Bitcoin forum

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.
Plaats reactie
Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 1999

Re: Bitcoin forum

Berichtdoor Beheerder » 16 Apr 2018 20:00

Waarschijnlijk zijn het aantal bezitters van cryptomunten in hetzelfde tempo afgenomen als dat de koersen ervan daalden maar vandaag plots steun uit onverwachte hoek:

Bitcoin tools could make finance system safer, says IMF boss
Christine Lagarde believes revisiting crypto-assets could ‘harness gains and avoid pitfalls’

The advance of bitcoin and other digital currencies could make the global financial system safer despite the prospect of “inevitable” accidents waiting to happen, the head of the International Monetary Fund has said.

In The Guardian: https://www.theguardian.com/technology/ ... ne-lagarde
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Freddy
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 450

Berichtdoor Freddy » 16 Apr 2018 22:50

Beheerder schreef:Waarschijnlijk zijn het aantal bezitters van cryptomunten in hetzelfde tempo afgenomen als dat de koersen ervan daalden maar vandaag plots steun uit onverwachte hoek:

Bitcoin tools could make finance system safer, says IMF boss
Christine Lagarde believes revisiting crypto-assets could ‘harness gains and avoid pitfalls’

The advance of bitcoin and other digital currencies could make the global financial system safer despite the prospect of “inevitable” accidents waiting to happen, the head of the International Monetary Fund has said.

In The Guardian: https://www.theguardian.com/technology/ ... ne-lagarde

Ze heeft het over sommige aspecten van de technologie. Als het IMF ooit haar gewicht ooit achter de technologie gooit zal dat zeker niet goed voor Bitcoin zijn.

Bitcoin zelf is één grote witwaspoel. Best populair bij de mensen die zwart geld hebben en daar tientallen procenten van zouden moeten afstaan als ze het via klassieke (en heel moeilijk gemaakte) kanalen zouden laten witwassen. Die kunnen dus wel tegen een stootje qua volatiliteit. Haal die witwascomponent er uit en de koers stort als een pudding in elkaar.
14-11-2014 liked last!

Lieve16
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1530

Berichtdoor Lieve16 » 24 Apr 2018 12:46

Goldman Sachs gaat overstag naar de cryptomarkt.
https://www.finanzen.nl/valuta/nieuws/G ... 1022086620
Dirk19 liked last!

Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 601

Berichtdoor Banner » 05 Mei 2018 12:03

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 05 Mei 2018 16:49

De bitcoin leek al bijna afgeschreven maar inmiddels staat er weer bijna een koers van $10.000. Dat zal misschien weer een impuls geven voor kopers die hopen snel rijk te kunnen worden :?

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 08 Mei 2018 19:23

Bijna helft van investeringen cryptovaluta zit in bitcoin:

http://beursig.com/2018/05/08/bijna-hel ... n-bitcoin/

Radio Voice
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor Radio Voice » 09 Mei 2018 20:41

Beheerder schreef:Bijna helft van investeringen cryptovaluta zit in bitcoin:

http://beursig.com/2018/05/08/bijna-hel ... n-bitcoin/

En naar mijn mening volledig onterecht. Het heeft de naam mee, maar de praktische toepasbaarheid is elders een stuk beter. Denk bijvoorbeeld aan ETH en NEO voor hun smart contract-technologie, maar ook XLM is geweldig om snel en goedkoop transacties mee te doen. Bij een andere persoonlijke favoriet en ondergewaardeerde token, Neblio, voorzie ik mooi groeipotentieel. We zullen het meemaken. :lol:

14-11-2014
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 524

Berichtdoor 14-11-2014 » 12 Mei 2018 17:52

Eerder deze week werd op de publieke Nederlandse televisie een "documentaire" uitgezonden over bitcoinondernemers. Was het effect daarvan nog "technisch" terug te zien in (relatief veel) kleine kooptransactietjes op donderdag, vrijdag of vanfdaag, of is de markt inmiddels verzadigd genoeg en heeft populaire aandacht minder effect dan vroeger?

Ik verwacht vooraf geen honderden of duizenden nieuwe bloeddonoren, ondanks allerlei succesverhalen,maar wie weet en zet zoiets toch genoeg mensen aan tot kopen of bijkopen. "Groene kaarsjes" vind ik nu even belangrijker voor de werkelijk ebelangstelling dan de koers, die ondanks nieuwe Nederlandse en Vlaamse kopers toch gedaald zou kunnen zijn.

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 378

Berichtdoor kierkegaard » 12 Mei 2018 21:47

Ìk heb last van cryptonostalgie. Op een paar duizend euro na heb ik al mijn cryptovaluta verkocht eind 2017 - begin 2018. Ik mis de opwinding om 's morgens bij de koffie 30% koerswinst te zien, of koersdaling, maar toch vooral koerswinst. En die keer dat ik stellar lumens cadeau kreeg ter waarde van een mooie reis naar de Caraïben. Zomaar. Omdat de cryptowereld goed was. Het afscheid was hard. Ik kijk af en toe nog eens over de schouder en zucht.

sempy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 86

Berichtdoor sempy » 15 Mei 2018 19:47