Galapagos

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 105

Re: Aandeel Galapagos

Berichtdoor Chukky2 » 17 Apr 2019 17:56

Keert Galapagos dividend uit ? Nee dacht ik .
Dus is het moment om je winsten te nemen af en toe . En dat is nu al enkele dagen het geval .
Ik heb ze nog 8 euro zien staan , nu staan ze 102 euro
Waarom dan niet je rijk maken .........
Altice- -avantium-Bam-Bayer-Bekaert-Biocartis -Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor - InBev-Asiat-Aperam-melexis-Solvay

powered by Surfing Waves

Bussie
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 112

Berichtdoor Bussie » 17 Apr 2019 18:35

Gala mag eens nieuws brengen rond andere programma's dan Filgo. Als je naar de Nieuwsflow kijkt van dit jaar lijkt het haast een one-trick-pony...

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 5603

Berichtdoor sanderus » 17 Apr 2019 19:19

Pfff.... dit is hier zo langzaam aan dezelfde zever als op het iex maanddraadje aan het worden. En thrombo heeft nu ook al oogdruppels... om scheel van te zien :D
Stofke liked last!

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 462

Berichtdoor sparrow » 17 Apr 2019 19:50

Erg dat we nu terog op 100,89 zitten. Al dat risico is bijna voor niks. Morgen dus terug in de nineties belanden. Straf. Laat het bod maar komen. 250 euro en ze mogen ze hebben.

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 462

Berichtdoor sparrow » 17 Apr 2019 20:03

sanderus schreef:Pfff.... dit is hier zo langzaam aan dezelfde zever als op het iex maanddraadje aan het worden. En thrombo heeft nu ook al oogdruppels... om scheel van te zien :D

Oh, excuseer Sanderus, vergissing van mij. Het is een injectie. Sorry hoor.

besportie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 228

Berichtdoor besportie » 17 Apr 2019 20:12

Niemand had dit koersverloop verwacht maar de IBB-index staat al dagen onder druk, vandaag bloedrood. Ook al waren de resultaten super goed, er is nog geen product op de markt. Gezien dit laatste en recente stijging, dalen we iets sneller mee op het sentiment. Eens de rust weer wat terugkeert, is er weer een extra kans om bij te kopen. Maar gezien de grote daling van de IBB-index van vandaag, wacht ik toch nog af.
Turbo long Galapagos, Innate, Mithra / Aandelen: Oxurion, TherapeuticsMD

Xasuntox
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1

Berichtdoor Xasuntox » 17 Apr 2019 20:20

Heb alles verkocht aan €101,70. Dacht dat de dalende trend zich zou herstellen ergens rond €105 maar de laatste dagen ging het dan plots toch wel heel erg snel. Hopelijk zakken we nu nog wat verder, dan koop ik er terug :D

Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 283

Berichtdoor Blackbelt » 17 Apr 2019 22:33

Ik denk dat er hier nogal wat posters biotech verwarren met staatsobligaties.
Biotech reageert extreem snel op nieuws, er wordt mee gespeeld, geshort etc.

Wat een nervositeit onwille van een paar procent daling....

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 790

Berichtdoor sharky » 17 Apr 2019 23:33

Blackbelt schreef:Ik denk dat er hier nogal wat posters biotech verwarren met staatsobligaties.
Biotech reageert extreem snel op nieuws, er wordt mee gespeeld, geshort etc.

Wat een nervositeit onwille van een paar procent daling....

Snap ik ook niet goed .Sommigen moeten nog veel leren hoe het beurswereldje rond draait.
Alles draait rond emotie .Vooral in zulks type aandelen gedreven door partikulieren die bij minste positieve nieuws er als de kippen bij willen zijn en erop los kopen.Dat duurt meestal zo'n dag of 3 tot de kooplust wat opdroogt en de institutionele shorters beginnen met de druk op te voeren en tot verkopen aan te zetten.Van zodra de druk groter wordt en de neerwaartse trend start beginnen sommigen al te panikeren en starten ook met verkopen .Daarom is het kwestie te zien waar er grote gaten worden geslagen en te anticiperen daarop.Bepaalde vormen van kaarsen zoals die met de grote wieken op de toppen zijn trend reversals .
Men mag technische analyse bull chips vinden sommige patronen bieden opportuniteiten waar ik al veel gebruik heb van gemaakt.

En vooral de turbo gastjes als je daar geen rekening mee houdt zullen er nog een pak met hun kop tegen, de muur lopen .
Mij hoor je niet klagen van deze druk.Mag gerust nog pak lager geen probleem.Hoe lager hoe meer extra ik terug win als ze terug naar de ath gaan.
En komt er per toeval een overname so what .
ancaoli liked last!
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog redelijk wat cash momenteel

Vilas
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 111

Berichtdoor Vilas » 18 Apr 2019 00:08

Reden daling vd sector wss toenemende druk vd politiek op medicijnprijzen

Marketwatch.com
Shares of health-care services companies took another beating Wednesday, as the evolving political climate on health care, including calls for lower drug prices and “Medicare for All” plans, continued to weigh heavily on Wall Street sentiment.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen