Baidu inc. (BIDU)
- kierkegaard
- Forum elite
- waarderingen: 724
Re: Baidu inc. (BIDU)
Dank ja las het net ook. Mijn BIDU nu al vlot boven 80% virtueel rendement.
Laatste artikelen op Beursig.com
Favoriete aandelen AEX en BEL20 +11% in 3 maanden
Stille periode bij beleggen op de beurs, wat is dit precies?
Timing met beleggen in combinatie met irrationele ...
Volg Beursig.com

- kierkegaard
- Forum elite
Zet de trend voort, opnieuw aan hoog volume en tegen de NAS in.
- kierkegaard
- Forum elite
Hup, daar gaat Baidu alweer. +12% momenteel. Heb ik nieuws gemist?
- kierkegaard
- Forum elite
Ook een enorm volume.
https://www.fool.com/investing/2020/12/ ... popped-to/
This morning in Brussels, European Union negotiators finalized the terms of a historic investment agreement with China. Seven years in the making, the new Comprehensive Agreement on Investment is expected to grow international trade between the EU and China, facilitate cross-border investment, and "strongly stimulate" the economies of both nations, according to Chinese president Xi Jinping.
This morning in Brussels, European Union negotiators finalized the terms of a historic investment agreement with China. Seven years in the making, the new Comprehensive Agreement on Investment is expected to grow international trade between the EU and China, facilitate cross-border investment, and "strongly stimulate" the economies of both nations, according to Chinese president Xi Jinping.
" The word crisis in Chinese is composed of two characters: the first, the symbool of danger .... the second, of opportunity"
- kierkegaard
- Forum elite
Zou dat de aanleiding zijn van die stijging vandaag? Dat is niet echt nieuw...
Lees hier en daar dat het met de HK listing te maken zou hebben.
Of misschien geen precieze aanleiding en gewoon verder inlopen van een ondergewaardeerd aandeel dat ineens breder wordt ontdekt.
Lees hier en daar dat het met de HK listing te maken zou hebben.
Of misschien geen precieze aanleiding en gewoon verder inlopen van een ondergewaardeerd aandeel dat ineens breder wordt ontdekt.
- Beheerder
- Beheerder
- waarderingen: 5352
- Contacteer:
Vanochtend viel mij ook Prosus op met kort na opening bijna +4%. Ik kon niet direct de link leggen met het nieuws over de EU en China en dat kwam pas later op de dag. Prosus verloor uiteindelijk een deel van de winst maar er zal ergens wel een relatie zijn.
Phil liked last! Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.
Klaar om een mooie rit te maken. Samenwerking met Geely voor EV. 2de listing volgt. Leider op gebied van AI. En geld met hopen. Voorlopig nog ondergewaardeerd.
ugeerts liked last!
Dubbel
Laatst gewijzigd door ugeerts op 08 jan 2021 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
__________________________________________________________________________________
ugeerts schreef: ↑08 jan 2021 19:30Klopt. Die aanvraag 2de beurs listing van BIDU en EV jaagt de koers vandaag nog eens boven de 10% naar omhoog. Pakketje opgepeuzeld aan $224 en al 7% winst.
Ik haat een aandeel te kopen als het al is verdubbeld in korte tijd (sinds eind nov), we zien een schoolvoorbeeld ontvouwen van een bubbel, maar ben toch ingestapt omwile van de redelijke K/W. Trouwens Tesla doet het ook veel beter dan de Internet bubbels uit 1999, hopelijk gaat het binnenkort niet lijken op die naar beneden donderende sneeuw lawines zoals de beurskoersen er uit zagen in 2001.
Deze week ook in die andere Chinees BABA (jack ma) ingestapt, maar daar is het vertrouwen om gekende redenen, ietsje minder. Toch ook vandaag +5%. Ik gooi ze door elkaar als mijn Chinees beleggings potje, we zien wel. Het risico met dat potje ligt eerder in China, me dunkt.
PS: geheime challenge, begrafenissen?
__________________________________________________________________________________