Amazon

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
LarsS
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Amazon

Berichtdoor LarsS » 15 Mei 2019 14:45

Dag iedereen,
Ik wil graag weten welke broker of investeringsbank destijds de IPO van Amazon deed.
Reden: ik hoop dat Blue Origin binnen afzienbare tijd naar de beurs gaat en wil dan intekenen op de IPO.

powered by Surfing Waves

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3372

Re: Amazon

Berichtdoor Beheerder » 15 Mei 2019 16:04

LarsS schreef:Dag iedereen,
Ik wil graag weten welke broker of investeringsbank destijds de IPO van Amazon deed.
Reden: ik hoop dat Blue Origin binnen afzienbare tijd naar de beurs gaat en wil dan intekenen op de IPO.

Het onderwerp is samengevoegd met het eerdere onderwerp over Amazon om verwarring te voorkomen.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 560

Re: Amazon

Berichtdoor Lotus » 02 Aug 2019 21:16

Jeff Bezos Sold $1.8 Billion of Amazon Stock to Fund Space Venture
The world's richest person wants to make a space program focused on saving our planet.
By Chris Young
August 02nd, 2019

According to the Bloomberg Billionaire Index, Jeff Bezos is the richest person in the world. The Amazon founder has just sold $1.8 billion in Amazon stock and he still stands as the world's richest person.

What's Bezos doing with this money? He is pumping it into his space program, Blue Origin, which he views as being more humanity-focused when compared to other space programs.

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Reageren en meer functies krijgen?

Discussieer met duizenden beleggers, minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete onderwerpen.

Registreer binnen enkele tellen