KULR

Bespreek hier de kleinere aandelen van de beurs in New York

Blackadder
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2607

Re: KULR

Bericht door Blackadder »

de Senacour schreef: ↑
29 nov 2024 17:36
Niemand te zien hier, het ziet eruit dat er weer gefeest word??(Spijtig genoeg ben ik hier alleen + 30% vandaag waar gaan we vandaag naartoe ???
Ik ben er ook nog :)

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 175

Bericht door de Senacour »

Is er terug iets aan de hand?? mss. terug nieuws morgen zoals vorige keer?? heb al enkele keren de Naam Tesla horen vallen maar geen idee of het zou kloppen.

Blackadder
Premiummember
Premiummember

Kan ook een pump en dump zijn

Moeilijk in te schatten

MGiles
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 107
Contacteer:

Bericht door MGiles »

Ik beheer de subreddit van r/KULR en daar zijn we in een week tijd van 1500 leden geexplodeerd naar bijna de 5000. Gelijkaardig is het aantal volgens op StockTwits aan het exploderen.

Eindelijk na al die tijd begint er wat naambekendheid te komen rond KULR. Voordien was het gewoon een ongekend en dus ook onbemind aandeel. Nu dat het eindelijk wat in de media komt beginnen er veel kopers op de kar te springen. Iedereen ziet het overduidelijke potentieel van dit aandeel.

Waar dit eindigt? Dit is geen bubble imho, zoals ik zei in mijn eerste post is dit een potentiele 100-bagger. Zelf sta ik al op +1000%. Korte termijn lijkt $3.6 mij zeer realistisch. (3 Ă  6 maanden)

Laatste ER waren ze nog maar 1 cent per aandeel verwijderd van cash flow positivity. Volgend kwartaal zitten we sowieso in de groene cijfers.
de Senacour liked last!
Geduld is een schone deugd

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Die nieuwe overeenkomsten met echt bekende bedrijven is zeer leuk om te aanhoren, voor mij persoonlijk denk ik dat het echt zeer intresant word wanneer de woorden SMR S vallen Small and Medium Reactors die zullen gebruikt worden als een kleine kerncentrale (dat zal vooral het geval zijn bij data centers dus A.I.)en KULR zou die dus gaan verpakken met hun technologie dit zou een enorme markt zijn, want die nieuwe grote kerncentrales (die er zeker ook nog bij gaan komen) zijn echt veel te duur en ook moeilijk om deze nog ergens te bouwen.

MGiles
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door MGiles »

29 nov 2024 22:23
Die nieuwe overeenkomsten met echt bekende bedrijven is zeer leuk om te aanhoren, voor mij persoonlijk denk ik dat het echt zeer intresant word wanneer de woorden SMR S vallen Small and Medium Reactors die zullen gebruikt worden als een kleine kerncentrale (dat zal vooral het geval zijn bij data centers dus A.I.)en KULR zou die dus gaan verpakken met hun technologie dit zou een enorme markt zijn, want die nieuwe grote kerncentrales (die er zeker ook nog bij gaan komen) zijn echt veel te duur en ook moeilijk om deze nog ergens te bouwen.
Dat laatste nieuws over de reactoren ging over fusiereactoren, niet nucleaire kernenergie.
De laatste opstoot van het aandeel komt volgens mij doordat ze plots heel veel exposure hebben gekregen met het interview dat Michael Mo had met SpaceInvestors Daily vorige week. https://www.reddit.com/r/KULR/comments/ ... _investor/
Blackadder liked last!

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Sorry dan, er worden geen smr reactoren verpakt dan.
Wat ik zie in de pre market vandaag laat terug een dolle rit naar boven vermoeden ,

MGiles
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door MGiles »

02 dec 2024 14:33
Sorry dan, er worden geen smr reactoren verpakt dan.
Wat ik zie in de pre market vandaag laat terug een dolle rit naar boven vermoeden ,
effe verstand op nul :D
Ik heb toch al een serieus deel van mijn positie verkocht vorige week want het lijkt me nu toch wel net iets te hard te gaan :lol: de rest zie ik wel hoe het evolueert

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan

Ik vermoed dat er iets op handen is, waarvan we op dit ogenblik nog niets weten, het gaat zeer snel, en zelfs pre market was het al te zien dat het terug naar boven ging zijn. Volgens mij is zoiets vrij positief voor aankomend nieuws.Denk eraan dat ook vorige Week vrijdag nog zo een dag was......op een vrijdag.

Blackadder
Premiummember
Premiummember

Net grotendeels verkocht aan 1,40

Edit: blijkbaar op zowat de laagste koersvan de dag :roll:

Plaats reactie