vendetta mining corp

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.
kopke1
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 96

vendetta mining corp

Berichtdoor kopke1 » 14 Feb 2019 21:30

onlangs las ik
Vendetta Announces Positive Preliminary Economic Assessment with Pre-Tax IRR of 32% and NPV (8%) of $201M on Pegmont Lead-Zinc Project.

en toch bleef de koers maar dalen.

ze ontginnen lood en zink. de prijzen voor deze metalen staan historisch middelmatig.
dit kan de lage koers dus niet verklaren

dan las ik in BeursTips dat een groot fonds (resource capital fund - RCF) zijn hele aandeel aan het verkopen is. waarom is niet duidelijk.

als de lage koers een gevolg is van de verkoop door RCF van zijn aandeel
als hun Pegmontproject anderzijds toch veelbelovend is
ben ik vandaag ingestapt aan 0,135cad.

ik ga op zoek naar meer info. en misschien bouw ik deze eerste positie verder uit.
misschien zijn er op dit forum collegas die het bedrijf beter kennen.

nieuwsgierig naar hun info

powered by Surfing Waves

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 479

Re: vendetta mining corp

Berichtdoor ancaoli » 14 Feb 2019 22:09

Ben ook ingestapt op basis van dringend :think: aankoopadvies van Beurstips. Risk Benefit ratio lijkt OK aan huidige koersniveaus. Binnenkort verhuis naar AUssi beurs en andere triggers. Graag snel een overname die de Chinezen ;)
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Accsys,Pure Gold Mining, Oxurion

elchapo
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Berichtdoor elchapo » 10 Mar 2019 18:30

Wat ik niet helemaal snap, als er een overname door de chinees aanstaande is, waarom stapt RCF dan uit? :?: :think: :?
HoubyTelli liked last!

kopke1
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor kopke1 » 21 Mei 2019 21:11

voor het eerst sinds lang enige koopdruk. vandaag reeds 1,5 M stuks verhandeld en koers richting 0,115 ofte 15%. zou de bodem bereikt zijn en heeft de ommekeer zich ingezet?
HoubyTelli liked last!

kopke1
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor kopke1 » 25 Jul 2019 19:24

Momenteel zitten we een beetje in een wak. Een laatste fase in de kapitaalsronde dient nog te worden afgerond en onder tussen dalen de volumes en staat de koers onder druk. een opportuun ordertje kan dan steeds geplaatst worden.

Op zo'n momenten is het leuk te vernemen dat je 100% kan rekenen op bolero/KBC
"KBC Securities is als broker op de internationale markten verplicht zich te houden aan de Verordening (EU) nr 596/2014 van het Europees Parlement en Raad betreffende marktmisbruik.
Ook onze Canadese broker moet elk order die marktverstorend werkt, tegenhouden.
Het “Average daily volume” van de laatste maand, is 238.117 stuks voor VTT. U begrijpt dan wel dat alle orders groter dan 25% van dit volume marktverstorend zouden kunnen werken.
KBC zal bijgevolg elk order schrappen die marktverstorend kan zijn."

mijn order werd bijgevolg geschrapt niettegenstaande het over een marginaal bedrag ging (dito hoge makeleaars- en andere kosten) en het order amper in promilles kan worden uitgedrukt van de totaliteit der aandelen Vendetta mining.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen