Nokia

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 159
Contacteer:

Re: Nokia

Bericht door Jelle R »

Lukang schreef:
03 aug 2020 19:17
Jelle R schreef:
03 aug 2020 18:52
Vandaag nog eens 6% erbij. Het lijkt erop dat de trein vertrokken is. :up:
Zeker? ik zie bij mij afgesloten aan eur 4,06 ,zelfde slotkoers als vrijdag !

https://www.tijd.be/markten-live/aandel ... 16441.html
Nokia is gesloten aan 4,292€. Net geen 6% erbij.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

Vandaag: Nokia's price target raised from 4,8€ to 5€ at Deutsche Bank.

Lukang
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 673
Contacteer:

Bericht door Lukang »

Vandaag nog eens 6% erbij. Het lijkt erop dat de trein vertrokken is. :up:
[/quote]
Zeker? ik zie bij mij afgesloten aan eur 4,06 ,zelfde slotkoers als vrijdag !

[/quote]

Nokia is gesloten aan 4,292€. Net geen 6% erbij.
[/quote]
Dan is de info van de tijd fout ! Zou mij verwonderen,er staat nog steeds slotkoers gisteren eur 4,06
port. Bekaert Proximus Nyrstar Elia Agfa Tess. Socfinasia Ahold engie Enel Telecom Italia Pfizer tinc Solvay Telenet kbc euronav Xior Sofina ab inbev gimv umicore neste nokia en fondsen

Lukang
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door Lukang »

@Jelle r
Ik heb even gekeken op andere sites naar de slotkoers gisteren van Nokia en u hebt gelijk het is 4,29.
Ik weet dat er op tijd.be een paar weken problemen zijn geweest met de koersen en ook met de port. Ik dacht dat deze problemen reeds opgelost waren, maar niet. Tijd.be is dus niet meer te vertrouwen wat betreft de beurskoersen.Als het zo verder gaat zeg ik mijn abonnement op. Daarvoor wil ik niet betalen.
BEDANKT EN SORRY !
Jelle R liked last!
port. Bekaert Proximus Nyrstar Elia Agfa Tess. Socfinasia Ahold engie Enel Telecom Italia Pfizer tinc Solvay Telenet kbc euronav Xior Sofina ab inbev gimv umicore neste nokia en fondsen

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

Lukang schreef:
04 aug 2020 17:55
@Jelle r
Ik heb even gekeken op andere sites naar de slotkoers gisteren van Nokia en u hebt gelijk het is 4,29.
Ik weet dat er op tijd.be een paar weken problemen zijn geweest met de koersen en ook met de port. Ik dacht dat deze problemen reeds opgelost waren, maar niet. Tijd.be is dus niet meer te vertrouwen wat betreft de beurskoersen.Als het zo verder gaat zeg ik mijn abonnement op. Daarvoor wil ik niet betalen.
BEDANKT EN SORRY !
Heel goeie sites om gratis realtime koersen te zien zijn investing.com en Yahoo Finance. ;)
Lukang liked last!

ringoeur
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1084
Contacteer:

Bericht door ringoeur »

Nokia wint patentzaak van Daimler, verkoopverbod dreigt
Gepubliceerd op 18 augustus 2020 10:58 |

MANNHEIM (AFN/BLOOMBERG) - De Duitse automaker Daimler wordt in Duitsland mogelijk geconfronteerd met een verkoopverbod van bolides van het merk Mercedes-Benz. Dit nadat het een octrooizaak met het Finse Nokia verloor. Daimler zou de auto's hebben uitgerust met mobiele technologie van Nokia zonder dat daar een vergunning voor was afgegeven, beslisten de rechters.

Of het daadwerkelijk tot een verkoopverbod komt, is nog maar de vraag. Dan zal Nokia een afzonderlijke zaak moeten aanspannen en een grote zak geld mee moeten brengen, zo'n 7 miljard euro. Dit bedrag geldt als onderpand voor eventuele schade die wordt geleden door Daimler. Die moet worden vergoed mocht een hogere rechter nadien beslissen dat het verkoopverbod toch niet rechtsgeldig zou zijn geweest.

Daimler meldt in een reactie de beslissing van de rechter nu te beoordelen. Volgens de uitspraak moet Daimler Nokia ook gegevens geven over het aantal auto's dat het met de technologie heeft verkocht. De automaker zei al voor de uitspraak dat het in beroep zou gaan als de zaak zou worden verloren.

https://www.belegger.nl/Beursnieuws/ANP ... reigt.aspx
dafie liked last!

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

(ABM FN-Dow Jones) Nokia heeft de samenwerking met BT voor 5G verlengd. Dit maakten de Finnen uit Espoo dinsdag bekend zonder financiële details te geven.

De stap volgt op de keuze van BT voor het Nokia 5G Radio Access Network, waarna Nokia de de grootste leverancier van telecomapparatuur voor het Britse telecombedrijf wordt.

Zeer belangrijk contract en hopelijk kunnen we terug naar boven kijken want de daling van de afgelopen dagen was fors overdreven.
dafie liked last!

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 166
Contacteer:

Bericht door dafie »

Proximus en Orange bevestigen keuze voor Nokia en Ericsson bij uitbouw 5G-netwerk

HR 09 oktober 2020 08u15 Bron: Belga

Deel via Facebook
2
Tweet
1 reactie
Volgens Proximus is de keuze gebaseerd op technologische, operationele, financiële en milieugerelateerde criteria.
Photo News Volgens Proximus is de keuze gebaseerd op technologische, operationele, financiële en milieugerelateerde criteria.
Het nieuws was donderdagavond al uitgelekt, maar wordt nu vrijdag voor beurs bevestigd: zowel Proximus als Orange kiezen bij de uitbouw van hun 5G-netwerk voor supersnel mobiel internet in ons land voor het Finse Nokia en het Zweedse Ericsson, en niet voor het Chinese Huawei.

“De keuze voor Nokia en Ericsson volgt op een grondig en competitief selectieproces gebaseerd op technologische, operationele, financiële en milieugerelateerde criteria”, aldus telecombedrijf Proximus. De vernieuwing van het mobiele netwerk kan ook tegen een lagere kostprijs dan eind maart werd aangekondigd, klinkt het. “De gecumuleerde besparing kan voor de periode 2021-2023 oplopen tot 80 miljoen euro.”

Ook Orange Belgium bevestigt te hebben gekozen voor Nokia voor de geleidelijke modernisering van zijn bestaande 2G/3G/4G-mobiele radionetwerk en voor de uitrol van 5G. Ook hier gebeurde de keuze op basis van “technologische, operationele en financiële criteria”, staat er. De vernieuwing van het bestaande mobiele netwerk wil Orange tegen 2023 klaar hebben. Het bedrijf gaat intussen ook van start met de uitrol van 5G.
Huawei ligt onder vuur

Het Chinese Huawei ligt onder vuur. De Amerikanen verdenken het bedrijf van spionage door de Chinese overheid. Eind juni besliste de Nationale Veiligheidsraad (NVR) om de toekomstige kritieke 5G-infrastructuur in ons land te beschermen. Dat moest gebeuren door “strenge veiligheidsvoorwaarden op te leggen om niet-wenselijk gebruik te voorkomen”, verklaarde toenmalig minister van Telecommunicatie Philippe De Backer (Open Vld). Huawei werd toen niet bij naam genoemd.

Lees ook: 5G: technologie die duizenden Belgen de kast op jaagt (+)

ringoeur
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1084
Contacteer:

Bericht door ringoeur »

Klinkt in eerste instantie leuk maar "wel nog nieuws van 20/7 in het achterhoofd blijven houden".

20/07/2020 15:22:48

China overweegt maatregelen tegen Nokia en Ericsson
(ABM FN-Dow Jones) China zou maatregelen tegen het Finse Nokia en het Zweedse Ericsson overwegen als EU-landen besluiten om het Chinese Huawei te bannen. Dit schreef The Wall Street Journal op basis van bronnen.

De Chinese minister van Handel zou een verbod overwegen om producten die de twee Europese telecombedrijven in China maken te exporteren naar andere landen.

Lukang
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Bericht door Lukang »

Toch denk ik dat dit positief nieuws is voor Nokia, maar wachten tot 2022 als er terug een div komt.Nokia momenteel +0,86%

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie