Stellar / lumen

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.
Plaats reactie
Wheelz
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Stellar / lumen

Berichtdoor Wheelz » 17 Okt 2017 20:50

Stellar gaat samenwerken met ibm en klickex https://www.stellar.org/blog/IBM-KlickEx-Partnership/
ze zouden buitenlandse transacties goedkoop maken en veel sneller . dit zijn officieele instanties met een waardige reputatie in de banken wereld vooral ibm dan. zeg het maar even voor wie op de trein wil springen , weinig mensen zijn op de hoogte maar ja de market cap zal redelijk snel gaan stijgen eens ibm zen technologie verspreidt, dus ja bij deze veel succes :P

weet dit omdat men geld op 1 dag was verdubbelt. geen overdreven massa aangezien de risico's die overal aanvasthangen toch geloof ik dat dit toekomstige rijken gaat maken. Zoek de forums maar eens af van de laatste week.

Wheelz
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Re: Stellar / lumen

Berichtdoor Wheelz » 17 Okt 2017 22:21

http://www.smartbiz.be/nieuws/172930/ib ... etalingen/ deze is een duidelijke uitleg , heb ik net nog gevonden. en deze iets oudere zou kunnen wijzen dat KBC ook mee doet http://datanews.knack.be/ict/nieuws/ibm ... 71181.html

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 378

Berichtdoor kierkegaard » 15 Jan 2018 19:34

Die hele crypto gekte wordt stilaan surrealistisch.

Eerder kreeg ik reeds gratis lumens via Kraken. Vandaag ontving ik er opnieuw, omdat ik in juni BTC aanhield. Zomaar, cadeau. En dat gaat dan om een bedrag voor mij van net geen 1.000 euro.

Ik snap dit niet meer. Alsof ik over straat loop en iemand drukt me ineens ongevraagd 1.000 euro in de handen.

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 190

Berichtdoor streetbob » 16 Jan 2018 07:59

Ik handel ook met Kraken. Maar gratis Lumen heb ik nog niet gekregen. Goed voor jou ;)
In port: Mdx, Nyrstar, Synergy Pharmaceuticals Inc, XLM.

Mikey
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Berichtdoor Mikey » 16 Jan 2018 08:27

Over kraken gesproken. Ik heb zopas een account aangemaakt maar ik kan geen verificatie doen.
En bijgevolg dus ook geen stortingen uitvoeren.

Iemand hetzelfde probleem?

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1291

Berichtdoor piddybull » 28 Jan 2018 15:38

Mikey schreef:Over kraken gesproken. Ik heb zopas een account aangemaakt maar ik kan geen verificatie doen.
En bijgevolg dus ook geen stortingen uitvoeren.

Iemand hetzelfde probleem?

Hopelijk is je probleem vandaag reeds opgelost.
Blijkbaar hebben ze de beveiligingsniveau's nogal verhoogd en vandaag kan je pas iets verhandelen mits je in Tier 3 zit.
Dat houd in dat je o.a. een goeie digitale foto (blijkbaar niet via smartphone) dient door te sturen met je pas in de L hand en een tekstje in de rechterhand.
Zo is het bij mij na enkele weken dan toch in orde gekomen.
ALL - IN GALAPAGOS : This is just the beginning and together we can make it happen!
Filgotinib (+10 ind.)-I.P.F (Isabela)-C.F ( Falcon )-A.D ( Iguana )-O.A ( Roccella )-I.F (+ 25 prog )