Enwave corporation

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.

johan1213
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 115
Contacteer:

Re: Enwave corporation

Bericht door johan1213 »

De stijging komt omdat al de abonnees van BT gekocht hebben na het lezen van het artikel ;)
Pidb liked last!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Erik Ooms
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6
Contacteer:

Bericht door Erik Ooms »

Enwave is voor mij een aandeel dat ik niet kan inschatten.
Deze heeft alles om een knaller van formaat te worden,al begin ik te vrezen dat het management een bende zakkenvullers zijn
Steeds als ze hun kwartaalcijfers bekend maken mag je er van uitgaan dat er opties worden uitgedeeld .
Ze doen er alles aan om niet winstgevend te worden.
Als het aandeel dan telkens terug valt is er nog altijd de handlanger van Enwave om het aandeel terug aan te prijzen.
En deze handlanger heet BT.
Dromers liked last!

Pidb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 30
Contacteer:

Bericht door Pidb »

Is er een link naar die BT? al een hele morgen aan het zoeken maar vind niet direct iets hiervan..?

ancaoli
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 796
Contacteer:

Bericht door ancaoli »

Pidb schreef:
04 jul 2020 12:47
Is er een link naar die BT? al een hele morgen aan het zoeken maar vind niet direct iets hiervan..?
Daarvoor zal je een Beurstips Abonnement moeten nemen ;)
Geen link te vinden.
Maar inderdaad, korttijdige? koersstijging waarschijnlijk te wijten aan laatste artikel.
Pidb liked last!
Vaste Portefeuille:Gala, Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Argenx, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 401
Contacteer:

Bericht door marcator »

Ik begrijp de commotie rond BT niet, de ganse markt is gecrasht door Corona, dat kan je moeilijk een analyst verwijten... integendeel , ik heb allle respect voor BT omdat die toch trouw blijft rapporteren over eerdere aanbevolen aandelen zoals Enwave. Andere analysten hebben wel eens last van geheugenverlies wanneer het effe wat minder gaat…
Is het jullie ook opgevallen dat Smallcaps al enige tijd geen updates meer maakt rond Enwave : niets gepost na de 2Q earnings, en ook niets na de Calbee deals, zeer ongewoon toch voor een aandeel dat in hun 'core' selectie zit.

Vandaag weer een nieuwe deal , stapke per stapke hernemen de bestellingen, het blijft zaak om de volgende kwartaalresultaten te overleven , om daarna terug aan te pikken met groei.

EnWave Signs Commercial License and Equipment Purchase Agreement with Pick-One.

08-Jul-2020 – EnWave announced today that it has signed a non-exclusive, royalty-bearing commercial license agreement (the “License”) with Pick-One S.A. de CV (“Pick-One”) to produce dried cheese antd fruit snacks using Radiant Energy Vacuum (“REV™”) technology for the retail grocery marketin Mexico. Under the terms of the License, Pick-One purchased the 10kW commercial REV™ machine to initiate commercial production in Mexico.

This License is the first signed by EnWave with a Mexican partner, opening up a major North American market with a rich agricultural industry. Pick-One has been using a 10kW REV™ machine at their Chihuahua manufacturing facility under a Technology Evaluation and License Option Agreement (“TELOA”) since late 2019 for product development purposes. As a result of Pick-One’s successful development of shelf-stable snack prototypes, they decided to purchase the machine outright and commence commercial-scale production.

Pursuant to the terms of the License, Pick-One will make undisclosed quarterly royalty payments to the Company calculated as a percentage of the revenue generated from their commercial success. EnWave will continue to collaborate with Pick-One to optimize processing efficiencies and help bring improved snack products to market. To-date, EnWave has signed 38 royalty-bearing commercial licenses with food, cannabis and pharmaceutical companies globally.

The expansion of EnWave’s global REV™ technology footprint into Mexico further proves the significant value proposition for food processors seeking launch new and innovative premium snack food applications. EnWave holds a robust intellectual property portfolio spanning numerous international markets and has licensed REV™ technology to food companies in seventeen countries worldwide.

Phil
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 91
Contacteer:

Bericht door Phil »

Valt idd op dat Smallcaps vandaag meer schrijft over Gatekeeper system (marketcap 50mio usd) met als gevolg dat aandeel +133% doet op 1 maand.
Enwave moet dus even plaatsmaken .....
" The word crisis in Chinese is composed of two characters: the first, the symbool of danger .... the second, of opportunity"

jf_michael
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door jf_michael »

Vandaag op einde plots spike van 10% en voor 't eerst sinds maart weer 1 CAD aangetikt. Iemand die een reden ziet want 'k zie niet meteen nieuws. Iets breder rond cannabis in 't algemeen misschien?

Afbeelding

Josken
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 35
Contacteer:

Bericht door Josken »

BT had uitvoerig contact met het management (credits BT 27, dd 1 jul 20):
- 60kw rev bij TGOD werd volledig geïnstalleerd en werkt uitstekend. TGOD staat ervoor open om te tonen als showcase aan andere spelers (groot openliggend potentieel in US).
- covid-19 heeft géén enkele prospect doen weglopen. Reisbeperkingen hebben wel alles vertraagd.
=> één grote pospect overweegt een giga investering van 10 mio CAD in een machinepark (wrs zuivel/dried yoghurt)
- zijn vergevorderd met contract manufacturing, waarbij ze voor klanten zelf producten gaan drogen (ipv machines te verkopen). Dit maakt de technologie veel toegankelijker (investeringsrisico).
- nog steeds in gesprek met Bonduelle, Bare Snacks (Pepsico): banaanchips zijn schot in de roos
- Amerikaans leger heeft de leveranciers aangeduid die voor hen rantsoenen zullen moeten gaan produceren obv rev technology. Komende kwartalen worden de machineorders verwacht. = grote koerskatalysator!
- Nutradried/Mooncheese: alle stock zou binnenkort verkocht worden (=cash in). Veel interesse van retailers. Zowel kleine ketens als grote (Costco)

Conclusie; turnaround kan veel sneller komen dan verwacht. BT heeft positie met 50% verhoogd. Aandeel staat oververkocht, en kan de komende maanden snel gaan VERDUBBELEN.

Ik heb zelf nog steeds al mijn aandelen in bezit (16.000st). Nul verkocht, en zelfs bijgekocht bij de dalingen de voorbije maanden.
Dromers liked last!

jf_michael
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door jf_michael »

Verdubbeling naar 2 CAD teken 'k wel voor :D

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 401
Contacteer:

Bericht door marcator »

ik vind geen recent nieuws en de BT analyse is toch alweer bijna 2 weken geleden …

Volgens mij zijn het eerder technische aankopen die de koers nu doen voort stijgen, want veel verkopers zijn er niet meer aan dit nivo (iedereen die afgelopen jaar gekocht heeft kijkt immers op verlies en wacht af) , dus iemand die nu bijkoopt kan snel de koers be-invloeden.

De ENW koers is op 2 Juli door zijn 100dagen avg gebroken en daarna dag na dag daarboven gebleven, wat wellicht technische aankoopsignalen triggert bij beurshandelaren.

Het blijft een bumpy road , volgens mij gaan de kwartaalresultaten nog een harde dobber worden want de volle lockdown Apr-Mei-Jun periode moet nog gerapporteerd worden … ik hoop van niet natuurlijk , en zou eigenlijk al helemaal in de huidige - erg lage - koers moeten verrekend zitten ...

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie