Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 202

Re: Argen-X

Berichtdoor micado » 03 Apr 2018 19:57

Wat was dat nu weer vandaag, zo een afgang. Wat is de reden voor deze daling ? :twisted:

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1021

Berichtdoor Bioscience » 04 Apr 2018 11:22

Vandaag ook al weer *** . Algemeen sentiment probleem . Handelsoorlog .etc etc . Heeft niets met Argen-X te maken , maar bijna alles krijgt klappen . Nu ook nog door steun heen geschoten . Waar gaat dit heen ? Eerste nieuwe steun rond de 56 .

Eerst trok de USA de ARgen-x kar . Laatste tijd duwen juist zij de boel omlaag . :o

Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 183

Berichtdoor Gentse strop » 04 Apr 2018 11:34

Indien de trend zich doorzet, zie ik ze terugvallen tot 45-50. Een correctie (lees downtrend) lijkt me meer en meer pure realiteit te worden door VS-China probleem.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 04 Apr 2018 12:14

Lekker optimistisch Gentse .
Zou niet best zijn als ook de steun op +/- 56 doorbroken gaat worden . En dan praat jij al over onder de 50 ?
http://nl.quoteweb.com/nl-nl/fonds-deta ... =&t=&type=

Het valt wel op dan de Amerikanen met de waanzin van de dag leven . De Nasdaq notering leek een zegen . Afwachten of we er later nog zo over denken . Zoals gezegd lijken we op sleeptouw door de USA . Nu maar hopen dat het touw geen stropke wordt

Brammeke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 201

Berichtdoor Brammeke » 04 Apr 2018 12:54

Nog wat "ingeladen" aan 61,50.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 04 Apr 2018 13:05

Brammeke schreef:Nog wat "ingeladen" aan 61,50.

Dat is lef hebben . Ik hoop dat het goed uit pakt voor je . Persoonlijk zou ik nog even afwachten om te zien welke richting het op gaat . Als de handelsoorlog echt door zet , kan je alle aandelen een stuk goedkoper kopen . Even laten uitrazen .

tomulnrs
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 54

Berichtdoor tomulnrs » 04 Apr 2018 13:23

Bioscience schreef:
Brammeke schreef:Nog wat "ingeladen" aan 61,50.

Dat is lef hebben . Ik hoop dat het goed uit pakt voor je . Persoonlijk zou ik nog even afwachten om te zien welke richting het op gaat . Als de handelsoorlog echt door zet , kan je alle aandelen een stuk goedkoper kopen . Even laten uitrazen .

@Bioscience: die kans bestaat inderdaad, en als je daar persoonlijk zelf hard in gelooft, dan zou je beter nu al je aandelen al verkopen in de hoop dan bij de echte beurscrash weer in te slaan.
Maar vergeet niet dat de huidige prijzen in feite ook al heel interessant zijn om in te kopen, en als de markt (hopelijk) binnenkort weer tot rust komt, zal die ook weer naar omhoog schieten.
Als iedereen echt gelooft in die handelsoorlog en niemand koopt nog, dan is het logisch dat de beursen nog veel verder inzakken he :)
Bussie liked last!
Port:
NL: Pharming, Ahold, Kiadis, BAM, PostNL, AMG
BE: Galapagos, Mithra, Melexis, ArgenX, ABI, Vastned, KBCA
EU: Genmab, Vodafone, X-Fab
US: Keryx, Synergy, Ballard, Disney, Mastercard

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 04 Apr 2018 14:24

Tomul. Wisten we het maar . Alles kan . Zorgen voor voldoende cash om bij te kopen mocht het verder duiken .

Bedankt USA .

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7

Berichtdoor waitingformoney » 04 Apr 2018 21:53

Om nog steeds te praten over de Argx113 en de competitie (momenta, enz.):
Omdat Argx113 een eenvoudig fragment is (en geen volledig mAb):
1) is het niet veel eenvoudiger / goedkoper om te produceren (eenvoudige bacteriecel)?
2) Is het mogelijk om de subQ te maken met een volledig mAb (groter / minder stabiel)? Ik denk dat de subQ een groot voordeel is omdat het niet elke week naar het ziekenhuis zou gaan (voor alle indicaties ...)

Weet iemand er meer van?

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 222

Berichtdoor ancaoli » 04 Apr 2018 22:16

Toch nog positief afgesloten in U.S. De panikeurs of stoplossers van vandaag hebben momenteel dus de slechte keuze gemaakt.
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Zenitel, Geron, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys