Pharming

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 282

Re: Pharming

Berichtdoor ancaoli » 14 Jun 2018 14:09

ancaoli schreef:Bijgekocht aan 1,4 voor een KT trade (max 6 m). De rest is voor de langere termijn of tot overname ;)

10% winst op een paar dagen :roll: Als het zo snel gaat verkoop ik meestal mijn tradinggedeelte maar deze keer gok ik toch op nieuw nieuws op 21 juni. Amerikanen moeten Pharming nog ontdekken dus zeker nog potentieel.
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Zenitel, Geron, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 560

Berichtdoor sepan » 14 Jun 2018 14:18

ancaoli schreef:
ancaoli schreef:Bijgekocht aan 1,4 voor een KT trade (max 6 m). De rest is voor de langere termijn of tot overname ;)

10% winst op een paar dagen :roll: Als het zo snel gaat verkoop ik meestal mijn tradinggedeelte maar deze keer gok ik toch op nieuw nieuws op 21 juni. Amerikanen moeten Pharming nog ontdekken dus zeker nog potentieel.

Wie zijn hier eigenlijk de kopers al dagen lang ? Er lijkt geen einde aan te komen. Gestaag omhoog gaat Pharming.

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2106

Berichtdoor Dirk19 » 14 Jun 2018 14:20

maamen schreef:volgens mij wordt het een non-event. De niet-geinformeerden informeren over wat wij hier op het forum allemaal al lang weten. Ik verwacht geen nieuwe resultaten of aankondigingen. Ik hoop echter wel gebruik te maken van de stijging in de richting van het event om ze woensdag ten laatste te verkopen. Ik stap even uit, om te herinvesteren in andere aandelen, of om eventueel op een later moment terug in te stappen (ala come back in september).

Een non-event zal het m.i. niet worden.

Wat wel een mogelijkheid is natuurlijk, is dat er de 22ste een gigantische dump zal plaatsvinden, zoals tot nu toe telkens ook na de kwartaalcijfers het geval was

Dirk19
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Dirk19 » 14 Jun 2018 15:23

GOOD NEWS EVERYONE

De stijgende dollar speelt in het voordeel van Pharming 8-)

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 560

Berichtdoor sepan » 14 Jun 2018 15:41

Het zijn hier duidelijk geen "kleintjes" die hier aankopen doen...met honderduizende stuks worden ze gekocht...

Hoe groot is de kans op een overname hier bij Pharming ? Met Ruconest toch al een verkopend product op de markt !
lode78 liked last!

Dirk19
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Dirk19 » 14 Jun 2018 15:45

sepan schreef:Het zijn hier duidelijk geen "kleintjes" die hier aankopen doen...met honderduizende stuks worden ze gekocht...

Hoe groot is de kans op een overname hier bij Pharming ? Met Ruconest toch al een verkopend product op de markt !

Onze vriend Sijmen zei het nog dat hij presentaties aan het geven was aan mogelijke investeerders en banken.
Kans op overname is echter onmogelijk in te schatten. Sowieso verwacht ik geen overname als ze geen duidelijke pijplijn hebben.

Volgens Sijmen kan de koers x10, dus er zit nog wel wat rek op :D
jack. liked last!

Soppi
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 160

Berichtdoor Soppi » 14 Jun 2018 18:23

PDT verder afgebouwd...
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/ ... l=#results

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 684

Berichtdoor sharky » 14 Jun 2018 20:04

Soppi schreef:PDT verder afgebouwd...
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

Dat wil daarom niet zeggen dat ze niet meer aktief zijn.Kan best zijn als koers een elan neemt ze daar terug zijn.
Aegon ,Ageas,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

Dirk19
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Dirk19 » 14 Jun 2018 20:19

sharky schreef:
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

Dat wil daarom niet zeggen dat ze niet meer aktief zijn.Kan best zijn als koers een elan neemt ze daar terug zijn.

Als de CEO zegt dat de koers x10 kan gaan weet je het wel...
Uiteraard moet je die uitspraak met een kilogram zout nemen. Maar Sijmen was glashelder in zijn betoog: Pharming is ondergewaardeerd omwille van de pijplijn. Er ligt zelfs een potentiële markt van 7 miljard aan hun voeten (werd berekend door een forumlid van een concurrerend forum, ziekte van Pompe ed.)

Los daarvan is het ook gewoon zo dat biotech 'hot' is momenteel bij beleggers. Nogal logisch, gezien de vele overnames in de sector, beleggers gaan op zoek naar de volgende mogelijke overnameprooi.

En last but not least: die twee investeringsfondsen die zijn ingestapt onlangs, weten ook wel wat ze doen. Marshall Wace ook trouwens, die hebben ook de handdoek in de ring gegooid als shorter bij Pharming
jack. liked last!

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 849

Berichtdoor jack. » 14 Jun 2018 20:50

Dirk19 schreef:
sharky schreef:
0,81% nog maar

Bye bye shorters!!!

Als de CEO zegt dat de koers x10 kan gaan weet je het wel...
Uiteraard moet je die uitspraak met een kilogram zout nemen. Maar Sijmen was glashelder in zijn betoog: Pharming is ondergewaardeerd omwille van de pijplijn. Er ligt zelfs een potentiële markt van 7 miljard aan hun voeten (werd berekend door een forumlid van een concurrerend forum, ziekte van Pompe ed.)

Los daarvan is het ook gewoon zo dat biotech 'hot' is momenteel bij beleggers. Nogal logisch, gezien de vele overnames in de sector, beleggers gaan op zoek naar de volgende mogelijke overnameprooi.

En last but not least: die twee investeringsfondsen die zijn ingestapt onlangs, weten ook wel wat ze doen. Marshall Wace ook trouwens, die hebben ook de handdoek in de ring gegooid als shorter bij Pharming

voor mij klonk hij toch zeer overtuigend en ik vind wat hij al gepresteerd heeft dat dat ook niet niks is.
we zullen het weten de 21 ste en de stijging al een paar dagen zegt ook al wat vind ik.
Rolling Stone 70 liked last!