Gern (Geron Corp)
Gern (Geron Corp)
Na de duik van vorige week is dit aandeel zich langzamerhand aan het herstellen.
Ik zie wel nog wat potentieel de komende dagen.
Wie nog een deel van de koek wil...
Ik zie wel nog wat potentieel de komende dagen.
Wie nog een deel van de koek wil...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
- frikandel75
- Forum elite
- waarderingen: 600
- frikandel75
- Forum elite
Re: gern (geron corp)
tot bekendmaking van de testresultaten in mei zullen ze wel blijven stijgen
nadien overname door Janssens Pharma?
nadien overname door Janssens Pharma?
ben aan het twijfelen of ik me inkoop in dit aandeel ...
zit al met een 20% van portefeuille in biotech (biocartis en mithra), maar mijn 'buikgevoel' zegt dat in deze sector nog heel wat rendement te halen valt. dit aandeel lijkt me wel een mooie kandidaat, met heel wat ruimte voor hogere koersen
nog enige adviezen of inzichten omtrent dit aandeel?
alvast bedankt!
zit al met een 20% van portefeuille in biotech (biocartis en mithra), maar mijn 'buikgevoel' zegt dat in deze sector nog heel wat rendement te halen valt. dit aandeel lijkt me wel een mooie kandidaat, met heel wat ruimte voor hogere koersen
nog enige adviezen of inzichten omtrent dit aandeel?
alvast bedankt!
2018 is het jaar van de waarheid voor Geron, want dan zal duidelijk worden of Janssen afstevent op een proof-of-concept.
Janssen moet uiterlijk in het vierde kwartaal van 2018 beslissen of het al dan niet haar optie om het onderzoek
verder te zetten zal uitoefenen.
Ofwel lukt dit verhaal en krijgen we een koersexplosie van Geron ofwel loopt het fout en geeft Janssen alles terug aan Geron en is het afgelopen.
In de recente presentaties van Johnson & Johnson wordt imetelstat constant naar voor geschoven als een
van de blockbuster-geneesmiddelen waar het bedrijf op hoopt voor de toekomst.
Janssen moet uiterlijk in het vierde kwartaal van 2018 beslissen of het al dan niet haar optie om het onderzoek
verder te zetten zal uitoefenen.
Ofwel lukt dit verhaal en krijgen we een koersexplosie van Geron ofwel loopt het fout en geeft Janssen alles terug aan Geron en is het afgelopen.
In de recente presentaties van Johnson & Johnson wordt imetelstat constant naar voor geschoven als een
van de blockbuster-geneesmiddelen waar het bedrijf op hoopt voor de toekomst.
- frikandel75
- Forum elite
Heb me vandaag met een eerste deel ingekocht. De komende dagen evolueer ik een tweede deel.
- frikandel75
- Forum elite