Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Galapagos - GLPG

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4145
Contacteer:

Re: Galapagos

Bericht door believer »

H2 is ingezet met Galapagos als favoriet en goedkeuring in het verschiet verwacht ik nu een langere periode omhoog

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

believer
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door believer »

Met dank aan Pe26

Wat is het gemiddelde koersdoel van Galapagos: ongeveer €230.
Dat geeft een waardering van €15 miljard.

Op basis van huidige pipeline (zie onder), de goedkeuringen op komst in Q3 2020, de aankomende data en de enorme liquide positie van Galapagos is het tijd voor een V-herstel.

> Filgotinib (milestones $1,2 miljard + toekomstige royalties 20%-30% + winstdeling) > +5 indicaties onstekingsziekten
> GLPG1690 (milestones $350 miljoen + toekomstige royalties 20%-24%) > 2 indicaties fibrose
(IPF/SSc data H2 2020)
> GLPG1972 (potentiële opt-in + milestones ad $1 miljard + toekomstige royalties) > artrose data H2 2020
> GLPG1205 (potentiële opt-in + toekomstige royalties) > IPF data H2 2020
> TOLEDO 4 moleculen, waarbij met GLPG3970 meerdere fase 2a studies zullen starten in H2 2020.
> GLPG2737 in Autosomaal Dominante Polycysteuze Nierziekte (ADPKD) > fase 2 aankondiging...
> GLPG3121 + GLPG0555 in ontstekingsziekten
> GLPG2222 + GLPG3067 in cystic fibrose (fase 2 lopende via AbbVie)
> GLPG4059 in Diabetes type 2 zal fase 1 starten
> Alle preklinische moleculen met deels nieuwe werkingsmechanismen, w.o. de 6 moleculen van Fibrocor en Evotec (fibrose)
> 15-20 discovery projecten
> Een liquide positie van €5,6 miljard waar je u tegen zegt.

Ik ben een overzicht aan het maken van nieuwe medewerkers Galapagos op belangrijke posities.
Zij brengen expertise mee van Big Pharma.
Een carrièrestap van Big Pharma (Novartis, Amgen, AbbVie, J&J, Celgene, Sanofi, Shire, Mylan, Teva, Takeda, Roche, GSK, Actelion etc. etc.) naar Galapagos geeft aan dat zij onderdeel willen zijn van het groeiverhaal Galapagos > van biotech naar een geneesmiddelenontwikkelaar die zelf medicijnen verkoopt, en waar je zelf mee verantwoordelijkheid draagt voor succes.
Achter de schermen is het THINK BIG bij Galapagos, en Filgotinib lancering wordt groots opgezet (Omnichannel & Digital Innovation / Customer Insights & Engagement / Sales / Medical Affairs).

Kijk bijvoorbeeld even naar dit profiel. Deze man is afkomstig van AbbVie, en nu werkzaam voor Galapagos.
"Building the Next Generation Pharma Model for Galapagos"
www.linkedin.com/in/philip-vyt-83b361...
Wimpie85 liked last!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 8016
Contacteer:

Bericht door sanderus »

GLPG3121 + GLPG0555 in ontstekingsziekten

GLPG3121 is een JAK1/TYC2 remmer maar deze wordt niet verder ontwikkeld vanwege een onveilig profiel in fase 1.
Techno4ever liked last!

zwartkater
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 364
Contacteer:

Bericht door zwartkater »

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
believer liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1150
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

de goedkeuring van de FDA, en hopelijk zonder BB warning, dàààr wacht iedereen nu op
in port : vanalles..

Brotherhood
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 205
Contacteer:

Bericht door Brotherhood »

Putbruy schreef:
01 jul 2020 16:40
de goedkeuring van de FDA, en hopelijk zonder BB warning, dàààr wacht iedereen nu op
De goedkeuring is een formaliteit, die wordt sowieso verwacht ,en is er toch een bbw bij , gelijkaardig als bij de concurrentie, zie ik het nog de verkeerde kant op gaan...
En dat is nog een kleine twee maanden wachten , er kan nog veel gebeuren ondertussen , over de plas gaat het zeker niet de goede kant uit . Daar verwacht ik nog een serieuze terugval . Hoop dat ik verkeerd ben .

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1150
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

Brotherhood schreef:
01 jul 2020 17:10
Putbruy schreef:
01 jul 2020 16:40
De goedkeuring is een formaliteit, die wordt sowieso verwacht ,en is er toch een bbw bij , gelijkaardig als bij de concurrentie, zie ik het nog de verkeerde kant op gaan...
En dat is nog een kleine twee maanden wachten , er kan nog veel gebeuren ondertussen , over de plas gaat het zeker niet de goede kant uit . Daar verwacht ik nog een serieuze terugval . Hoop dat ik verkeerd ben .
dat kan, maar Wall street is een internationale beurs, ik zou eens willen weten hoeveel % van het (beurs)kapitaal uit het buitenland komt ?
in port : vanalles..

believer
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door believer »

Nieuwe jobs

Territory Manager Central Italy
Commercial
Territory Manager South Italy
Commercial
Commercial Junior Category Buyer - Apprentice
Shared Services - Procurement

pe26
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 19
Contacteer:

Bericht door pe26 »

sanderus schreef:
01 jul 2020 12:52
GLPG3121 + GLPG0555 in ontstekingsziekten

GLPG3121 is een JAK1/TYK2 remmer maar deze wordt niet verder ontwikkeld vanwege een onveilig profiel in fase 1.

Het molecuul GLPG3121 is vanaf Q1 2020 bewust opgenomen binnen de Gilead pipeline. Zie de earnings call transcript van destijds. Daarbij had Gilead de optie om dit programma te partneren na fase 1 programma. Hoe/wat nu verder is onduidelijk. Aldus is het niet afgeschreven. Of het wordt doorontwikkeld....

Het staat binnen de huidige pipeline Gilead vermeld met toelichting: 1 Optionable partner program.

https://www.gilead.com/science-and-medicine/pipeline
Stofke liked last!

geebee
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 68
Contacteer:

Bericht door geebee »

Putbruy schreef:
01 jul 2020 17:19
dat kan, maar Wall street is een internationale beurs, ik zou eens willen weten hoeveel % van het (beurs)kapitaal uit het buitenland komt ?
Wall Street is een internationale beurs maar toch voor het merendeel "bevolkt" met Amerikaanse aandelen/bedrijven ... als het fout loopt in die bedrijven (door de gevolgen van corona) maakt het toch niet veel uit van waar dat kapitaal afkomstig is ?

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie