Ablynx

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 235

Re: Ablynx

Berichtdoor Blackbelt » 13 Jan 2018 15:07

Hangt van de omstandigheden af.
Is er meer nieuws, wie biedt, eerste bod of het vierde...

Troost U, als kleine aandeelhouder gaan ze U niet bellen.
Feit is dat heel veel bij kleine aandeelhouders zit, dus het is sowieso niet zo makkelijk genoeg aandelen vast te krijgen voor een uitrookbod.

Maar 55€ is genekattepis, en zou me niet ongelukkig maken.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Kiddy
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Berichtdoor Kiddy » 13 Jan 2018 16:21

Ik ben sinds 2,5 jaar op het forum. Zelden gepost maar wel al véél gelezen ! Daar ik ook Ablynx gekocht heb ( 14,5 euro ) én Egias - Tigenix (... pas verkocht, mét verlies, na 4 jaar ! ) ) - Nyrstar - Euronav - Real Dolmen - Option (!!) , lees ik zeker de reacties op Ablynx en 'k vind die van vele leden op zijn minst . . . " interessant " ! Vooral dan hoe sommigen super optimistische scenario's uit hun pen toveren ! Zo vind ik een bod van 55 euro persoonlijk toch te hoog gegrepen ! Hoe graag ik het ook zou willen, uiteraard ! Is er nu iemand van de meest ervaren leden die me kan "goede" raad geven wat te doen met mijn aankoopprijs van 14,5 euro ? 'k Zou anders wel die raad kunnen gebruiken na ettelijke hoog oplopende verliezen in het verleden ( Fortis - Dexia - Ubizen - Swann). Die wijze raad mag zeker ook voor alles wat in mijn portefeuille zit. Alvast bedankt, hoor! :)

kronos
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 153

Berichtdoor kronos » 13 Jan 2018 16:21

Phil007 schreef:algemeen vraagje

stel dat Ablynx akkoord gaat met een bod van 55 Eur

wie blijft/wie verkoopt? en waarom? ik heb hier geen kennis ter zake, nog nooit zulks meegemaakt

Tot op heden heb ik uiteraard nog niets verkocht. Tenzij ik uitgerookt word zou ik op 55 euro toch wel tweederde verkopen alhoewel ik het gevoel heb dat er veel meer dan 55 euro inzit. De redenen hiervoor zijn in andere betogen al menigmaal opgesomd. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik zo een aangename situatie meemaak niettegenstaande ik reeds sedert 2001 op de beurs beleg.

gregoire
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 29

Berichtdoor gregoire » 13 Jan 2018 17:52

@kiddy

In het geval van Ablynx, is 55 euro echt wel realistisch , en zeker voor de longterm belegger.
Ik ben er nooit vanuit gegaan, dat er een bod kwam, laat staan dat er nog een bod komt? De pipeline is goed gevuld, er is een grote interesse van beleggers, maar ook van big pharma. Als je evven Uw huis werk maakt, moet U maar es zien naar de marktwaarde van NOvo Nordisk, dan zal je begrijpen, waarom er soms wordt gegoocheld met bedragen.

Mocht je het niet echt betrouwen, werk je met stoploss, maar zet die ver genoeg vann de huidige koers ( 3 a4 euro lager), want Biotech kan nog al volatiel zijn. Succes ermee, :arrow: :arrow: :arrow:
Kiddy liked last!

Augustinus
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 45

Berichtdoor Augustinus » 13 Jan 2018 19:35

Stop loss aan 30,50, bod van Novo.

Laat uw kop niet zot maken.

ALS we maandag al lager openen, is het kwaad al geschied.

Veel kleine en onervaren beleggers maken dan de fout te panikeren, en beklagen het zich vlak nadien. Ik spreek uit ervaring.

Blijven zitten, dus. The only way is up (en laat uw kop niet zot maken door al die lopers die te vroeg verkochten en hier de koers naar beneden te praten).
Bioscience liked last!

frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 749

Berichtdoor frikandel75 » 13 Jan 2018 19:46

75€! :geek:
Bussie liked last!

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 375

Berichtdoor Wimpie85 » 13 Jan 2018 20:33

Kiddy schreef:Ik ben sinds 2,5 jaar op het forum. Zelden gepost maar wel al véél gelezen ! Daar ik ook Ablynx gekocht heb ( 14,5 euro ) én Egias - Tigenix (... pas verkocht, mét verlies, na 4 jaar ! ) ) - Nyrstar - Euronav - Real Dolmen - Option (!!) , lees ik zeker de reacties op Ablynx en 'k vind die van vele leden op zijn minst . . . " interessant " ! Vooral dan hoe sommigen super optimistische scenario's uit hun pen toveren ! Zo vind ik een bod van 55 euro persoonlijk toch te hoog gegrepen ! Hoe graag ik het ook zou willen, uiteraard

Een serieus geïnteresseerde partij zal willens nillens toch met dat bedrag over de toonbank moeten komen: voor minder zie ik Moses echt niet overstag gaan.

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 228

Berichtdoor Gillepils » 13 Jan 2018 20:55

Augustinus schreef:Stop loss aan 30,50, bod van Novo.

Laat uw kop niet zot maken.

ALS we maandag al lager openen, is het kwaad al geschied.

Veel kleine en onervaren beleggers maken dan de fout te panikeren, en beklagen het zich vlak nadien. Ik spreek uit ervaring.

Blijven zitten, dus. The only way is up (en laat uw kop niet zot maken door al die lopers die te vroeg verkochten en hier de koers naar beneden te praten).

Bij 30,5 is het #BTFD :P

Zeus
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 306

Berichtdoor Zeus » 13 Jan 2018 20:56

Moses heeft niets te beslissen als CEO. Dat doen de aandeelhouders wel.
Ahold, C&C Group, Deutsche Bank, Dynavax, EVS, Exmar, Flow Traders, Gazprom, Intercept, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Suez, Synergy, Thrombo, US Silica, Veolia, Yamana Gold

timothy v
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 69

Berichtdoor timothy v » 13 Jan 2018 22:06

voor 55 euro verkoop ik nog niet tenzij ik niet anders kan. ablynx zit in een luxepositie als het zakt koop ik zowiezo bij .het potentieel is zeker 100 euro .
Lampi liked last!