Enwave corporation

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.
josymar
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 96

Re: Enwave corporation

Berichtdoor josymar » 27 Mei 2019 19:46

Aan Knaller
Waarom gebruikt u geen leestekens? De lezer moet de zin meerdere keren opnieuw lezen voor duidelijk wordt wat u wil zeggen.

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

westi9
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Berichtdoor westi9 » 28 Mei 2019 11:39

Is eerste keer dat ik hier post maar volg het al een ganse tijd . Heb 6 keer enwave aangekocht tussen januari 2014 en september 2015 en zit nu aan een gemiddelde aankoopprijs van 0.97 en dus op een mooie winst , maar ben nog steeds van het idee dat het eigenlijk nog moet losbarsten. Hopelijk zien we vanavond een eerste keer groene cijfers en dan kan het toch alleen maar beteren en beteren niet?
In feite zou ik graag eens een tabelletje zien van hun 10-15-20 grootste klanten waarbij dan staat vanaf wanneer enwave de royalties gaat beginnen ontvangen. Het is normaal dat na het afsluiten van een contract er redelijk wat tijd over gaat eer de royalties beginnen binnen te komen maar een schatting van het kwartaal en het jaar dat dit zal gebeuren zou mooi zijn !
Iemand een idee?
Weet ook iemand hoe lang ze safe zitten om hun schitterende droogtechniek te beschermen voor concurrenten? ( patent)

groeten

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 18

Berichtdoor Knaller » 28 Mei 2019 22:35

Ik zal er proberen aan te denken,Josymar.
Weten jullie al iets?

Ik zie nog niks staan op de site van Enwave corporation.

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 203

Berichtdoor maartenverhoeve » 29 Mei 2019 06:47

Ik vind ook nergens iets van persberichten terug maar op de bullboard lees ik onder andere het volgende:
- Inkomsten in tweede kwartaal gestegen van 7,8 miljoen cad naar bijna 8,8 miljoen cad!
- 2,4 miljoen cash gegenereerd en we zitten nu op 12,2 miljoen cad in cash
- 10 miljoen van de Auroradeal staat volgend kwartaal in de boeken zodat we doorstijgen naar 22 miljoen cash en er komen ook weer netto-inkomsten van de Teleo's bij.
Super cijfers besluit men daar!

Ik hoop vandaag ergens zelf iets officieels te lezen.. Benieuwd naar deze avond!
Knaller liked last!
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

flipper
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 87

Berichtdoor flipper » 29 Mei 2019 07:46

Knaller liked last!

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 203

Berichtdoor maartenverhoeve » 29 Mei 2019 07:59

Bedankt Flipper,

Ik merk ook in de cijfers dat ze op dit moment niet meer verlieslatend zijn maar ongeveer break-even draaien!

Op naar meer en ook -vooral- hogere koersen!
Knaller liked last!
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Knaller » 29 Mei 2019 11:00

:clap: lekker hoor,Ik ben benieuwd hoe de beurs erop reageert.
Ik vond wel verwarrend dat het niet onder persberichten sta maar onder investors .

:up: Op naar hogers koersen :clap:

kopke1
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 93

Berichtdoor kopke1 » 29 Mei 2019 15:06

Aurora Cannabis Exercises License Option with EnWave for South America
29/05/2019
Press Release

may 29th 2019, 5:30am

EnWave Corporation (TSX-V:ENW | FSE:E4U) (“EnWave”, or the “Company”) reports today that, following its April 26, 2019 joint news release with Aurora Cannabis Inc. (“Aurora”) (TSX: ACB) (NYSE: ACB), a global leader in the cannabis industry, that Aurora has exercised its option and that the companies signed an exclusive, royalty-bearing commercial license agreement with sub-licensing rights (the “Agreement”) for the use by Aurora of EnWave’s proprietary Radiant Energy Vacuum (“REV™”) dehydration technology for the drying of cannabis in South America (excluding Peru). Aurora will hold the exclusive master license for the drying of cannabis using REV™ in the South American license territory and will work with EnWave to pursue additional sub-licensing opportunities. Aurora will receive an undisclosed share of royalties derived from any cannabis product dried with REV™ technology by sub-licensees in the South American license territory. This is the third such agreement signed by Aurora and EnWave.

Equipment Purchase Agreement Signed

Aurora has also signed an equipment purchase agreement for a large-scale 60kW commercial REV™ machine for its operations in South America. The REV™ dehydration machines purchased will be used to increase throughput of THC and CBD extraction for the manufacture of derivative cannabis products.

flipper
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 87

Berichtdoor flipper » 29 Mei 2019 18:09

Nu hebben ze het wel bij hun persberichten staan:

https://www.enwave.net/enwave-announces ... al-results

Het uitgebreid verslag uit de vorige post is leuk als je tijd en goesting hebt. Staat veel extra informatie in.

De cijfers zien er mij op het eerste zicht goed uit. Omzet stijgt mooi, mooie cashgeneratie, ... . Had liever al winst gezien, maar ze maken nu duidelijk extra kosten voor hun toekomstige groei (had Brent ook al in een interview gezegd). Verder verwachten ze in de 2de helft een veel hogere omzet vanuit de machineverkopen en dus ook een winstgevend jaar.

Knaller
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Knaller » 29 Mei 2019 19:38

Aurora krijg wel een hele grote vinger in de pap bij enwave, ze oefenen nu opties uit en daardoor stijgt de koers niet van enwave.

Ik denk dat Aurora een beetje de pas begin af te snijden voor canopy grow om binnen enwave te komen.

Enwave corporation moet oppassen dat Aurora niet te veel macht begin te krijgen ,en beetje bij beetje Enwave begin op te eten.

Het zou me niet verbazen als Aurora over 3 jaar Enwave overneemt als ze goed winstgevend beginnen te worden.

Wie Enwave bezit heeft een strategie voorsprong en denk dat die patenten zeker nog 15 jaar geldig zijn.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen