Gern (Geron Corp)

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
Plaats reactie
Naz-T
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 34

Re: gern (geron corp)

Berichtdoor Naz-T » 30 Sep 2018 16:49

koenvhaver schreef:Het zal rustig afwachten zijn inderdaad en zelfs dan kan het eind september maar een lauwe reactie zijn. Denk eraan dat het nog altijd 50/50 kans is anders zouden er niet zoveel shorts zijn. Als je nu nog je winst er niet uitgehaald hebt ben je toch niet goed bezig. Op geen enkel moment laat ik dit aandeel meer dan 2% van mijn portefeuille innemen.
Altijd voeten op de grond en nooit verliefd worden op je aandelen. Sommigen zweven hier

Even naar moeten terugzoeken, maar deze post spookt al enkele dagen door mijn hoofd en heb er zelfs slapeloze nachten opzitten. Had ik vorige week gewoon de helft verkocht, was er niets aan de hand geweest nu, maar nee: blind en hebzuchtig. Ik heb mijn lesje geleerd. Heb ook nu niet verkocht (waarschijnlijk dom) . Hoop dat er snel een positief bericht komt om toch nog iets te recupereren. Zit nog altijd met veel vragen. Tja, wijze les geweest dit! Voortaan altijd deel winst nemen en tevreden zijn met minder bij goed nieuws. Zal helaas nu heel lang duren om terug break-even te staan.

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 166

Re: Gern (Geron Corp)

Berichtdoor strever » 30 Sep 2018 18:06

bakker schreef:
Compoundinterest schreef:Ik verwacht de bekendmaking van de beslissing maandag 1 oktober voorbeurs, net als de capla resultaten van Ablynx, die ook voorbeurs op de eerste maandag na afloop derde kwartaal werden bekendgemaakt. Ik weet dat het hier over twee verschillende zaken gaat, maar ook bij Ablynx heeft iedereen dus tot de laatste seconde geduld moeten hebben...

Nu als de prijs het zelfde is als ablynx ben ik content 44.00 zekers bij overname

Men heeft hier wel degelijk met onrealistische koersen zitten gooien imo!
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 64

Berichtdoor koenvhaver » 30 Sep 2018 19:41

Bedankt dat ik zo gewaardeerd wordt voor de kalmerende schrijfsels. Hopen en dromen mag maar men moet inderdaad steeds realistisch blijven zoals bij dit sprookje bleek. Ervaring komt door de jaren heen en steeds nederig zijn. Zelf heb ik hier ook al veel bijgeleerd door een forumlid. Dat er hier bij Geron zoveel shorters waren bleef mij wantrouwen en dat was wel degelijk waar.

Zwabbertje
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 28

Berichtdoor Zwabbertje » 30 Sep 2018 20:25

Zwabbertje schreef:
Naz-T schreef:Idd, gewoon nog even geduld ;)

Ik houd ze vast geen probleem
Heb deze week al wat aardige koerswinst met Amarin gekocht op 2.72

Dit is wel een hele dure les geweest deze week ik was er toch zo van overtuigd dat alles in kannen en kruiken was.
Helaas het mocht niet zo zijn .
Kijk nu verder uit naar Amarin die uitstekend presteerde afgelopen week en daar heb ik mijn verlies met Geron ruimschoots goed gemaakt

Naz-T
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 34

Berichtdoor Naz-T » 30 Sep 2018 21:24

Ik was er ook te hard van overtuigd. Helaas heb ik geen winners zoals Amarin om mee te compenseren. Het bericht van geron kwam ook een paar dagen vroeger dan verwacht (30 sep), want kans was groot dat ik vrijdag alsnog stukje had verkocht. Achja, tijd valt niet terug te draaien. Dure les, maar we gaan er geen boterham minder door eten. Voelt wel aan als een persoonlijk falen. :| En nu maar hopen op een nieuwe partner (Abbvie?) of ben ik dan weer te blind? :think: Nu nog verkopen lijkt ook niet slim, had ik het beter nog gedaan aan 2,3

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1103

Berichtdoor bertje » 01 Okt 2018 15:49

Ben ook eens ingestapt.

As of August 31, 2018, the Company had approximately $183 million in cash, met een verbranding van 3 miljoen per maand kunnen ze nog 61 maanden of dikke 5 jaar verder.

henkie1984
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 4

Berichtdoor henkie1984 » 01 Okt 2018 16:13

die 3 miljoen is dat niet gebaseerd op de samenwerking met J&J?

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 64

Berichtdoor koenvhaver » 01 Okt 2018 17:50

Ik zie ze nog dalen onder de 1. Ze hebben maar één product en dat gaf geen schitterende resultaten. Fase 3 kost meer cash dan ze in handen hebben. Ik zie hier nog weinig positiefs in. Het is niet omdat ze van hoog komen dat ze nog eens de helft kunnen dalen.

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1103

Berichtdoor bertje » 01 Okt 2018 19:06

henkie1984 schreef:die 3 miljoen is dat niet gebaseerd op de samenwerking met J&J?

blijkbaar niet want ze hebben hun kosten opgetrokken van 28 naar 37 miljoen.