Vraag over aanbod ETF/trackers bij brokers
Vraag over aanbod ETF/trackers bij brokers
Hallo allemaal,
Recent ben ik geïnteresseerd geraakt in beleggingen via ETF's en trackers, meer specifiek in indexbeleggen.
Echter weet ik niet welke broker het ruimste assortiment aan dergelijke beleggingsinstrumenten aanbiedt.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!
Recent ben ik geïnteresseerd geraakt in beleggingen via ETF's en trackers, meer specifiek in indexbeleggen.
Echter weet ik niet welke broker het ruimste assortiment aan dergelijke beleggingsinstrumenten aanbiedt.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum verkenner
- waarderingen: 21
Re: Vraag over aanbod ETF/trackers bij brokers
Hi,
Bolero heeft een goeie selectie ETF's.
Medirect heeft zowel een goeie selectie ETF's als fondsen.
Beiden gebruik ik en van beiden ben ik tevreden, echter vind ik Medirect iets rustiger ( je hebt er minder beursnieuws ).
Bolero heeft een goeie selectie ETF's.
Medirect heeft zowel een goeie selectie ETF's als fondsen.
Beiden gebruik ik en van beiden ben ik tevreden, echter vind ik Medirect iets rustiger ( je hebt er minder beursnieuws ).
Re: Vraag over aanbod ETF/trackers bij brokers
Denk dat de meeste brokers wel een uitgebreid aanbod hebben. Je moet een beetje de keuze maken of je voorrang geeft aan service en dus iets duurder (zoals bvb Bolero) of goedkoop (zoals bvb DeGiro).
40% ETF:C50,CP9,SGLD,SXRW,IWDA,SXR8,ICHN,QDV5,IBCJ,IUSN,XMLC,OMXH25,WVAL,SMH,D5BH,WTAI
40% Value:AGS,APT,ABI,BGFV,BCC,BPOST,1113,ECONB,EVS,FKWL,IAG,LOG,MOUR,MYTIL, BNAB,NN,QIWI
20% Speculatief
40% Value:AGS,APT,ABI,BGFV,BCC,BPOST,1113,ECONB,EVS,FKWL,IAG,LOG,MOUR,MYTIL, BNAB,NN,QIWI
20% Speculatief