Goedkoop beleggen in aandelen of fondsen (BE) / fondsen (NL)

Goedkoop beleggen in
aandelen
 of fondsen (BE) / fondsen (NL)

Enwave corporation

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.
maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 251
Contacteer:

Re: Enwave corporation

Bericht door maartenverhoeve » 28 feb 2020 17:04

Nog even en we zitten onder mijn 2 eerste aankopen, die waren aan 81 en 89 cent.
In port; socfinasia,GIMV, ban sant, Enwave, Ageas, Western Cop, Qfg, galapagos, postNL, Retail estate, RDS, basic fit, fugro, asmi, kinepolis, kbca, Peyto, first q, western dig, roularta, tessenderlo

Josken
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27
Contacteer:

Bericht door Josken » 28 feb 2020 21:23

Corona dreigt inderdaad matters worse te maken, before they get better. Eventueel BT koopadvies zal dat vrees ik niet kunnen counteren want iedereen zit nu in paniekmodus. Als parabool Corona infections daalt en er wat positief nieuws komt van Enwave kunnen we vermoedelijk pas beterschap verwachten. Ik blijf gewoon lekker zitten.

The stock market transfers wealth from the impatient to the patient!

josymar
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 113
Contacteer:

Bericht door josymar » 29 feb 2020 10:32

"Lekker" zitten?

Josken
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Josken » 29 feb 2020 10:53

..............
Laatst gewijzigd door Josken op 29 feb 2020 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Josken
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Josken » 29 feb 2020 10:57

Paniek is een slechte raadgever; heb geduld aub.

BT is hier trouwens al met een tussentijdse update over enwave.

Credits BT: koersdaling nav resultaten én corona pandemie zijn ferm overdreven. Geen reflectie van wat NutraDried waard is bij verkoop, en dan wordt de waarde vd royalty inkomsten nog niet meegerekend.

Balansmatig blijft men (ik citeer letterlijk) "in een comfortabele stoel zitten" = lekker zitten dus EV van 0.27 CAD/aandeel - 16.5mio CAD op de bank eind sept.

De komende kwartalen zullen Nutradried verkopen terug aantrekken door nieuwe distributiedeals met 5 bijkomende retailketens.

Ze werken ook aan 15 nieuwe Mooncheese combinaties (WAARONDER OOK NIET KAASPRODUCTEN - yoghurt puffs???).

De sales beginnen na de costco volumedeal al terug aan te trekkken merken ze + ook online op Amazon loopt het vlot. Op termijn wil men naar 5 à 10% online verkoop gaan.

Weet dat ze (I kid you not) van een halftime (!) persoon op marketing nu naar 5 (!) gaan, wat short/mid term op de resultaten weeg.

BT verkocht enkele kwartalen geleden 1/3e van hun positie en vinden het nu tijd om die terug te kopen.

Just my 2 cents:

Heb je vertrouwen en cash, tank dan bij.
Heb je vertrouwen en geen cash, blijf dan zitten op je positie en wacht af.
Biobel liked last!

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1
Contacteer:

Bericht door Dromers » 03 mar 2020 10:35

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Dromers » 11 mar 2020 09:15

Niet alleen op dit forum is het stil, maar bij Enwave ook. Als ze beweren hun doelstelling te halen, moeten ze wel eens iets verkopen.

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 397
Contacteer:

Bericht door marcator » 11 mar 2020 09:54

Corona doodt meer industrie dan mensen : met de crisis zien alle bedrijven hun omzet zakken, en in een cash squeeze kunnen ze niet veel anders dan investeringen, en dus bestellingen in REV machines uitgestellen.

Er circuleren ook meer artikels die openlijk spreken over een fors gestegen kans op bankroet voor enkele grote cannabisbedrijven zoals Aurora, Tilray , Canopy , bepaalde indicataroren op basis van assets, earnings, working capital etc wijzen sterker en sterker in die richting… alleszins is een forse herfinanciering van de winkel vereist om een bankroet te vermijden.

De mailaise in de cannabis ector trekt Enwave ook nu niet bepaald uit het moeras.

Kortom, het wordt nog slechter voor het beter wordt. Ik sta aan de zijlijn met extra cash maar wacht af.

kopke1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 114
Contacteer:

Bericht door kopke1 » 13 mar 2020 07:40

As Covid-19 intensifies domestically here in Canada and abroad, we want to inform our partners and other various stakeholders about EnWave’s risk management and business continuity strategy.

Vancouver, B.C. /March 12th, 2020

As Covid-19 intensifies domestically here in Canada and abroad, we want to inform our partners and other various stakeholders about EnWave’s risk management and business continuity strategy.

EnWave has proactively enabled the majority of its workforce to operate remotely until the scale and severity of this pandemic becomes clearer. These employees have been equipped with tools to communicate virtually and will continue to work diligently. We are monitoring the situation carefully each day but will continue to have our critical manufacturing staff come to work at our facilities while abiding by COVID-19 avoidance best practices. We are also carefully monitoring potential supply chain risks arising and we have proactively maintained an appropriate stock of spare parts and components for our Radiant Energy Vacuum machinery at our headquarters in Vancouver.

EnWave will continue to monitor ongoing travel restriction developments and will work closely with each licensed partner and supplier to complete installations and service visits in the most reasonable timelines possible given this global pandemic. That being said, all non-essential business travel will be postponed until a more appropriate time.

We hope that everyone is taking the recommended precautions to remain healthy, while still actively growing your respective businesses!

Best regards,

Brent Charleton, CFA
President & CEO

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Dromers » 18 mar 2020 15:32

Teruggaand tot afgelopen april heeft Brent alleen al in die periode 336.500 aandelen ontvangen. Op 5 maart van dit jaar heeft hij in totaal 36.500. Als de president en CEO van een bedrijf veel meer dan 90% van zijn aandelen verkoopt, is er iets ernstig mis. Het lijkt mij dat de leidinggevenden dit bedrijf gebruiken als hun persoonlijke geldautomaat, zoals de aandelen het hele jaar door continu worden verdeeld en onmiddellijk worden verkocht. Laat me duidelijk maken dat ik de voorraad niet tekortkom. Ik heb het gevoel dat ik ben genomen door een bedrijf dat zichzelf op de eerste plaats zet en aandeelhouders / zakhouders als laatste. Ik had beter moeten weten en gekeken naar dit vreemde uurlijkse dumpen van 10.000 aandelen. Ik neem hier een bad van 70% en ik stap zo snel mogelijk uit. Ik kan niet wachten om te horen wat ze te zeggen hebben op 20 maart

Staat op een ander forum vermeld. Weet niet hoe ik dat kan controleren, maar voor de echte kenners hier.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie