Galapagos

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
sperweroog
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 100

Re: Aandeel Galapagos

Berichtdoor sperweroog » 17 Apr 2019 16:18

Het zakt efkes en er is al bijna paniek! Dat heb je natuurlijk met dit soort risicovolle aandelen.

Er zijn er andere waar je een perfect zicht hebt op de waarde en dan is een daling ( onder die waarde ) een godsgeschenk.

GLPG lijkt me nochtans iets te om te hebben voor de biotechliefhebber. Ik heb liever ander bier...maar dat is ieder zijn keuze natuurlijk.

En geduld is een mooie gave voor aandelen tout court.

groeten,

powered by Surfing Waves

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 462

Berichtdoor sparrow » 17 Apr 2019 16:23

sperweroog schreef:Het zakt efkes en er is al bijna paniek! Dat heb je natuurlijk met dit soort risicovolle aandelen.

Voor de goede orde, waar zit het risico nog bij Galapagos wat Filgotinib tegen RA betreft ? Leg eens uit a.u.b.

Er is geen enkele fundamentele wijziging wat Galapagos betreft om nu plots bijna 4 euro lager te staan wat 220 miljoen euro aan waardeverlies inhoudt zonder rekening te houden met warrants. Een grote show. Volgende week terug omhoog omdat de machten van het grote geld niet willen dat ze de calls moeten uitbetalen aan speculanten. We hebben dit al zoveel gezien.

Velen noemen het een 'correctie' ik noem het een 'manipulatie'.
Laatst gewijzigd door sparrow op 17 Apr 2019 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcos liked last!

mivedb
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 49

Berichtdoor mivedb » 17 Apr 2019 16:26

sparrow schreef:
sperweroog schreef:Het zakt efkes en er is al bijna paniek! Dat heb je natuurlijk met dit soort risicovolle aandelen.

Voor de goede orde, waar zit het risico nog bij Galapagos wat Filgotinib tegen RA betreft ? Leg eens uit a.u.b.

Zakt EFKES ??
Het zakt al een hele week of meer.
En dat zonder slecht nieuws.
Wat zou dat dan zijn als er een tegenslag(je) zou volgen in het onderzoek.

Ben er echt toch niet zo goed van.

Wel goed voor mensen met diepe zakken.
Kaesfron liked last!

sperweroog
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor sperweroog » 17 Apr 2019 16:30

sparrow schreef:

Er is geen enkele fundamentele wijziging wat Galapagos betreft om nu plots bijna 4 euro lager te staan wat 220 miljoen euro aan waardeverlies inhoudt zonder rekening te houden met warrants. Een grote show. Volgende week terug omhoog omdat de machten van het grote geld niet willen dat ze de calls moeten uitbetalen aan speculanten. We hebben dit al zoveel gezien.

Wie weet hoe het risico écht in te schatten bij biotech? Remember Thrombo bvb. Al is GLPG véél meer natuurlijk.

Maar ik ben akkoord met wat je verder schrijft.

groeten,

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 462

Berichtdoor sparrow » 17 Apr 2019 16:39

sperweroog schreef:
sparrow schreef:

Wie weet hoe het risico écht in te schatten bij biotech? Remember Thrombo bvb. Al is GLPG véél meer natuurlijk.

Maar ik ben akkoord met wat je verder schrijft.

groeten,

Ok, maar Thrombogenics hun oogproduct was oogdruppels ter vervanging van een operatie dat dan door die dokters die de operatie moesten doen moest werden voorgeschreven. Die sneden dus in hun eigen portefeuille.

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3589

Berichtdoor piddybull » 17 Apr 2019 16:43

Zonet 40 stuks bijgekocht aan € 101,60
Ik zal minder posten door nakende vakantie's, tuinwerk ,en wat verplicht afkicken beursuren voor pc :oops: .
Ik las gisterenavond en vanmorgen nogmaals het heerlijk afgeprinte naslagwerk van lama Daila.
Ronn liked last!
THINK BIG !! GALAPAGOS - TOLEDO - BEST IN CLASS : FILGOTINIB - Temporarily the best biotech in the world https://twitter.com/piddybul

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2602

Berichtdoor believer » 17 Apr 2019 17:10

Nieuwe job

You are responsible for clinical project management incl. coordination, planning, execution, monitoring, controlling, budgeting and clinical delivery for various drug development projects within the Planisware Enterprise Project and Portfolio management and reporting tool (EPPM). As Clinical project manager, you create high quality clinical plans and effective communication and reporting of the project/portfolio status to all stakeholders.

https://www.glpg.com/careers-job/job-in ... ct-manager
sparrow liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 832

Berichtdoor Putbruy » 17 Apr 2019 17:18

nieuwe job:
PR manager op diverse beursfora
you're responsible for the optimistic atmosfere on stock market fora, keep the good spirit alive..

EDIT : jobprofiel reeds ingevuld door een 'believer' :)
Gillepils liked last!
in port : vanalles..

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 790

Berichtdoor sharky » 17 Apr 2019 17:28

piddybull schreef:Zonet 40 stuks bijgekocht aan € 101,60
Ik zal minder posten door nakende vakantie's, tuinwerk ,en wat verplicht afkicken beursuren voor pc :oops: .
Ik las gisterenavond en vanmorgen nogmaals het heerlijk afgeprinte naslagwerk van lama Daila.

Heb eerste kleine deel ook terug gekocht daarnet na verkoop rond 109 .Voor de rest wacht ik nog wat .De shorters doen in ieder geval hun best om zoveel mogelijk druk te zetten naar beneden .Voor mijn part mogen ze nog wat gas bij geven dan pakken we nog meer extra nadien. :lol:
Den PR manager mag dan nadien wat werk maken om de boel op te fleuren . :D
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog redelijk wat cash momenteel

joe 123
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor joe 123 » 17 Apr 2019 17:44

Wimpie85 schreef:Onder de 80 zowaar. :wtf:

Gelooft u ook nog in Sinterklaas dan?

Kwestie van het één & ander te kunnen kaderen...

Remember het koersverloop van Mithra,van 39 euro teruggezakt tot 19 euro.Toen was er ook grote speculatie over een overname om dan nadien overdreven te zakken.Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat dit ook bij glpg het geval zal zijn.
Als glpg moest zakken naar 80 euro stap ik gewoon terug in.Zulke kansen moet je dan benutten.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen