Immutep Limited
- maartenverhoeve
- Forum veteraan
- waarderingen: 351
Immutep Limited
Volgt er iemand deze biotecher, ben vandaag voorzichtig ingestapt na de samenwerking met Merck!
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....
Laatste artikelen op Beursig.com
Favoriete aandelen AEX en BEL20 +11% in 3 maanden
Stille periode bij beleggen op de beurs, wat is dit precies?
Timing met beleggen in combinatie met irrationele ...
Volg Beursig.com

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 105
Re: immutep limited
Ik ben geen 'financial advisor', maar IMMP zit reeds lang in mijn portefeuille.maartenverhoeve schreef: ↑25 mar 2021 15:53Volgt er iemand deze biotecher, ben vandaag voorzichtig ingestapt na de samenwerking met Merck!
Het is in feite high risk biotech, maar met enorm potentieel.
veel succes!
- maartenverhoeve
- Forum veteraan
Hopelijk heb je ze niet al te lang want toen noteerden ze 10 usd en hoger...beurssukkel schreef: ↑25 mar 2021 20:54Ik ben geen 'financial advisor', maar IMMP zit reeds lang in mijn portefeuille.maartenverhoeve schreef: ↑25 mar 2021 15:53Volgt er iemand deze biotecher, ben vandaag voorzichtig ingestapt na de samenwerking met Merck!
veel succes!
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 105
Voor jou een vraag voor mij een weet.maartenverhoeve schreef: ↑25 mar 2021 21:35Hopelijk heb je ze niet al te lang want toen noteerden ze 10 usd en hoger...beurssukkel schreef: ↑25 mar 2021 20:54Ik ben geen 'financial advisor', maar IMMP zit reeds lang in mijn portefeuille.maartenverhoeve schreef: ↑25 mar 2021 15:53Volgt er iemand deze biotecher, ben vandaag voorzichtig ingestapt na de samenwerking met Merck!
veel succes!

- maartenverhoeve
- Forum veteraan
Re: Immutep Limited
Vandaag weer wat omhoog. Immp komt in aanmerking voor een betaling.