Goedkoop beleggen in aandelen of fondsen (BE) / fondsen (NL)

Goedkoop beleggen in
aandelen
 of fondsen (BE) / fondsen (NL)

Enwave corporation

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.
marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 397
Contacteer:

Re: Enwave corporation

Bericht door marcator » 19 feb 2020 15:30

nog een weekje op de tanden bijten... het ziet er naar uit dat we vandaag alweer wat gaan zakken met bid/ask op 1.44.

VANCOUVER, British Columbia, Feb. 19, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- EnWave Corporation (TSX-V:ENW | FSE:E4U) (“EnWave”, or the "Company"), a global leader in vacuum microwave dehydration technology, announced today it will report its financial results for the first quarter of fiscal year 2020 on Tuesday, February 25, 2019 after market close. The financial statements
and MD&A will be available on SEDAR at www.sedar.com and on the Company’s website in the late evening Vancouver time.

ondertussen weer 9900 stuks opgeraapt aan 1.44, mijn volgend order staat op 1.43 , het mes blijft vallen.
Dromers liked last!

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1
Contacteer:

Bericht door Dromers » 19 feb 2020 17:23

Idd marcator het mes blijft vallen. Zelf koop ik niet meer, vertrouwen vloeit weg. Ergste vind ik nog dat mijn zoon ook aandelen heeft gekocht door mij. Hij staat op een zeer groot verlies 😡. Dit aandeel doet mij veel aan Mdxh denken, eerst kan het niet op en dan werd het stil. Hoop voor 1 keer eens iets goed gekocht te hebben, time Will tell.

belegsel
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 78
Contacteer:

Bericht door belegsel » 19 feb 2020 18:46

Het moeilijke is dat Enwave teveel wordt geassocieerd met de cannabis business. Dit is in feite een beetje hun eigen schuld door in de tijd van de euforie rond cannabis zich daarmee te verbinden. Ik meen zelfs dat Enwave werd opgenomen in de index van cannabisbedrijven. Zo golf je natuurlijk mee op de successen van cannabis, maar verdrink je ook mee met de teleurstellingen.
Opvallend is, dat als je gaat kijken naar de aandelen / bedrijven die door beleggers samen met Enwave worden gevolgd, het bijna uitsluitend cannabisbedrijven zijn. Dat zegt genoeg.

Verder is het toch opvallend hoe stil het is met de verkoop van hun machines. Nochtans waren er fikse verkopen gepland in Q1 2019-2020. Laat ons hopen dat Enwave ons verrast. Maar dat de resultaten van Q1 per 25 februari nabeurs worden gegeven lijkt mij al een teken aan de wand. Als die goed waren kon die vrijgave ook voorbeurs of in de loop van de dag.

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Dromers » 20 feb 2020 17:20

Verkopers zijn de winnaars. Ben slecht in verlies pakken en dat is altijd mijn fout geweest, ook nu :down:

R10
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 75
Contacteer:

Bericht door R10 » 20 feb 2020 18:45

Dromers liked last!

Josken
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27
Contacteer:

Bericht door Josken » 21 feb 2020 11:40

Zou zeker geen verlies pakken. Kwestie van tijd tot cannabis blues uitgezweet zijn en de groei in food het bedrijf verder op sleeptouw neemt. Cannabis is een langer termijn verhaal, en pharma al helemaal. Nutradried alleen al is 2.5 CAD/aandeel waard; hou dat in het achterhoofd als je de koers onder druk ziet komen. HODL!
Dromers liked last!

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door marcator » 24 feb 2020 13:41

in deze tijden van carnaval moeten we wellicht uit volle borst "zak eens lekker door" zingen vandaag …
de beurzen crashen 3 tot 4pct in Europa, benieuwd of ze over de plas gaan volgen.
Ik plaats alvast een opportunistisch aankooporder aan 1.31 CAD.
Zijn er nog optimisten op het forum ?

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Dromers » 24 feb 2020 13:51

Ja ik met een order van 1 CAD ☺️

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door marcator » 24 feb 2020 13:59

Dromers schreef:
24 feb 2020 13:51
Ja ik met een order van 1 CAD ☺️
Ha, in maart 2017 heb ik aan dat nivo gekocht ! als we daar geraken , dan worden we 3 jaar teruggeslagen op dit mooie aandeel, dat is wel heel pessimistisch.

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Dromers » 24 feb 2020 14:46

Ik moet zeggen dat ik dat met de meeste aandelen die ik kocht heb meegemaakt. Ik zie hier hoe langer hoe meer dezelfde kwaaltjes en verloop opduiken. Daarom is mijn vertrouwen en geloof hier ook wat gezakt. Hoop natuurlijk dat ik ongelijk krijg, maar als ik iets koop zakt de koers en als ik bijkoop zakt het nog verder. Dat ik winst maak is een zeldzaamheid 😒

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie