schreef:
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

Dat wil daarom niet zeggen dat ze niet meer aktief zijn.Kan best zijn als koers een elan neemt ze daar terug zijn.

Als de CEO zegt dat de koers x10 kan gaan weet je het wel...
Uiteraard moet je die uitspraak met een kilogram zout nemen. Maar Sijmen was glashelder in zijn betoog: Pharming is ondergewaardeerd omwille van de pijplijn. Er ligt zelfs een potentiële markt van 7 miljard aan hun voeten (werd berekend door een forumlid van een concurrerend forum, ziekte van Pompe ed.)

Los daarvan is het ook gewoon zo dat biotech 'hot' is momenteel bij beleggers. Nogal logisch, gezien de vele overnames in de sector, beleggers gaan op zoek naar de volgende mogelijke overnameprooi.

En last but not least: die twee investeringsfondsen die zijn ingestapt onlangs, weten ook wel wat ze doen. Marshall Wace ook trouwens, die hebben ook de handdoek in de ring gegooid als shorter bij Pharming
jack. liked last!

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 570

Berichtdoor jack. » 14 Jun 2018 20:50

Dirk19 schreef:
sharky schreef:
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

Als de CEO zegt dat de koers x10 kan gaan weet je het wel...
Uiteraard moet je die uitspraak met een kilogram zout nemen. Maar Sijmen was glashelder in zijn betoog: Pharming is ondergewaardeerd omwille van de pijplijn. Er ligt zelfs een potentiële markt van 7 miljard aan hun voeten (werd berekend door een forumlid van een concurrerend forum, ziekte van Pompe ed.)

Los daarvan is het ook gewoon zo dat biotech 'hot' is momenteel bij beleggers. Nogal logisch, gezien de vele overnames in de sector, beleggers gaan op zoek naar de volgende mogelijke overnameprooi.

En last but not least: die twee investeringsfondsen die zijn ingestapt onlangs, weten ook wel wat ze doen. Marshall Wace ook trouwens, die hebben ook de handdoek in de ring gegooid als shorter bij Pharming

voor mij klonk hij toch zeer overtuigend en ik vind wat hij al gepresteerd heeft dat dat ook niet niks is.
we zullen het weten de 21 ste en de stijging al een paar dagen zegt ook al wat vind ik.
Rolling Stone 70 liked last!

lode78
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 66

Berichtdoor lode78 » 14 Jun 2018 20:54

ik heb redelijk goed geinvesteerd in pharming en sta ook achter het bedrijf dus geloof erin...zaten enkel teveel shorters op die het aandeel steeds terug lieten zakken in het verleden...ben echt benieuwd voor 21ste en ook benieuwd hoeveel de koers tot dan stilaan doorstijgt...
Rolling Stone 70 liked last!

Browzenizer
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Berichtdoor Browzenizer » 14 Jun 2018 22:39

In het verleden werd de koers ook opgeblazen in de aanloop naar kwartaalresultaten of ander nieuws. Bij de vorige kwartaalresultaten en eerste winst viel de koers pijlsnel. Iedereen verwacht nu dat Pharming met positief nieuws omtrent de pipeline komt. Denken jullie dat er opnieuw massaal gedumpt worden na 21 juni?

Stofke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 179

Berichtdoor Stofke » 14 Jun 2018 23:30

Browzenizer schreef:In het verleden werd de koers ook opgeblazen in de aanloop naar kwartaalresultaten of ander nieuws. Bij de vorige kwartaalresultaten en eerste winst viel de koers pijlsnel. Iedereen verwacht nu dat Pharming met positief nieuws omtrent de pipeline komt. Denken jullie dat er opnieuw massaal gedumpt worden na 21 juni?

Vorige keer waren er nog de warrants en een iets te hoge verwachting, ondertussen zitten we met Fidelity en Polar al met 2 aandeelhouders boven de 3% wat we toen nog niet hadden. Belangrijk vind ik de nieuwe indicaties met Ruconest, volgens Sijmen gaan we onmiddellijk naar fase 2 met deze indicaties. Vanaf 2019 wordt dan ook nog Pompe terug opgepakt. Maw die pijplijn krijgt vorm. Ik blijf zitten. Mijn target ligt op 25 euro. Ik heb tijd

Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 279

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 15 Jun 2018 00:27

Die target datum is dan in 2100 of zo ? :D
Van mij mag het hoor maar 25 EUR lijkt toch wel heel veel. Laat ons maar beginnen met boven de 1,5 te blijven en richting de 2 te gaan. Hopen dat er donderdag concrete feiten wat betreft de pijplijn worden medegedeeld zodat deze rally nog een tijdje kan aanhouden. Shorters krijgen het vermoedelijk warm door deze stijging en misschien komt er effectief meer en meer aandacht van institutionelen. Ik blijf mijn 100 k rustig vasthouden maar ga toch niet wachten tot ze 25 noteren... :)
Dirk19 liked last!

Stofke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 179

Berichtdoor Stofke » 15 Jun 2018 00:31

Rolling Stone 70 schreef:Die target datum is dan in 2100 of zo ? :D
Van mij mag het hoor maar 25 EUR lijkt toch wel heel veel. Laat ons maar beginnen met boven de 1,5 te blijven en richting de 2 te gaan. Hopen dat er donderdag concrete feiten wat betreft de pijplijn worden medegedeeld zodat deze rally nog een tijdje kan aanhouden. Shorters krijgen het vermoedelijk warm door deze stijging en misschien komt er effectief meer en meer aandacht van institutionelen. Ik blijf mijn 100 k rustig vasthouden maar ga toch niet wachten tot ze 25 noteren... :)

Binnen 6 jaar ben ik er 50. Dan staat die 25 euro op de borden, als ze dan al niet overgenomen zijn.