Niocorp Developments
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2490
Re: Niocorp Developments
MrBurnss liked last!Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- USSENTERPRISE
- Premiummember
De puzzelstukjes lijken in elkaar te vallen. Deze maand stemmen de aandeelhouders van Niocorp en GXII (een SPAC) over de aangekondigde fusie waarna de Nasdaq listing een feit is. Dat brengt een 200 Ã 300 mio $ is het laatje.
Gisteren stuurde EXIM bank (een Amerikaans overheidsvehicle) een letter of interest uit waarin een financiering van 800 mio $ werd voorgehouden. Dat zou genoeg zijn voor de funding van de mijn.
Het aandeel steeg hierop 7 % op groot volume. Dit was teleurstellend. Hopelijk beter vandaag.
Gisteren stuurde EXIM bank (een Amerikaans overheidsvehicle) een letter of interest uit waarin een financiering van 800 mio $ werd voorgehouden. Dat zou genoeg zijn voor de funding van de mijn.
Het aandeel steeg hierop 7 % op groot volume. Dit was teleurstellend. Hopelijk beter vandaag.
Winstnemingen vandaag. Min 1,46%
Zolang we niet op Nasdaq zitten blijven we zo op en neer gaan als een jojo , geduld , we komen er wel 

in portf : Niocorp/LightwaveLogic
- USSENTERPRISE
- Premiummember
Zo ziet het er naar uit. Volgens mij is die Nasdaq listing echter zo goed als een feit. Die EXIM bank gaat ook niet met een letter of interest voor een lening van 800 mio $ zwaaien vooraleer reeds een, op zijn minst voorlopige, due diligence te hebben uitgevoerd.
Bon, geduld hebben is het enige wat we kunnen doen .....
- USSENTERPRISE
- Premiummember
Ja hè , spijtig van het aandeel zelf momenteel , maar is te wijten aan de toestand van 3 banken in Amerika . Mss opportuniteit op wat bij te kopen
Ikzelf geloof natuurlijk samen met jou dat we een mooie toekomst tegemoet gaan met Niocorp , dit jaar alleen al , grote stappen zetten richting bouw van de mijn , de rest wat nu gebeurd is maar een voetnoot
USSENTERPRISE liked last! 
Ikzelf geloof natuurlijk samen met jou dat we een mooie toekomst tegemoet gaan met Niocorp , dit jaar alleen al , grote stappen zetten richting bouw van de mijn , de rest wat nu gebeurd is maar een voetnoot

- USSENTERPRISE
- Premiummember
Wat een ellende. De fusie wordt netjes goedgekeurd en nu vragen die SPAC aandeelhouders bijna allemaal terugbetaling ipv Niocorp aandelen. Maar 15 mio cash binnen.
We houden dus enkel de Nasdaq listing over ….
We houden dus enkel de Nasdaq listing over ….
Tja een kink in de kabel , wachten op dinsdag bij opening Nasdaq wat het gaat geven
Wat in de grond zit is er nog steeds , ik zit long , nog niks aan de hand daaromtrent, verschillende persreleases komen er aan de komende weken en maanden , en wie weet tovert het management nog iets uit hun hoed
USSENTERPRISE liked last! 
Wat in de grond zit is er nog steeds , ik zit long , nog niks aan de hand daaromtrent, verschillende persreleases komen er aan de komende weken en maanden , en wie weet tovert het management nog iets uit hun hoed

- USSENTERPRISE
- Premiummember
We houden de moed erin !MrBurnss schreef: ↑18 mar 2023 09:26Tja een kink in de kabel , wachten op dinsdag bij opening Nasdaq wat het gaat geven![]()
Wat in de grond zit is er nog steeds , ik zit long , nog niks aan de hand daaromtrent, verschillende persreleases komen er aan de komende weken en maanden , en wie weet tovert het management nog iets uit hun hoed![]()