Nano (voorheen bekend als Railblocks)

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.

Moderator: neku

Plaats reactie
Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 434

Re: Raiblocks

Berichtdoor Munnybunny » 12 Jan 2018 12:14

Jboons schreef:
Munnybunny schreef:Thx! Ben mij nog aan het inlezen.

Als ze gaan uitbreiden naar andere exchanges zoals oa binance, zal de prijs mogelijks ook gaan stijgen, vermoed ik. Is het m.a.w. interessant deze nu te kopen..

Dat is inderdaad iets waar ik ook van overtuigd ben! Wait and see

Ik wacht... op Kucoin. Blijkbaar kunnen de servers van Kucoin de aanmeldingen niet aan. (Snif)

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Munnybunny » 12 Jan 2018 12:23

Jaaaa, ik ben geregistreerd yay! Now what... :lol:

Zal maar eens beginnen opzoeken hoe ik kan kopen.

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Munnybunny » 12 Jan 2018 17:56

Ok, ondertussen nog niets gekocht, het hele gedoe opzetten is blijkbaar niet zo eenvoudig pffeeewww! Waar kopen jullie BTC?

XRB zakt in waarde en wacht op mij...

Jboons
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Berichtdoor Jboons » 14 Jan 2018 23:03

Ik heb BTC gekocht op Kraken. Zowel BTC als Rai zijn een goede koopmogelijkheid heb ik het gevoel (hoewel het bij crypto altijd wat op gevoel spelen is...)

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 345

Berichtdoor neku » 28 Aug 2018 18:42

Raiblocks (XRB) is een opensourceprogrammeringsproject en een gedeelde cryptocurrency zoals Bitcoin. Het is een laag inertie en high-throughput digitaal geld gebruikt in een uitwisselingsbevestiging. Het enige verschil tussen RaiBlocks en andere coins is dat het geen uitzonderingen van apparatuur vereist, maar het wordt eerder via zijn armatuur in de kijker gezet door het overbrengen van captcha te garanderen en te doorgronden.

Concept

Raiblocks richt zich op goed zijn in een ding dat als betaling wordt gebruikt. De ontwikkelaars hebben de filosofie ‘Doe één ding en doe het goed’ toegepast, wat resulteert in directe, voelbare en schaalbare transacties – iets dat uiterst uniek is in de crypto-wereld. Er zijn momenteel 5 teamleden in het Raiblocks-team en 5 communitymanagers. Raiblocks is in ontwikkeling sinds 2013 en stond in maart 2017 genoteerd op exchanges.

Gebruik

Biedt gevoelloze, ogenblikkelijke transacties, evenals onbeperkte schaalbaarheid omdat de afzender en de ontvanger de transacties ondertekenen. Het andere voordeel van Railblocks is de extreem lage energie, vooral in vergelijking met POW (proof of work) cryptos. Het maakt gebruik van een nieuwe block-lattice-architectuur, waarbij elk account zijn eigen blockchain heeft en een consensus bereikt via gedelegeerd POS-bericht (bewijs van inzet).

Tokens

RailBlocks zijn deelbaar en transacties worden zonder kosten verwerkt. Dit omdat wallets pre-cache pre-cache het Proof of Work voor de volgende transacties pre-cache een transacties wordt verzonden, waardoor transacties ogenblikkelijk, als beide partijen het bewijs van werk klaar hebben om te gaan. Rail Blocks wordt niet gewonnen en heeft zijn maximale voorraad bereikt. Fondsen werden in eerste instantie gedistribueerd via een op captcha gebaseerd distributiesysteem voor cranes dat eindigde in oktober 2017. Momenteel zijn de wallets alleen beschikbaar op de destkop, maar het team werkt aan mobiele wallets.

Beschikbaarheid en prijs

Railblocks is beschikbaar op verschillende exchanges, waarbij Kucoin de belangrijkste is (51%), Bitgrail is tweede met 38%, gevolgd door Mercatox met 6%. Ook op Right BTC, Bit-Z, CoinFalcon en BitFlip, maar een laag volume op al deze. Binance-listing aankomend. De huidige prijs op 9 januari is ongeveer $ 28, terwijl Railblocks op de 18e plaats staat qua marktkapitalisatie en marktkapitalisatie van 3,8 miljard. De ATH is 37,62 $ en werd op 2 januari behaald. 100% van de Railblock coins is in de circulatie dus er zullen geen nieuwe tokens worden geïntroduceerd.

Andere aspecten

Mogelijke rebranding naar Nano in de maak . Dit is niet bevestigd maar er zijn aanwijzingen die dit suggereren. De belangrijkste competitie is: Skycoin, ByteBall en IOTA, al deze bieden gratis (of bijna gratis) en supersnelle transacties. Momenteel wordt XRB niet als betaling geaccepteerd, maar er zijn wel gokspellen, dus het heeft wel wat gebruik. Een van de beste voorbeelden voor XRB is om ze te gebruiken om coins tussen exchanges te vervoeren. De ophaalvergoedingen moeten erg laag of niet-bestaand zijn en de snelheid is zeer snel, dus er is mogelijkheid tot abitragehandel.

Conclusie

Volgende paar maanden zullen interessant zijn voor Railblocks – de sleutel om op veel exchnages als beurs genoteerd te worden en waar mogelijk geaccepteerd te worden als betaling in online winkels. Het potentieel is enorm als XRB de voordelen en hype op de proef kan stellen. Het doel is om de concurrentie voor te zijn en geaccepteerd te worden als de “cryptocurrency payment standard”. Als dat gebeurt, kan XRB een crypto van de top 5 worden, zo niet dan zou het kunnen gebeuren omdat de concurrentie meer doet: SKYcoin heeft alle infrastructuur waarop het draait, GBYTE met coole functies en IOTA die veel gebruiksmogelijkheden heeft. Daarom zou ik Railblocks als behoorlijk riskant beschouwen.

https://www.trade.be/railblocks-nano/
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

neku
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor neku » 28 Aug 2018 18:42

neku
Premiummember
Premiummember

Re: Nano (voorheen bekend als Railblocks)

Berichtdoor neku » 30 Sep 2018 23:13

Nano Cryptocurrency Explained! Full Deep Dive - How It Works, History, Team, Roadmap, Pros & Cons!

https://www.youtube.com/watch?v=1ciokw6 ... e=youtu.be