Recticel/Bekaert/Deceuninck
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Recticel/Bekaert/Deceuninck
Mijn persoonlijke mening:
Als je op zoek gaat naar miniumum 10% winst, dan :
op korte termijn is Recticel degene met meeste potentieel
2e plek; Bekaert.
3e plek: Deceuninck heeft er al een heel sterke rit op zitten. ook al schrijft iedereen zeer positief over hen, niveau van 180 moet eerst gebroken worden vooraleer ik verder zou instappen.
Geen van 3 zijn slechte investeringen trouwens. Dus op LT zit je bij alle 3 wel goed.
wees jezelf er zijn al anderen genoeg
Deceuninck is al iets gestegen maar om nu te zeggen veel???
Deceuninck is nu op de beurs 342.7 miljoen waard maar als je enkel en alleen al kijkt naar de Turkse dochter
https://nl.investing.com/equities/ege-p ... nced-chart
Deceuninck verlaagde in de loop van tijd haar belang van 95.82 naar 88.32% maar dat is nog steeds
80,980,793 aandelen.
80.980.793 x 69.95 (huidige koers) : 19.85 (huidige wisselkoers) = 285.4 miljoen euro.
En dat terwijl de Turkse dochter instaat voor minder dan 28% van de groep.
Ik zeg niet dat deceuninck meer dan 1 miljard waard is, maar de waardering voor Europa en Noord-Amerika is nu wel zeer laag.
Vorige zomer stonden we nog 4.15, dus een aanval op 3 lijkt me niet overdreven in de huidige situatie.
tosca liked last!

Deceuninck is nu op de beurs 342.7 miljoen waard maar als je enkel en alleen al kijkt naar de Turkse dochter
Deceuninck verlaagde in de loop van tijd haar belang van 95.82 naar 88.32% maar dat is nog steeds
80,980,793 aandelen.
80.980.793 x 69.95 (huidige koers) : 19.85 (huidige wisselkoers) = 285.4 miljoen euro.
Ik zeg niet dat deceuninck meer dan 1 miljard waard is, maar de waardering voor Europa en Noord-Amerika is nu wel zeer laag.
Vorige zomer stonden we nog 4.15, dus een aanval op 3 lijkt me niet overdreven in de huidige situatie.
10% winst op recticel heb ik al, maar die ga ik toch nog een tijdje bijhouden.Monniey schreef: ↑26 dec 2022 08:56Mijn persoonlijke mening:
2e plek; Bekaert.
3e plek: Deceuninck heeft er al een heel sterke rit op zitten. ook al schrijft iedereen zeer positief over hen, niveau van 180 moet eerst gebroken worden vooraleer ik verder zou instappen.
Geen van 3 zijn slechte investeringen trouwens. Dus op LT zit je bij alle 3 wel goed.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Amai Bertje,
Eindelijk kom je met jouw uitgebreide beurskennis eens iets zeggen in een niet circusaandeel. Ik dacht dat al eens te vragen waarom je altijd met gokaandelen zit. Doe zo voort en een flinke duim.
Eindelijk kom je met jouw uitgebreide beurskennis eens iets zeggen in een niet circusaandeel. Ik dacht dat al eens te vragen waarom je altijd met gokaandelen zit. Doe zo voort en een flinke duim.

Tosca,
pf zit ook vol met conservatieve aandelen: van kbc, ing en ageas tot aperam, colruyt, proximus, telenet, sofina... tot deceuninck. Maar daar laat ik graag de anderen aan het woord. (behalve als men zegt dat ze duur zijn

Die GOKAANDELEN want dat zijn ze inderdaad zorgen voor de peper of het zuur in mijn pf. You win some you lose some.
1/3 van mijn Beleggingsportefeuille zit ook in crowdleningen bij look&fin, winwinner, ecconova en bolero crowdfunding waar ik buiten mijn excelltabel wat aanvullen geen tijd hoef in te stoppen.
Excuseer, ik had t op Dieteren.bertje schreef: ↑26 dec 2022 10:31Deceuninck is al iets gestegen maar om nu te zeggen veel???![]()
80,980,793 aandelen.

wees jezelf er zijn al anderen genoeg
Gisteren:sjos schreef: ↑26 dec 2022 10:4710% winst op recticel heb ik al, maar die ga ik toch nog een tijdje bijhouden.Monniey schreef: ↑26 dec 2022 08:56Mijn persoonlijke mening:
2e plek; Bekaert.
Temps réel - Euronext Bruxelles - 02/01 - 17:35
REC - BE0003656676PEA
Recticel
16,220 € (c )+4,38 %
En wat wordt het vandaag ?
BEL20BELMIDBEL SmallDOWS&P 500
Stijgers Laatst +/- % tijd
Agfa-Gevaert 2,795 +0,045 +1,64% 09:01
Euronav 16,700 +0,220 +1,33% 09:03
Recticel 16,420 +0,200 +1,23% 09:02
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.