Ripple forum

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.
Plaats reactie
Dylcat
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 0

Re: Ripple forum

Berichtdoor Dylcat » 03 Jan 2018 15:01

palm section schreef:Als je in gelogd bent en je account volledig geactiveerd is, ga dan naar wallets, dan staat er een lijst met coins met een plus(storten) en een min(afhalen) dus stel dat je bv ethereum in bezit hebt, klik je op het plusje naast ethereum en dan zal je wallet adres verschijnen. Eenmaal deze er op staan ga je naar de ethereum markt en kies je tegen welke je deze wil traden.

Hopelijk geraak je hier verder mee!

Bedankt voor de uitleg, mss is mijn account nog niet volledig geactiveerd dan want bij mij staat er nergens wallets. (Enkel bitcoin markets / $markets / logout / lab / orders)

palm section
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 161

Berichtdoor palm section » 03 Jan 2018 19:50

January 3, 2018
Ripple Ramp Continues – 2017’S Best-Performing Crypto Is Up 30% Already In 2018
Original newz story - Click here
ShareTweetPinMail
After gaining over 36,000% in 2017 – the best-performing crytocurrency, Ripple is soaring again today (after a brief dip yesterday) to $100 billion in market cap and up 30% year-to-date for 2018.

While Bitcoin grabbed many headlines – testing $20,000 – in percentage terms it never came close last year…Ripple, the centralized bank-focused digital currency, claimed the gold medal with a staggering 36,018% return over the past year.

Source: CoinTelegraph

And despite a very modest drop yesterday – after Peter Thiel Bitcoin headlines – Ripple is now up 30% for 2018…

And as Bloomberg notes, Bitcoin alternatives are closing the gap with the market leader after names like stellar and cardano became red hot as 2017 was closing.

The biggest cryptocurrency’s share of market value has fallen to a record 36 percent from 56 percent a month ago, according to CoinMarketCap prices for coins and tokens.

“The altcoins today, in large part, are not trying to be bitcoin competitors,” said Lex Sokolin, global director of fintech strategy at Autonomous Research LLP in London. “They are doing something else entirely — ethereum as a smart-contracts platform, iota as a machine-economy token, ripple for interbank payments, and so on.” How each is used “should become increasingly relevant as the novelty of crypto wears off.”

Mike McGlone, a commodity strategist at Bloomberg Industries, warned “when the frenzy subsides, 2Gs should continue to gain on bitcoin, which has flaws and where futures can be shorted,” in a note last week. “Ethereum appears prime to assume benchmark status, though bitcoin forks ripple and litecoin are the primary up-and-coming contenders.”
natural resources, blockchain tech, cannabis legalization,

Ncrease
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 12

Berichtdoor Ncrease » 04 Jan 2018 02:10

Bron: HLN
03 januari 2018 22u42

Beleggers in virtuele munten hebben een nieuwe lieveling: de ripple. Die is de afgelopen weken zo hard in waarde gestegen, dat hij inmiddels de tweede cryptocurrency ter wereld is, na de bitcoin. De ripple heeft de ethereum ingehaald.

Eén ripple is momenteel ruim drie dollar waard, een record. Half december was dat ongeveer dertig dollarcent. Dat komt neer op een stijging van 1000 procent binnen een maand. In mei vorig jaar was de ripple maar een paar cent waard.

De waarde van de ripple is veel lager dan die van andere virtuele munten, maar er zijn veel ripples in omloop. Daardoor is de totale waarde van de munt inmiddels opgelopen tot 122,7 miljard dollar, omgerekend ruim 100 miljard euro.

De ripple profiteert van de aandacht voor de bitcoin. Mensen krijgen daardoor ook oog voor andere virtuele munten. Daardoor stijgt de prijs, wat nieuwe kopers aantrekt, waardoor de prijs verder stijgt, en zo gaat het steeds verder omhoog. Anders dan de bitcoin wordt de ripple gerund door een bedrijf, dat steun krijgt van een paar grote banken.

Eén bitcoin is momenteel ongeveer 15.000 dollar waard. Alle bitcoins samen hebben een waarde van ruim 250 miljard dollar, dus twee keer de ripple. Alle ethereums zijn in totaal 91 miljard dollar waard. Er bestaan wereldwijd ongeveer 900 virtuele munten. Die zijn in totaal bijna 700 miljard dollar waard.
In port: Nyrstar, GDF suez, Ablynx, Thrombogenics, BASF, Mittal

Vijserkedenduvel
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 73

Berichtdoor Vijserkedenduvel » 04 Jan 2018 08:04

2€68 en geen nieuws ?
[i]in port: Kbca / Eurn / Nyr /XRP

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 188

Berichtdoor streetbob » 04 Jan 2018 09:45

Vijserkedenduvel schreef:2€68 en geen nieuws ?

Halo, Ik zie dat je een Krakenaccount hebt. Wel, ik heb er ook een aangemaakt en geld gestort. Het staat op de rekening, maar ik kan niet traden. Weet jij hoe dit komt ? Groetjes Eddy. Deposit staat op 1000€ status success sinds gisteren. Trade balance staat op 0€
In port: Mdx, Nyrstar, Synergy Pharmaceuticals Inc, XLM.

Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 140

Berichtdoor Gentse strop » 04 Jan 2018 09:57

Hallo, wat is een betrouwbare broker om ripple te handelen? Kraken lees ik dat constant plat ligt? Zijn er andere meer betrouwbare en goede brokers waar je direct kan handelen en geen 10 dagen moet wachten op je geld bij omzetting? Bedankt!

Vijserkedenduvel
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 73

Berichtdoor Vijserkedenduvel » 04 Jan 2018 09:59

Gewoon naast overview blokje new trade pair kiezen enz
Bij mij lukt het site doet normaal
[i]in port: Kbca / Eurn / Nyr /XRP

Steven DC
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 103

Berichtdoor Steven DC » 04 Jan 2018 10:00

streetbob schreef:

Halo, Ik zie dat je een Krakenaccount hebt. Wel, ik heb er ook een aangemaakt en geld gestort. Het staat op de rekening, maar ik kan niet traden. Weet jij hoe dit komt ? Groetjes Eddy. Deposit staat op 1000€ status success sinds gisteren. Trade balance staat op 0€

Best even contact opnemen met hun support. Ikzelf heb dit probleem nog niet voorgehad, maar wel al eens een storting gedaan en dan daarbij de referentie vergeten. Gemailed naar support, antwoord gehad binnen de 24 uur en geld stond de dag daarna op mijn rekening, klaar om te traden.

Ik merk wel dat de site weer ellendig traag werkt momenteel maar als je deposit sinds gisteren op success staat, zou het nu in orde moeten zijn

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor streetbob » 04 Jan 2018 10:06

Steven DC schreef:
streetbob schreef:

Best even contact opnemen met hun support. Ikzelf heb dit probleem nog niet voorgehad, maar wel al eens een storting gedaan en dan daarbij de referentie vergeten. Gemailed naar support, antwoord gehad binnen de 24 uur en geld stond de dag daarna op mijn rekening, klaar om te traden.

Ik merk wel dat de site weer ellendig traag werkt momenteel maar als je deposit sinds gisteren op success staat, zou het nu in orde moeten zijn

Dank iedereen voor de inlichtingen ! Heb gisteren reeds een mail gestuurd, maar nog geen antwoord. Deposit staat nog steeds op succes. Pffff ik mis hier al wel wat :evil: Afwachten dan maar.....

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor streetbob » 04 Jan 2018 10:13

Vijserkedenduvel schreef:Gewoon naast overview blokje new trade pair kiezen enz
Bij mij lukt het site doet normaal

Naast "overview" staat bij mij "New order". Daar kan ik een order ingeven maar deze word niet aangenomen. Ik denk dat mijn deposit op HOLD staat. Afwachten dan maar. Toch bedankt!
Trade balance staat op "0".