Bitcoin Cash

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.
Plaats reactie
timb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 10

Re: Bitcoin Cash

Berichtdoor timb » 19 Aug 2017 14:16

Waar koop en verkopen jullie btc? Ik heb een account gemaakt bij coinbase maar vind er niet direct een lijst met tarieven. Iemand ervaringen mee? Ik handel normaal enkel in aandelen maar zou nu toch eens een kleine hoeveelheid btc willen kopen. Alvast bedankt!

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 311

Berichtdoor reteiP » 19 Aug 2017 17:41

Ik via Kraken.
De afkorting van Bitcoin Cash is wel BCH (of soms BCC)

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2018

Berichtdoor Beheerder » 12 Nov 2017 14:47

Bitcoin cash vandaag even ruim +100%, ten koste van bijna alle andere cryptocoins inclusief de bitcoin.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 144

Berichtdoor neku » 12 Nov 2017 16:17

Het gevecht voor Bitcoin is uitgebarsten, hier is de grafiek voor alle duidelijkheid:

kraken-bcheur-Nov-12-2017-17-16-11.png
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

palm section
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 161

Berichtdoor palm section » 13 Nov 2017 09:57

Het is te zot voor woorden, op dit moment terug -33% waardoor ze nog juist boven de $1100 staan, zou er nooit durven aankomen.
natural resources, blockchain tech, cannabis legalization,

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 144

Berichtdoor neku » 13 Dec 2017 14:26

Bitcoin Cash was een hardfork die in augustus 2017 is gebeurd van Bitcoin zelf. Ze claimen de titel van originele Bitcoin. Daar is natuurlijk niet iedereen het over eens. Het grote verschil natuurlijk is dat bij Bitcoin Cash de blocksize 8 MB is, heeft ook andere features zoals:

-On Chain Scalability - Bitcoin Cash follows the Nakamoto roadmap of global adoption with on-chain scaling. As a first step, the blocksize limit has been made adjustable, with an increased default of 8MB. Research is underway to allow massive future increases.

-New Transaction Signatures - A new SigHash type provides replay protection, improved hardware wallet security, and elimination of the quadratic hashing problem.

-New Difficulty Adjustment Algorithm (DAA) - Responsive Proof-of-Work difficulty adjustment allows miners to migrate from the legacy Bitcoin chain as desired, while providing protection against hashrate fluctuations.

-Decentralized Development - With multiple independent teams of developers providing software implementations, the future is secure. Bitcoin Cash is resistant to political and social attacks on protocol development. No single group or project can control it. The bitcoin-ml mailing list is a good venue for making proposals for changes that require coordination across development teams.

https://www.bitcoincash.org/
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2018

Berichtdoor Beheerder » 20 Dec 2017 19:21

Coinbase probes possible insider trading after sharp rise in bitcoin cash

(Reuters) - Major cryptocurrency exchange Coinbase said on Wednesday it will investigate accusations of insider trading, following a sharp increase in the price of bitcoin cash hours before it announced support for the virtual currency.

https://in.reuters.com/article/coinbase ... NKBN1EE21S
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 311

Berichtdoor reteiP » 21 Dec 2017 22:17

Ik wou dat ik net zoals vroeger mobiele betalingen kon doen vanuit een android app op mijn smartphone.
Bitcoin Cash heb ik een klein tegoed staan op mijn GSM om hiervoor te gebruiken, jammer dat je enkel nog op sommige plaatsen Bitcoin Core als 'accepted' vindt, maar daar heeft dan waarschijnlijk niemand mee betaald het laatste jaar (wie zou dat nu ook nog doen met tx kosten van €10+).
Morgen ben ik weer in Boedapest daar heb ik nochtans niet zo heel lang geleden nog in een bar met Bitcoin betaald, echt jammer dat die community consensus er nooit gekomen is om ook de blocksize te vergroten dan hadden we vandaag veel meer potentieel voor gebruik gehad.

Uiteindelijk is enkel een compleet gesloten ecosysteem van betaling echt disruptief (zoals Paypal wat vele jaren geduurd heeft), steeds via een exchange of bankrekening langs het poortje passeren is gewoon vragen om geschoren en belast te worden. Dat is wat vandaag weer de realiteit is.