Aandeel Pharming

Beleggen en aandelen kopen in Nederland, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + AMX, ASCX, Lokaal
Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 309

Re: Pharming

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 17 Jul 2018 10:40

Ondanks de goede vooruitzichten heeft Worldquant vrijdag zijn shortpositie nog uitgebreid tot 1,04 %. Vermoedelijk speculeren ze op een daling na de cijfers zoals dat gebeurde na de vorige twee kwartalen. Een andere trigger zie ik eigenlijk niet. Tenzij ik iets over het hoofd zie, is dat eigenlijk gewoon gokken wat mijn idee mbt veel van die shorters bevestigt. Als de cijfers naar verwachting of gewoon goed zijn, kunnen ze al direct in de problemen zitten. Goed voor ons want die 1,04 % moet sowieso nog gecoverd worden.
fricandel liked last!

Beleggen met zeer lage tarieven?
Goedkoopste in België, scherp in Nederland

powered by Surfing Waves

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 202

Berichtdoor micado » 18 Jul 2018 00:19

Rolling Stone 70 schreef:Ondanks de goede vooruitzichten heeft Worldquant vrijdag zijn shortpositie nog uitgebreid tot 1,04 %. Vermoedelijk speculeren ze op een daling na de cijfers zoals dat gebeurde na de vorige twee kwartalen. Een andere trigger zie ik eigenlijk niet. Tenzij ik iets over het hoofd zie, is dat eigenlijk gewoon gokken wat mijn idee mbt veel van die shorters bevestigt. Als de cijfers naar verwachting of gewoon goed zijn, kunnen ze al direct in de problemen zitten. Goed voor ons want die 1,04 % moet sowieso nog gecoverd worden.

Ik hoop dat we deze keer op 1,5 euro blijven staan.

Stel dat de shorters deze week beginnen coveren en iedereen meetrekt naar 1,7 a 1,8 euro, Veel gaan dan op het hoogste punt inkopen waarna de shorters terug dumpen ons naar 1,5 euro. Dan moeten er terug kopers komen om te kunnen stijgen, dus richting "goedkeuring" .

Dus ik hoop dat we blijven hangen op 1,5, dan hebben de shorters er ook niks aan, of zie ik dat verkeerd. Dan zitten ze gevangen in hun eigen val, want we gaan zeker stijgen richting goedkeuring. + mss stappen er tegen dan grote partijen in. Dus zeker kans om nog hoger te stijgen.

We gaan zien wat ervan komt. Best is blijven zitten en niks doen denk ik. Iemand een andere mening. !!! :D

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2889

Berichtdoor Dirk19 » 18 Jul 2018 18:34

WorldQuant, LLC Pharming Group N.V. NL0010391025 1,24 17 jul 2018 :down:

Blijven opbouwen

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 202

Berichtdoor micado » 18 Jul 2018 23:05

Dirk19 schreef:WorldQuant, LLC Pharming Group N.V. NL0010391025 1,24 17 jul 2018 :down:

Blijven opbouwen

Laat ze maar doen, dan verkopen de particulieren ook minder bij de bekendmaking van de cijfers. Volgens mij zal de koes snel herstellen en moest ik in de schoenen staan van WorldQuant zou ik maar vlug beginnen coveren. :D
alles kan beter liked last!

DU1
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Berichtdoor DU1 » 21 Jul 2018 15:51

Geduld is een schone zaak. We zien wel.

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1195

Berichtdoor jack. » 22 Jul 2018 10:44

Donderdag 26/7 cijfers dat zou wat meer nieuws kunnen opleveren en wat meer richting aan de koers kunnen geven, als die goed zijn gaan we hoger gaan anders naar beneden dus afwachten en hopen. :up:

Weird Bio
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 37

Berichtdoor Weird Bio » 22 Jul 2018 10:51

jack. schreef:Donderdag 26/7 cijfers dat zou wat meer nieuws kunnen opleveren en wat meer richting aan de koers kunnen geven, als die goed zijn gaan we hoger gaan anders naar beneden dus afwachten en hopen. :up:

Hopelijk niet weer keihard botsen tegen die weerstand rond de 1,60 om dan genadeloos terug gekatapulteerd te worden naar de 1,40 steun. Heb nu al een tweetal keer goed gespeculeerd op deze bewegingen maar met september zo dichtbij besloten om te blijven zitten. De basis is nu echt wel goed bij onze Noorderburen en de bodem ligt telkens weer een lat hoger.

Jammer dat goed nieuws dit jaar altijd een averechts effect geeft aan dit aandeel.

Shorters of niet, die 2 euro gaat echt wel aan diggelen dit jaar :wave:
fricandel liked last!
Mithra - Bone - Thrombo - Kiadis - Pharming - Biocartis
Cut the losses and let your profits run!

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 790

Berichtdoor sharky » 23 Jul 2018 13:41

Nog wat bij gekocht.Zit met redelijk wat cash en weet niet zo goed wat kopen momenteel.
Voor de mannen die nog al veel in die bio aandelen zitten ,wat is er naast Pharming,Gala en Mithra nog interessant qua mogelijke groei?
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog redelijk wat cash momenteel

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1195

Berichtdoor jack. » 23 Jul 2018 13:46

sharky schreef:Nog wat bij gekocht.Zit met redelijk wat cash en weet niet zo goed wat kopen momenteel.
Voor de mannen die nog al veel in die bio aandelen zitten ,wat is er naast Pharming,Gala en Mithra nog interessant qua mogelijke groei?

thrombogenics misschien :up: :lol:

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 99

Berichtdoor dafie » 23 Jul 2018 13:47

sharky schreef:Nog wat bij gekocht.Zit met redelijk wat cash en weet niet zo goed wat kopen momenteel.

beste,mischien thrombo eens volgen,komt 1oportuniteit om te kopen,is nu wel nog 1beetje te vroeg denk ik,nog wat afwachten. :o

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen