Socfinasia

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

2wheelman
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7
Contacteer:

Re: Socfinasia

Bericht door 2wheelman »

Vandaag een dreun van jewelste voor Socfinasia; Een of andere oen heeft verkocht aan 13,10€. Begrijpe wie begrijpen kan...
De prijs van palmolie staat nochtans vrij hoog.
Geld is het slijk der aarde; weg met de yacuzzi: leve het modderbad...

bien
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 165
Contacteer:

Bericht door bien »

sommige analisten geven nu al 20 jaar een koopadvies voor dit aandeeel . waar zijn ze mee bezig en zijn zij daar voor betaald ?

josymar
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 129
Contacteer:

Bericht door josymar »

Berichten gepost op een ander forum

Marx, 10.2.2021
AFICO blijft maar aandelen Socfinasia bijkopen, de teller staat reeds op 7000 stuks sinds begin 2021.
AFICO zit bij de bron (de heer HAAS) en weet dus wel dat de aandelen spotgoedkoop noteren...

ILAD, 10.2.2021
Afico is de holding van Hubert Fabri
Daniel Haas is financieel en administratief directeur van de groep Socfin (dus ook verantwoordelijk voor de meldingsplicht)

Tosca, 13.2.2021
Afico heeft gisteren Socfinasia, Socfin en Socfinaf bijgekocht.
Palmolieprijzen zijn op weg naar de recordkoersen van vroeger. Tis maar dat je het weet.
Lukang liked last!

Lukang
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 695
Contacteer:

Bericht door Lukang »

Ik geloof niet meer in dit aandeel. Tussen dec. 2010 en maart 2014 schommelde dit aandeel rond eur. 30. Dan zijn ze langzaam beginnen dalen tot nu eur 13,60. Het verwondert mij dat dit aandeel niet profiteert van het goede nieuws betreffende de palmolie. Nog een geluk er is een jaarlijkse coupon.Mijn aankoopprijs in 2012 was 30,75 !
abi ackb ags agfb ad air cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior en fondsen

Fr2
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 9
Contacteer:

Bericht door Fr2 »

Lukang schreef:
18 feb 2021 17:36
Ik geloof niet meer in dit aandeel. Tussen dec. 2010 en maart 2014 schommelde dit aandeel rond eur. 30. Dan zijn ze langzaam beginnen dalen tot nu eur 13,60. Het verwondert mij dat dit aandeel niet profiteert van het goede nieuws betreffende de palmolie. Nog een geluk er is een jaarlijkse coupon.Mijn aankoopprijs in 2012 was 30,75 !
Ik zou nu alleszins nog even vasthouden. De Indonesische heffingen kwamen natuurlijk wat roet in het eten gooien maar op een bepaald moment zal de koers van Socfinasia toch ook de hogere palmolieprijzen gaan volgen. Palmolieprijzen staan momenteel op het hoogste niveau sinds 2011 (!) en ik lees her en der dat de prijzen nog wel een tijdje hoog kunnen blijven.

Heb zelf alleszins vorige week een kleine portie Socfinaf aangekocht, aangezien zij van de Indonesische heffingen geen last hebben. Bovendien zit Socfinaf ook stevig in het rubber en ook die prijzen zijn momenteel aan't pieken.
Lukang liked last!

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 708
Contacteer:

Bericht door sjos »

Fr2 schreef:
22 feb 2021 16:22
Lukang schreef:
18 feb 2021 17:36
Ik zou nu alleszins nog even vasthouden. De Indonesische heffingen kwamen natuurlijk wat roet in het eten gooien maar op een bepaald moment zal de koers van Socfinasia toch ook de hogere palmolieprijzen gaan volgen. Palmolieprijzen staan momenteel op het hoogste niveau sinds 2011 (!) en ik lees her en der dat de prijzen nog wel een tijdje hoog kunnen blijven.

Heb zelf alleszins vorige week een kleine portie Socfinaf aangekocht, aangezien zij van de Indonesische heffingen geen last hebben. Bovendien zit Socfinaf ook stevig in het rubber en ook die prijzen zijn momenteel aan't pieken.

Bekijk socfinasia als een spaarrekening, en de dividend als een rente. Niet naar kijken.
Lukang liked last!
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie