Kent u de chatbox al? chat met andere beleggers

Overname geruchten Ageas

Start hier uw poll / peiling of bekijk openstaande polls

Zou je ingaan op een overnamebod en zo ja, vanaf welke prijs?

Ja op een bod van 40 à 45 €
2
3%
Ja op een bod van 46 à 50 €
5
7%
Ja op een bod van 51 à 55 €
5
7%
Ja op een bod van 56 à 60 €
7
9%
Ja op een bod van 61 à 65 €
13
17%
Ja op een bod van 66 à 70 €
4
5%
Ja op een bod van 71 à 75 €
12
16%
Ja op een bod van 76 à 80 €
8
11%
Ja op een bod van meer dan 80€
6
8%
Neen in zou op geen enkel bod ingaan
13
17%

Totaal aantal stemmen: 75

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1147
Contacteer:

Re: Overname geruchten Ageas

Bericht door Wimpie85 »

10 stemmen voor "Neen in zou op geen enkel bod ingaan" & wat als er nu ene 200 euro biedt? :wtf:

Vrij onwaarschijnlijk natuurlijk, maar... alles is te koop uiteindelijk, voor de juiste prijs.
neku liked last!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Schaakfanaat
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 46
Contacteer:

Bericht door Schaakfanaat »

Net nog bijgekocht aan 37 euro, en dus een netto dividend rendement van 4,5%.
Daar zou ik graag zeker 10 jaar van profiteren.
Als de koers dit jaar die 37 euro + 10 jaar dividend (en ik bereken samengesteld) oftewel 57,5 euro zou aantikken, al dan niet na een bod, gaan ze er waarschijnlijk uit. Dividendrendement zou op die koers gezakt zijn naar 2,9 %, dus mee op voorwaarde dat ik dan een relatief veilige belegging vind met een hoger rendement.
retriarius liked last!

retriarius
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 15
Contacteer:

Bericht door retriarius »

Forumlid zonder 75 € tunnelvisie.

Blackadder
Moderator
Moderator
waarderingen: 3618
Contacteer:

Bericht door Blackadder »

Ik heb gestemd voor een bod tussen 71 en 75 euro
Hoewel dat aan de huidige koers van het aandeel zeer onwaarschijnlijk is
Wimpie85 liked last!

retriarius
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Ik verwacht al lang geen megawinsten meer.
Mijn idee is gewoon om een graantje mee te pikken, maar de langverwachte oogst blijft nog steeds uit na het dieptepunt van maart 2020. Echter merk ik dat de beurs te veel gemanipuleerd wordt en dat ik mijn rationeel denken soms beter aan de kant zet.
Het bod kwam er ruim een maand terug, mogelijk verklaart dit ook het koersverloop. De aanstelling van de nieuwe CEO veroorzaakte een daling van 3,72%, tijdens een groene Bel 20 dag! Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, maar als kleine aandeelhouder ben je altijd de duppe ook al bezit u enkele K stuks aandelen. Omegapharma werd ook eerst van de beurs gehaald en daarna veel duurder doorverkocht. Als aandeelhouder kunnen we daar niet veel tegen doen. Ik mis positieve signalen, en hoop dat de sectorrotatie snel komt zodat Ageas daar hopelijk positief kan op reageren. Wat moet ik nu doen opbouwen, houden of afbouwen? Duidelijke communicatie zou al meer soelaas bieden in plaats van beleggers af te schrikken. Op de website van Ageas staan er welgeteld 4 (vier!) personen als investors relations. Administratief is alles dus in orde :-) https://www.ageas.com/nl/contact/investors-relations
Nog een fijn weekend
Laatst gewijzigd door retriarius op 12 sep 2020 08:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Blackadder liked last!

bartel
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 345
Contacteer:

Bericht door bartel »

retriarius schreef:
12 sep 2020 08:16
Ik verwacht al lang geen megawinsten meer.
Mijn idee is gewoon om een graantje mee te pikken, maar de langverwachte oogst blijft nog steeds uit na het dieptepunt van maart 2020. Echter merk ik dat de beurs te veel gemanipuleerd wordt en dat ik mijn rationeel denken soms beter aan de kant zet.
Het bod kwam er ruim een maand terug, mogelijk verklaart dit ook het koersverloop. De aanstelling van de nieuwe CEO veroorzaakte een daling van 3,72%, tijdens een groene Bel 20 dag! Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, maar als kleine aandeelhouder ben je altijd de duppe ook al bezit u enkele K stuks aandelen. Omegapharma werd ook eerst van de beurs gehaald en daarna veel duurder doorverkocht. Als aandeelhouder kunnen daar niet veel tegen doen. Ik mis positieve signalen, en hoop dat de sectorrotatie snel komt zodat Ageas daar hopelijk positief kan op reageren. Wat moet ik nu doen opbouwen, houden of afbouwen? Duidelijke communicatie zou al meer soelaas bieden in plaats van beleggers af te schrikken. Op de website van Ageas staan er welgeteld 4 (vier!) personen als investors relations. Administratief is alles dus in orde :-) www.ageas.com/nl/contact/investors-re...
Nog een fijn weekend
Uw link geeft 'Page not found'.
Geweldige investors relations.
Een omen. :o
Ja wadde we gaan ne gang.

retriarius
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

bartel liked last!

Freddy
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 610
Contacteer:

Bericht door Freddy »

Wimpie85 schreef:
10 sep 2020 19:30
10 stemmen voor "Neen in zou op geen enkel bod ingaan" & wat als er nu ene 200 euro biedt? :wtf:

Vrij onwaarschijnlijk natuurlijk, maar... alles is te koop uiteindelijk, voor de juiste prijs.
Voor mij is een belangrijke factor wat voor alternatieven zijn er om in te wederbeleggen. Ageas van de beurs is weer een puike dividendbetaler minder, dus om dat te compenseren zou de prijs toch al erg hoog moeten zijn. Vandaar is mijn uitgangspunt van op geen enkel bod in te gaan. Een extreem hoog bod zou natuurlijk iets anders zijn maar zoals je aangeeft is die kans in feite nihil.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie