Gern (Geron Corp)
Re: Gern (Geron Corp)
Nee, ik vergelijk ze zeker niet. Ik wil alleen maar zeggen dat een KV niet het einde van de wereld is en zeker geen reden is om te verkopen. Wat jij op 11 mei suggereerde en nu nog steeds...
En je zou ze nu duurder moeten terugkopen.
We zullen wel zien binnen enkele jaren of Geron een ruwe diamant was of een grote ontgoocheling.
Ik begrijp nog altijd uw negativisme niet en dat je er hier altijd als de kippen bij bent als je geen aandeelhouder bent...
Good luck to all!
besportie liked last!
En je zou ze nu duurder moeten terugkopen.
We zullen wel zien binnen enkele jaren of Geron een ruwe diamant was of een grote ontgoocheling.
Ik begrijp nog altijd uw negativisme niet en dat je er hier altijd als de kippen bij bent als je geen aandeelhouder bent...
Good luck to all!
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Waarom dat leedvermaak altijd bij “slecht “ nieuws? Zielig . Hetzelfde gezien deze week bij Sorrento. We wachten vol ongeduld op uw positieve bijdragen of ideeen.
Vaste Portefeuille:WRN, Accentis, Roularta, Siga, Bavarian, Sorrento, Inventiva, Materialise, Econocom, Exmar, UUUU en Exmar
Te zot voor woorden.
40% stijging voor de kopers van 1,3$
Nog lange weg te gaan wat mij betreft om break even te zijn.
Wanneer mogen die verkopen iemand een idee?
40% stijging voor de kopers van 1,3$
Nog lange weg te gaan wat mij betreft om break even te zijn.
Wanneer mogen die verkopen iemand een idee?
!!!!Ben ik nu zo dom of is een ander zo slim??
- And its gone!
- Forum veteraan
- waarderingen: 380
Wat gaat de koers doen binnen 2 weken na de presentatie?!
Iemand nieuws?
Hopelijk eens wat positief nieuws want momenteel stijgt den euro verder ten opzichte van den dollar wat hier ook in mijn nadeel is.
Iemand nieuws?
Hopelijk eens wat positief nieuws want momenteel stijgt den euro verder ten opzichte van den dollar wat hier ook in mijn nadeel is.
Denk dat we wel redelijk safe zitten momenteel en er wel nog wat stijging mogelijk is, maar echt deftige koersen waaraan ik overweeg om te verkopen, verwacht ik pas binnen 2-3 jaar (als de resultaten goed zijn, maar denk het wel aangezien MOS het eindpunt is als ik me niet vergis). Mijn gemiddelde is 3,5 ongeveer (hangt van de dollar af en die is inderdaad serieus in het nadeel de laatste dagen. Mss overwegen om mijn GLPG aandelen in euro om te zetten naar Nasdaq aandelen. Nog efkes wachten
- And its gone!
- Forum veteraan
- waarderingen: 380