Gern (Geron Corp)

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 164
Contacteer:

Re: Gern (Geron Corp)

Bericht door And its gone! » 16 jul 2019 17:26

Naz-T schreef:
And its gone! schreef:
megab schreef:
And its gone! schreef:
serieus? :lol:

Bron?
Forum op finance.yahoo, ik probeer zelf meer informatie te zoeken van zodra ik tijd heb.
Probeer dat niet meer te lezen, zit vol shorters en pumpers, onmogelijk om daar relevante informatie uit te puren heb ik ondervonden. Op de website van geron zelf is niks te vinden.
Als het waar is ga ik hier mijn verlies nemen en het Geron hoofdstuk afsluiten :down:
Yahoo en Stocktwits worden laatste weken overstelpt van het negativisme rond Geron. Volgens mij een teken dat de shorters het warm krijgen en ik verwacht in augustus een stijging. Ik probeer er ook zo min mogelijk naar te kijken, want als je dat allemaal leest en voor waar neemt, verkoop je direct. Maar dat is hun bedoeling net volgens mij.
Bij mij is Geron het zwaarste verlies in port. Dubbel zo hoog als mijn winst op GLPG.
Of de koers nu op 1, 2 of 3 staat, maakt mij niet uit. Ik denk aan verkopen vanaf 4 of 0, dus tot die tijd doen ze maar! :lol:
Ik erin aan 4,15$. Gelukkig een klein bedrag, is de kleinste in mijn portefeuille en ook de grootste verliezer.
Ik denk er net zo over als jij, echter die 0 zie ik zo niet zitten.

Ik heb natuurlijk andere "zorgenkindjes" om naar uit te kijken zoals ASIT en INVENTIVA :lol: die helaas een groter percentage van de portefeuille in beslag nemen...

powered by Surfing Waves

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 320
Contacteer:

Bericht door Naz-T » 16 jul 2019 17:42

And its gone! schreef:
Naz-T schreef:
And its gone! schreef:
megab schreef:
Forum op finance.yahoo, ik probeer zelf meer informatie te zoeken van zodra ik tijd heb.
Probeer dat niet meer te lezen, zit vol shorters en pumpers, onmogelijk om daar relevante informatie uit te puren heb ik ondervonden. Op de website van geron zelf is niks te vinden.
Als het waar is ga ik hier mijn verlies nemen en het Geron hoofdstuk afsluiten :down:
Yahoo en Stocktwits worden laatste weken overstelpt van het negativisme rond Geron. Volgens mij een teken dat de shorters het warm krijgen en ik verwacht in augustus een stijging. Ik probeer er ook zo min mogelijk naar te kijken, want als je dat allemaal leest en voor waar neemt, verkoop je direct. Maar dat is hun bedoeling net volgens mij.
Bij mij is Geron het zwaarste verlies in port. Dubbel zo hoog als mijn winst op GLPG.
Of de koers nu op 1, 2 of 3 staat, maakt mij niet uit. Ik denk aan verkopen vanaf 4 of 0, dus tot die tijd doen ze maar! :lol:
Ik erin aan 4,15$. Gelukkig een klein bedrag, is de kleinste in mijn portefeuille en ook de grootste verliezer.

Ik heb natuurlijk andere "zorgenkindjes" om naar uit te kijken zoals ASIT en INVENTIVA :lol: die helaas een groter percentage van de portefeuille in beslag nemen...
Die 0 liever ook niet hoor, maar zal niet gebeuren :)
Mijn gemiddelde is hier 3,8 ofzo, maar wel zwaargewicht.

Asit is ook een zorgenkind met +50% verlies, maar die gaan binnenkort ook weer knallen volgens mij. Die zitten alleszins op hun bodem en laatste dagen terug paar kopers ipv enkel verkopers.

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 164
Contacteer:

Bericht door And its gone! » 16 jul 2019 19:03

Naz-T schreef:
And its gone! schreef:
Naz-T schreef:
And its gone! schreef:

Asit is ook een zorgenkind met +50% verlies, maar die gaan binnenkort ook weer knallen volgens mij. Die zitten alleszins op hun bodem en laatste dagen terug paar kopers ipv enkel verkopers.
Mag het hopen! Zit er redelijk goed in met een gemiddelde van 1,45€ 8-)

Geron zal niet knallen vrees ik voor 2021...als ze al zullen knallen.

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 107

Bericht door koenvhaver » 19 jul 2019 23:00

Wel zeer goed nieuws dat ze opnieuw iemand van Janssens hebben binnengehaald om de procedures te doen voor de goedkeuring. Is toch een teken dat er bepaalde mensen bijJanssens er meer in geloven want is al de derde werknemer die overkomt dacht ik.
Eindelijk: 200% return sinds 2016.

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door koenvhaver » 23 jul 2019 15:52

Mijn eerste aankoop gedaan na de fantastisch winst vorig jaar die ik genomen heb. Erin aan 1.17. Zie nog geen winst te hebben dit jaar of volgend jaar maar daarna misschien wel. Zoals Jacky schrijft: Het is zelfs geen speculatie meer om aan deze goedkope koers te kopen.

ancaoli
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 539
Contacteer:

Bericht door ancaoli » 23 jul 2019 15:59

koenvhaver schreef:Mijn eerste aankoop gedaan na de fantastisch winst vorig jaar die ik genomen heb. Erin aan 1.17. Zie nog geen winst te hebben dit jaar of volgend jaar maar daarna misschien wel. Zoals Jacky schrijft: Het is zelfs geen speculatie meer om aan deze goedkope koers te kopen.
Jacky nog altijd super positief?
Vaste Portefeuille:Gala, FM, Recticel, Exmar, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Argenx, Enwave, Agfa, Pure Gold Mining, Ontex, OCI, Onespan

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 320
Contacteer:

Bericht door Naz-T » 23 jul 2019 16:27

ancaoli schreef:
koenvhaver schreef:Mijn eerste aankoop gedaan na de fantastisch winst vorig jaar die ik genomen heb. Erin aan 1.17. Zie nog geen winst te hebben dit jaar of volgend jaar maar daarna misschien wel. Zoals Jacky schrijft: Het is zelfs geen speculatie meer om aan deze goedkope koers te kopen.
Jacky nog altijd super positief?
Hopelijk krijgt hij gelijk!

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door koenvhaver » 23 jul 2019 19:08

Jacky droomt van de 18. Al halen we maar de helft ben ik ook tevreden. Is voor mij een superklein bedrag, nog geen 0.5% van mijn portefeuille. Heb al eens een verdubbeling meegemaakt.
ancaoli liked last!

ancaoli
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 539
Contacteer:

Bericht door ancaoli » 23 jul 2019 20:17

Plukje bijgekocht. We zien wel...
Vaste Portefeuille:Gala, FM, Recticel, Exmar, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Argenx, Enwave, Agfa, Pure Gold Mining, Ontex, OCI, Onespan

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door koenvhaver » 05 aug 2019 14:52

De resultaten die vorige week binnen zijn interesseren me niet echt. Wel de ontwikkelingen die bezig zijn. Deze maand hopen ze dus met fase 3 te starten en er zou ook overleg zijn met de FDA. Ze geven niet veel prijs in de conference call maar ik denk dat het er goed uitziet.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie