Bitcoin forum

Informatie over blockchain, bitcoin, ethereum, wallets, koersen en ICO's

DROSTE
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 57

Re: Bitcoin forum

Bericht door DROSTE »

raminvest schreef:
17 nov 2021 14:27
Is Bitcoin Controlled By The Rich And Powerful?
https://youtu.be/EcPnNibDDGg

Uitstekend kanaal met veel nuchtere info.
jpcdeman liked last!

B_B
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 101

Bericht door B_B »

Bitcoin heads for worst week in months as Mt Gox payouts loom
Fri, November 19, 2021
.....
For the week, bitcoin has fallen 14% and through its 50-day moving average. It has gained more than 90% this year.

Dibb said there was profit taking and concern about more selling in the wake of a Tokyo court signing off on plans to repay creditors of Mt Gox, a crypto exchange which collapsed in 2014 after losing half a billion dollars in bitcoin.

"Those affected will receive a large sum of bitcoin, likely happening in Q1 or Q2 of 2022. This has brought some fear into the market on a longer term horizon," he said, on the expectation that those creditors are likely sellers.
.....
https://finance.yahoo.com/news/bitcoin- ... 53055.html

philipvanr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 41

Bericht door philipvanr »

raminvest schreef:
17 nov 2021 09:53
Droste , Bticoin wordt gecontroleerd door China . Nick name Bo Cheng . Als ik de video online zou zetten stuikt de hele coin wereld in . Wat die gast mij verteld heeft is ongelooflijk . Hij is in contact met oa E M . Zij spreken samen af hoeveel de ene koopt en de andere verkoopt dit is manipulatie op het hoogste niveau . Misschien zegt de naam Lariman jou iets, die weet er ook iets vanaf . Mijn klant heeft een bod van 250 miljoen dollar voor zijn programma van blockchain aangeboden gekregen en heeft het geweigerd . Hij is een van mijn klanten en is publiekschuw is razend omdat ik alles opgenomen heb .
Video staat online en de bitcoin wereld is nog niet ingestort. Oef !!
...
Iemand tips voor beursadvies ? Graag een berichtje.

raminvest
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 405

Bericht door raminvest »

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 896

Bericht door sjos »

40 percent dacht ik van de wereldbevolking woont in China of India. Landen die transacties met Bitcoin gaan verbieden.Of het zal lukken is de vraag.
Anderzijds, de digitale Chinese munt is er. Bezoekers van de winter olympics kunnen aan een automaat hun vreemde valuta inleveren en die wordt omgezet in de digitale munt waarmee ze electronisch kunnen betalen (o.a. hun hotelrekening veronderstel ik).
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 896

Bericht door sjos »

Onderzoek Nibud en Rabobank: beleggen populair, maar risico’s zijn vaak onbekend
Kwart jongeren zet in op crypto, maar ’kennis ontbreekt vaak’
Door GABI OUWERKERK 29 nov. 2021
AMSTERDAM - Ruim een kwart van de jongvolwassenen tussen de 18 en 30 jaar belegt in crypto. Dat blijkt uit onderzoek van Rabobank en Nibud. „Daar schrik ik best van”, geeft Nibud-directeur Arjan Vliegenthart aan. „We weten dat crypto populair is, maar dat 27% van de jongeren erin belegt is meer dan we hadden verwacht. Crypto is zo volatiel, dan zit je echt op de grens van gokken en beleggen.”...
bron: https://www.telegraaf.nl/financieel/209 ... reekt-vaak
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4288

Bericht door a21 »

Stevige klappen cryptomarkt: bitcoin ruim 17% in de min

Door ABM Financial News op 4 december 2021 08:55

(ABM FN-Dow Jones) De cryptomarkten staan zaterdag stevig onder druk. Dit blijkt uit data van Coinmarketcap.

Vrijwel alle cryptomunten dalen. Bitcoin daalt meer dan 17 procent tot onder de 47.000 dollar en ethereum verliest bijna 16 procent op 3.845 dollar.

Ook andere munten, zoals Dogecoin en Shiba Inu, zitten in een daling met verliezen van respectievelijk 24,1 en 16,9 procent.

XRP daalt zelfs met een kwart.

Opvallend is dat Tether 0,11 procent stijgt, naar 1,00 dollar.

EarthNvstr1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 73

Bericht door EarthNvstr1 »

a21 schreef:
04 dec 2021 11:01
Opvallend is dat Tether 0,11 procent stijgt, naar 1,00 dollar.
:D

Gepiekt op 1,002 USD, overbought momenteel ...
reteiP liked last!

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4288

Bericht door a21 »

Enig herstel op cryptomarkten

Door ABM Financial News op 5 december 2021 11:01 | Views: 2.622

(ABM FN-Dow Jones) De cryptomarkten laten na de klappen op zaterdag met prijsdalingen met dubbele cijfers, zondag weer wat herstel zoen. Dit blijkt uit data van Coinmarketcap.

Van vrijdag op zaterdag daalden vrijwel alle cryptomunten. Bitcoin schoot terug tot onder de 47.000 dollar en ethereum kostte minder dan 4.000 dollar.

Inmiddels is bitcoin weer een paar procent opgeveerd en kost 49.046 dollar. Ethereum herstelde met meer dan 6 procent tot 4.182 dollar.

Dogecoin en Shiba Inu, die zaterdag relatief hard werden geraakt, herstellen zondag met 3 tot 4 procent.

Handelaar Jan Robbert Schutte van CryptoAcademy denkt dat de onzekerheid die de nieuwste coronavariant, omikron, met zich meebrengt voor de prijsval zorgde. "Een typisch risk-off" en dan nemen mensen als eerste afscheid van hun meest speculatieve beleggingen, en dat zijn de crypto's. Een andere factor is dat de centrale banken, en dan vooral de Amerikaanse Federal Reserve, de geldkraan dichtdraaien.

Schutte merkt verder op dat de cryptomarkt inmiddels wel 3.000 miljard dollar waard is. Dat was begin dit jaar circa 700 miljard. In dat licht bezien is de terugval van vrijdag normaal, vindt hij. "De markt wordt volwassen" en binnen die markt blijven bitcoin en ethereum volgens hem het meest veilig.

Dat de bewegingen zoals die van zaterdag zo stevig zijn, schrijft Schutte toe aan 'leverage'. Veel handelaren werken in de cryptomarkt volgens de handelaar met hefbomen, en die zorgen dat bewegingen, zowel naar boven als naar beneden, worden uitvergroot.

Bron: ABM Financial News

raminvest
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 405

Bericht door raminvest »

De echte waarde zit in de blockchain en daar wordt veel geld voor betaald https://www.decentralizedglobal.io

Plaats reactie