Voor de nieuwe crypto investeerder

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.
Gesloten
CryptoGek
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Voor de nieuwe crypto investeerder

Berichtdoor CryptoGek » 01 Mei 2018 20:37

Hallo,

De laatste tijd zie ik dat enorm veel mensen in cryptocurrency's willen investeren.
Ik ben een full time trader en wou graag anderen mensen wat helpen die nieuw zijn.

Ik zit de laatste tijd in een enorm goede groep op telegram en heb hier al goede inkomsten gemaakt. deze zijn meestal 5-15% dagelijks en dat verbaasde mij inderdaad enorm.

Deze telegram noemt : [MODBREAK: Link verwijderd wegens commerciële bedoelingen]
als u nieuw bent raad ik deze enorm hard aan.

Nog een fijne avond,
Cryptogek

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 1812

Re: Voor de nieuwe crypto investeerder

Berichtdoor Beheerder » 01 Mei 2018 22:08

Om bezoekers/forumleden op dit forum in bescherming te nemen is de link verwijderd uit uw bericht. Voor ons is niet na te gaan welke bedoelingen er zijn, deze kunnen natuurlijk ook goed zijn. Echter is de 'wereld' van cryptocurrency helaas een plek waar veel mensen veel geld (kunnen) verliezen in korte tijd. Mocht iemand interesse hebben dan kan deze persoon u een privébericht sturen om de link te verkrijgen.
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

CryptoGek
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor CryptoGek » 01 Mei 2018 22:20

Sorry maar dat is grof. Als u kijkt naar vorige signalen ziet u duidelijk dat de persoon die de eigenaar hier van is wel er wat van kent.
Zo niet kan u hier het bewijs vinden :
[MODBREAK: Link verwijderd wegens commerciële bedoelingen]

CryptoGek
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor CryptoGek » 01 Mei 2018 23:22

alweer mijn bewijs weg gehaald dit vind ik best zwak van u meneer de beheerder....

[MODBREAK: Link verwijderd wegens commerciële bedoelingen]

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 1812

Berichtdoor Beheerder » 01 Mei 2018 23:28

Bij deze zal het onderwerp worden gesloten omdat tot driemaal toe de link verwijderd moest worden. Als u de lezer kon overtuigen van een betaalde systematiek of handelswijze dan kon er nog een neutrale beoordeling worden gemaakt. Vaak (dus niet altijd) zijn besloten chatgroepen niets anders dan een soort boilerroom-achtige plekken waarbij maar één mening is geaccepteerd. U had de kans om de lezer te informeren en te overtuigen maar het krijgt er alle schijn van dat de bedoelingen anders zijn.
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken