Enwave corporation

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.
Dromers
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Re: Enwave corporation

Berichtdoor Dromers » 26 Jun 2019 17:08

Ik heb slechte ervaring met CEO’ s, zoals een Jan Groen. Heb veel gelezen over dit bedrijf en filmpjes met Brent gezien. Ik dacht echt dat deze anders was en geloofde erin. Nu zit ik vast met teveel verlies. Moest mijn vrees waarheid worden, mochten ze van mij liegers en bedriegers van CEO’s in de cel steken. Ik noem dat moderne criminelen.

powered by Surfing Waves

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 19

Berichtdoor Knaller » 26 Jun 2019 17:28

Koers blijf nu stabiel en begin nu te klimmen maar ben nu wel blij dat ik een deel winst heb genomen. :wave:

Werd een te groot positie in mij portefeuille.

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Knaller » 26 Jun 2019 17:35

Maar als enwave morgen weer flink daalt dan verkoop ik alles want dan is er wel wat aan de hand.

Want eerst zoveel aandelen gedumpt afgelopen vrijdag en en dan 4 dagen flinke daling zonder nieuws dan klopt het niet,ik heb het over morgen als enwave weer zou dalen.

diesel4live
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Berichtdoor diesel4live » 26 Jun 2019 17:43

koers blijft nu mooi stabiel , toch iets goed momenteel aan deze dag.
Onder de 2 gaat alles buiten hier...

timoS
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor timoS » 26 Jun 2019 19:07

Je zal maar verkocht hebben

timoS
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor timoS » 26 Jun 2019 19:09

Hodl game strong .. zolang er geen slecht nieuws is ...

flipper
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 88

Berichtdoor flipper » 26 Jun 2019 19:11

Er is wel nieuws:

https://www.enwave.net/enwave-and-auror ... -standards

Blijkbaar is het 3de machine voor Aurora nog niet verkocht, maar komen er extra voorwaarden. Nu verwacht ik op zich geen problemen met de bijkomende voorwaarden. Het is wel *** dat in hun presentatie dit machine al wel als verkocht staat.

En waarom het aandeel zo hard daalt:
- hard gestegen dus veel mensen nemen winst
- insiders die verkopen geeft nooit vertrouwen. Ook al heeft het hier te maken met het optie-plan. En dit is ook geen nieuw gegeven bij Enwave. Is al meer gebeurd. Daarom dat ik eerder sceptisch was bij het aanstellen van Brent (iemand die in het verleden al regelmatig heeft verkocht).
- En Aurora moest binnen de 60 dagen beslissen. Als je dan de 60 dagen laat passeren zonder nieuws dan weet je dat er speculatie komt.

Ga Brent maar eens een mailtje doen, want eigenlijk kan dit niet dat in de presentatie staat dat ze voor 430 Kw machines verkocht hebben aan Aurora (staat er meer dan 1 keer in) terwijl het dan voorlopig maar 310 Kw is.
Blijft wel dat ondanks dit, het toch een boerenjaar voor Enwave is met nog meer dan een verdubbeling en waarschijnlijk meer dan een verdrievoudiging van de machine-verkoop.
maartenverhoeve liked last!

kopke1
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 96

Berichtdoor kopke1 » 26 Jun 2019 20:15

het enwave forum was tot op heden een rustig forum met een inbreng die vaak verhelderend soms speculatief , soms wensen waren die geuit werden. het is spijtig te moeten vaststellen dat op dit moment het forum beheerst wordt door emotie en vooral wanabee's insiders. dromers heeft 4 berichten gestuurd en doet alsof hij een kenner is. Knaller denkt dat door alle 5 voet een post te sturen dat ge daar door belangrijker wordt. 1/3 van zijn portefeuille : ik vermoed dat we dan spreken over max 5000 aandelen. ik heb Brent aan de lijn gehad en hij bevestigt dat het misschien niet zo'n best idee was van John om 800.000 aandelen te verkopen. maar hij neemt het hem niet kwalijk. pensioen en andere verlangens. Hijzelf heeft er 100.000 verkocht waar hij dit voorzichzelf al lang had ingecalculeerd los van de koers.
de vooruitzichten zijn zoals eerder gecommuniceerd. Dus GOED. de komende kwartalen zullen dit dienen te bevestigen.
ik heb zoals eerder vermeld ook een deel van de portefeuille verkocht om winst te nemen. 5% is verkocht ofte 50.000 aandelen. Soms mag een aandeel geen te groot percentage van je portefeuille zijn en dien je opnieuw te diversifieren.
nog een fijne avond.

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Knaller » 26 Jun 2019 21:20

Zo zo...dus jullie denken doordat ik meer berichten op het forum
zet dat ik me meer belangrijker wil voelen?

En dan kom je opeens mee dat je zoveel aandelen heb verkocht en ga je lopen gokken hoeveel aandelen ik heb verkocht?

Terwijl ik niet heb gevraagd hoeveel je 5 procent is omdat ik het niet belangrijk vindt.

Ik kijk naar mezelf en vind het totaal niet belangrijk hoeveel een ander heeft.

Al heb je een biljoen euro dan interessert het me nog niet.

kopke1
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 96

Berichtdoor kopke1 » 27 Jun 2019 08:55

Samengevat de reactie van Brent Charleton :
Nothing has changed fundamentally in our business since meeting in Brussels. This stock sell off could be due to:

a) The 1.25 mln short position in the stock;
b) Stop-loss selling;
c) Delay in Aurora’s third 120kW order; and,
d) Insider selling.
ancaoli liked last!

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Reageren en meer functies krijgen?

Discussieer met duizenden beleggers, minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete onderwerpen.

Registreer binnen enkele tellen