Enwave corporation

Beleggen in aandelen beurs China Shanghai Composite, Toronto, etc.

Dromers
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Re: Enwave corporation

Bericht door Dromers »

Te lezen op een ander forum:

net geluisterd naar de oproep van investeerders en Q&A. Behoorlijk teleurstellend. 40 van de 44 royaltypartners betalen al. De royalty's komen al binnen! We hebben allemaal gewacht op deze explosie van royalty's, ze komen niet. Ze zijn hier, en ze zijn te verwaarlozen. Costco is overgestapt van maankaas vanwege andere concurrenten in de ruimte. En ook snacks met gedroogde kaas zijn niet goed. Ik steeg naar bijna 50.000 aandelen met een gemiddelde van .83c. Ik ben gedurende een week, terwijl ik kon, heel langzaam teruggebracht tot slechts 10K, om op zijn minst wat 'winst' te nemen. Ik laat ze misschien voor het geval dat, maar het is moeilijk om dit ding in de gaten te houden en een hoopvolle langetermijnbelegger te zijn als er betere investeringen zijn. Ze hebben ofwel een geweldig product en een verkoopteam van #$%$, of het product is dat gewoon niet.
marcator liked last!

Josken
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 63

Bericht door Josken »

BT adviseert om stevig bij te tanken op deze uitbodeming, en ziet een positieve trend starten bij het minste goede nieuws.

Ieder is wat mij betreft volkomen vrij om te oordelen of hij/zij BT hun mening al dan niet een referentie vindt.
Dromers liked last!

Gekko4ever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 104

Bericht door Gekko4ever »

Dromers schreef:
08 jun 2021 17:29
Te lezen op een ander forum:

net geluisterd naar de oproep van investeerders en Q&A. Behoorlijk teleurstellend. 40 van de 44 royaltypartners betalen al. De royalty's komen al binnen! We hebben allemaal gewacht op deze explosie van royalty's, ze komen niet. Ze zijn hier, en ze zijn te verwaarlozen. Costco is overgestapt van maankaas vanwege andere concurrenten in de ruimte. En ook snacks met gedroogde kaas zijn niet goed. Ik steeg naar bijna 50.000 aandelen met een gemiddelde van .83c. Ik ben gedurende een week, terwijl ik kon, heel langzaam teruggebracht tot slechts 10K, om op zijn minst wat 'winst' te nemen. Ik laat ze misschien voor het geval dat, maar het is moeilijk om dit ding in de gaten te houden en een hoopvolle langetermijnbelegger te zijn als er betere investeringen zijn. Ze hebben ofwel een geweldig product en een verkoopteam van #$%$, of het product is dat gewoon niet.
Er werd ook gezegd dat heel wat royaltypartners nog met de kleinere 10kw toestellen draaien en de transitie nog moeten inzetten naar de 60 en 100kw toestellen. De inkomende royalties zijn dus ook volume gebonden! Enwave zag nu wel dat een aantal klanten de transitie inzetten (en opnieuw neemt dit wat tijd in beslag => bestelling => ontwikkeling => levering => installatie en productie => royalties). Eens dit op gang komt moeten de centen toch gaan binnenkomen… (op voorwaarde dat het eindproduct aanslaat natuurlijk)
Het zijn vooral die snacks die terug moeten herpakken! Ik versta niet dat deze eerst zo succesvol zijn en dan plots door de klanten niet meer gekocht zouden worden… :shock:
Payton Planar, Boskalis, Quest for Growth, Accsys, Onespan, Biocartis, Pareteum, X-Fab, Shell

Plaats reactie