EV-BOX - TPGY

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500


Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan


StevenM
Forum verkenner
Forum verkenner
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jun 2013 10:20
waarderingen: 6

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door StevenM »

Interview
De dans om de laadpaalmarkt begint pas voor EVBox
Elektrisch rijden Weinig markten zijn zo dynamisch als die voor elektrische auto’s en laadpalen. Laadpaalmaker EVBox wil nu groeien in de VS.

Milo van Bokkum
19 april 2021 om 21:57
Leestijd 3 minuten

Een laadpaal is een paal waar stroom uitkomt. Dat is op het eerste gezicht niet zo ingewikkeld. Uit je muur komt ook stroom, toch?

Dat klopt niet helemaal. Als het zo simpel was, liepen bij EVBox, een Amsterdamse fabrikant van laadpalen voor elektrische auto’s, niet 300 van de 750 mensen op de onderzoeksafdeling rond. Ze werken grotendeels aan software, cyberveiligheid en aanpassingen om te voldoen aan uiteenlopende netwerkspecificaties in het buitenland. „We zien onszelf meer als techbedrijf”, aldus bestuursvoorzitter Kristof Vereenooghe.

In het kielzog van de snel groeiende markt voor elektrische auto’s ontstaat net zo rap een compleet nieuwe sector: die van de laadpaalmakers. Je kunt alleen in Nederland al laadpalen krijgen van NewMotion, Alfen, Allego, Ecotap, plus een aantal kleinere spelers.

En dus EVBox. Dit snelgroeiende bedrijf (de omzet in 2020 bedroeg 70 miljoen euro), in 2010 opgericht door ondernemer Bram van de Leur en ex-coureur Huub Rothengatter, gaat ergens de komende drie maanden voor een miljard dollar naar de beurs in New York – dat is al zeker, alleen de datum is dat nog niet.

„De Amerikaanse toezichthouder heeft het overdruk”, zegt de Vlaamse Vereenooghe in een videogesprek. „Je hebt niet zelf de controle over het tijdschema.” De beursgang geschiedt door een fusie met een SPAC, een lege beurshuls.

Deal via videobellen
De deal met de Amerikaanse SPAC-oprichter TPG Capital werd de afgelopen maanden vrijwel volledig per videobellen gesloten. EVBox, dat al 200.000 laadpalen produceerde en een eigen fabriek heeft in Bordeaux, wil geen tijd verliezen: het ziet de beursgang als cruciaal om te groeien op een markt die een stuk minder gemakkelijk is dan hij misschien lijkt.

De verwachtingen voor het aantal laadpalen dat de komende jaren geplaatst moet worden in Europa – en uiteindelijk de rest van de wereld – zijn enorm. In Nederland alleen gaat het vermoedelijk al om meer dan een miljoen laadpunten. Nu zijn er zo’n 70.000. Veel gemeentes moeten hun eerste concessie voor een laadstation nog uitgeven, de meeste particulieren rijden nog gewoon op brandstof en bedrijven beginnen langzamerhand palen te installeren op hun parkeerterreinen.

Maar dat betekent niet dat het daardoor makkelijk scoren is, aldus Vereenooghe. De concurrrentie is fel, en een goede laadpaal maken is niet gemakkelijk. „Ik denk dat dit een business wordt zoals die van smartphones. De technologie evolueert snel, de hardware en de software. Je moet schaalvoordelen hebben om bij te kunnen blijven. Het wordt een wereldwijde markt.”

Elke paal heeft ander ritme
Wat de consument als laadpaal ziet, is in feite een computer. Elke auto kent bijvoorbeeld een ander ‘laadritme’, waarvoor de paal zich moet aanpassen. Elk land heeft ook weer een ander soort stroomnetwerk, waar de software op aangepast moet worden. En voortdurend komen er nieuwe richtlijnen voor cyberveiligheid – want wat als iemand een laadpaalnetwerk hackt en data steelt? En wat als auto’s straks ook rijdende batterijen zijn die stroom kunnen terugleveren aan het huishouden?

Om al die ontwikkelingen te kunnen bijbenen, is groei nodig, aldus Vereenooghe. „Er gaat consolidatie plaatsvinden. In de Verenigde Staten is dat al een beetje gebeurd. Als je nu nog deze markt op wil: good luck.”

EVBox, dat op dit moment eigendom is van het Franse energiebedrijf Engie en daardoor flink wist te groeien, geldt als een relatief grote speler; veel van de concurrentie bestaat uit binnenlands opererende, kleinere bedrijven. Maar zijn bedrijf is er heus niet zomaar, zegt Vereenooghe. „De markt beweegt heel snel. De druk van Aziatische producenten valt nu nog mee, maar die komt er in de toekomst zeker.”

Laadstationexploitanten
De voorziene groei van elektrisch rijden maakt van de ‘laadmarkt’ een dynamisch, en tegelijk weinig overzichtelijk geheel. EVBox wordt vaak gezien als concurrent van een bedrijf als Fastned, bekend van de gele snellaadstations langs Nederlandse snelwegen. Maar het beursgenoteerde Fastned is een exploitant, en in principe juist een potentiële afnemer van EVBox.

Wat vooral zaak lijkt, is voet aan de grond te krijgen en toekomstige ontwikkelingen goed in te schatten. Zo is bijvoorbeeld de vraag hoeveel automobilisten in de toekomst langs de snelweg zullen laden. Veel ritjes vergen slechts af en toe thuis opladen. De nieuwkomers op de laadmarkt krijgen verder te maken met traditionele pompstations die zélf laadpalen exploiteren. Energiebedrijf BP en automaker Volkswagen gaan samen laadpunten aanleggen – overigens geschikt voor elk automerk. Shell nam onlangs laadpaalbedrijven Ubitricity en NewMotion over. En Fastned, snelgroeiend en verlieslatend, put zich uit in rechtszaken om concurrenten vergunningen te onthouden.

EVBox heeft van al die perikelen relatief weinig te vrezen – het levert aan alle partijen: van huishouden tot oliemaatschappij. De spanning zit veeleer in de ontluikende strijd met ChargePoint (circa achthonderd werknemers), een Amerikaanse concurrent die juist nu de oversteek waagt naar Europa. Aan beide zijden van de Atlantische Oceaan valt felle concurrentie tussen de twee laadpaalgiganten te verwachten.


Lees ook dit stuk overde SPAC-beursgangen van bedrijven die zich bezighouden met elektrisch rijden
Vereenooghe, die na een carrière bij diverse ‘digitale’ bedrijven in 2015 naar EVBox kwam, zei eerder al eens dat hij de sprong van Europa naar de VS makkelijker vindt dan andersom, vanwege de verschillen tussen Europese staten. Maar ook de VS kennen uitdagingen. „Het is een moeilijke markt, dat wordt vaak onderschat”, aldus Vereenooghe. „Het kost veel om er zaken te doen, het is een duur land, je moet veel reizen.”

De EVBox-directeur benadrukt dat zijn bedrijf begeleid wordt door TPG Capital, een Amerikaanse investeerder die veel ervaring heeft met bedrijven die willen groeien. Het voorzag in de SPAC waar EVBox nu in wordt ‘gehangen’ en brengt veel kennis in van zakendoen in de VS. „Dat gaat ons echt helpen.”

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/04/19/de ... x-a4040457
Sebbie liked last!





StevenM
Forum verkenner
Forum verkenner
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jun 2013 10:20
waarderingen: 6

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door StevenM »

Donderdag 22 april 2021, 08:00 CEST
EVBox-snellaadstation voor elektrische auto’s wint internationale iF DESIGN AWARD
Het winnende laadstation EVBox Ultroniq is ontworpen door VanBerlo en wordt geproduceerd door EVBox Group in de eigen fabriek in Bordeaux, Frankrijk.
AMSTERDAM, 22 april 2021 — EVBox Group, toonaangevende leverancier van flexibele en schaalbare laadoplossingen voor elektrische voertuigen, en creatief designbureau VanBerlo kondigen met trots aan dat het laadstation voor elektrische auto’s, EVBox Ultroniq, de internationaal geroemde iF DESIGN AWARD 2021 heeft gewonnen.



De iF DESIGN AWARD is een van de bekendste internationale prijzen voor design en staat symbool voor een ontwerp van hoge kwaliteit. De EVBox-snellader heeft de prijs gewonnen in de categorie 'Public and Retail', toegewezen door een internationaal panel van 98 designexperts op basis van idee, vorm, functie, differentiatie en impact.

EVBox Ultroniq
JPEG
EVBox Ultroniq
Ultrasnelladen in slechts 15 minuten
EVBox Ultroniq heeft een hoge output tot 350 kW, waardoor EV-rijders in slechts 15 minuten 486 km aan bereik kunnen bijladen. Dankzij het robuuste ontwerp kan er bovendien op elke locatie worden geladen, ook met extreme weersomstandigheden. De snellader biedt gebruikers een naadloze laadervaring, dankzij de automatisch intrekbare laadkabels, indicatieve LED-verlichting en meertalige touchscreen.

Het is een topjaar geweest voor snelladen bij EVBox Group en ik ben er zeker van dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. Ik ben enorm trots om te zien dat onze snellaadoplossing, ontworpen en ontwikkeld in onze fabriek in Bordeaux, ervoor zorgt dat EV-rijders een goede en betrouwbare laadervaring hebben. Iets wat nu ook bevestigd is door het panel van de iF DESIGN AWARD.
Emmanuel Ourry (Senior Director DC Development, EVBox Group)
EVBox Group werkt aan de volgende generatie snellaadtechnologie.

Zie ook onderstaande video, meer informatie volgt binnenkort.




http://news.evbox.com/nl-NL/198460-evbo ... sign-award
Droopymaes liked last!

joaquino
Forum newbie
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2017 13:56
waarderingen: 2

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door joaquino »

https://investorplace.com/moneywire/202 ... quote_news

Of de cijfers die sommige "Amerikaanse" believers er op plakken zullen stand houden is koffiedik kijken, maar persoonlijk ben ik wel sterke believer van evbox.
Droopymaes liked last!
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” A.Einstein

StevenM
Forum verkenner
Forum verkenner
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 jun 2013 10:20
waarderingen: 6

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door StevenM »

EVBox Group introduceert een nieuwe, modulaire snellader: de EVBox Troniq Modular

EVBox Group, een toonaangevende leverancier van flexibele en schaalbare laadoplossingen voor elektrische voertuigen, kondigt zijn nieuwste generatie DC-snellader aan, de EVBox Troniq Modular. De EVBox Troniq Modular maakt het voor bedrijven mogelijk om geleidelijk te investeren in laadinfrastructuur. Het laadvermogen van de Troniq Modular kan namelijk worden uitgebreid zodra er op desbetreffende locatie meer vraag naar is of wanneer dit voor het bedrijf financieel haalbaar is.
AMSTERDAM, 4 mei 2021 — EVBox Group brengt een nieuwe snellader, de EVBox Troniq Modular, de Europese markt op. De leverancier van laadoplossingen gaat naar de beurs van New York (NYSE:TPGY) via een samenwerking met TPG Pace Beneficial Finance en begint dit nieuwe hoofdstuk dus met een nieuwe, modulaire snellader.

De EVBox Troniq Modular is gebouwd voor bedrijven, zoals Charging Service Providers (CSP's), wegrestaurants en tankstations, die willen investeren in laadinfrastructuur voor een extra inkomstenstroom en een die meegroeit met hun bedrijf. De uitbreidbare energiemodules van elk 30 kW maken het voor bedrijven mogelijk om het laadvermogen uiteindelijk te verhogen tot 240 kW. Zodra de vraag naar elektrisch laden toeneemt, kan de EVBox Troniq Modular worden uitgebreid.

Met de EVBox Troniq Modular kunnen er meerdere voertuigen tegelijkertijd opladen, wat zorgt voor kortere wachttijden bij laadpunten. Bovendien is het laden voor bestuurders minder ingewikkeld dankzij het 15” touchscreen, begeleidende verlichting en de automatisch intrekbare laadkabels.

EVBox Troniq Modular
PNG
EVBox Troniq Modular
Gebaseerd op het EVBox Product DNA
De EVBox Troniq Modular is geschikt voor elke huidige en toekomstige elektrische auto. De snellader kan verbinden met iedere OCPP-conforme software en kan worden geïntegreerd in bestaande bedrijfsprocessen. Met uitbreidbare energiemodules die samen tot 240 kW vermogen kunnen leveren, maar ook afzonderlijk kunnen werken, is de EVBox Troniq Modular ontworpen om altijd operationeel te blijven. Wanneer een van de energiemodules een storing heeft, blijft de rest namelijk werken.

Belangrijkste kenmerken van de EVBox Troniq Modular
Modulair en schaalbaar ontwerp
Uitbreidbare energiemodules van 30 kW (tot maximaal 240 kW)
Mogelijkheid om meerdere elektrische auto’s tegelijk op te laden
Ruimte voor eigen branding
Meertalig 15” touchscreen
Begeleidende LED-verlichting
Automatisch intrekbare laadkabels
Toegankelijk per rolstoel
Meer informatie over de EVBox Troniq Modular kunt u terecht op onze website.

De EVBox Troniq Modular komt in de tweede helft van 2021 beschikbaar voor enkele grote klanten in Europa.

http://news.evbox.com/nl-NL/198592-evbo ... iq-modular

Gebruikersavatar
Droopymaes
Premiummember
Premiummember
Berichten: 638
Lid geworden op: 23 apr 2020 13:51
waarderingen: 608

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door Droopymaes »

https://investorplace.com/moneywire/202 ... aten-down/


Pounce on TPG Pace Beneficial Finance While It’s Still Beaten Down
There's still a solid opportunity to enter TPGY stock at a more-than-reasonable entry point

By Matt McCall and the InvestorPlace Research Staff, Editor, MoneyWire May 6, 2021, 3:44 pm EDT
Investors continue to overlook the opportunity with TPG Pace Beneficial Finance (NYSE:TPGY) stock. Beaten down by both the selloff in EV (electric vehicle) and SPAC (special purpose acquisition company) plays, shares remain 50% below their highs.

an electric vehicle (EV) at a charging station representing EV stocks
Source: Alexandru Nika / Shutterstock.com
For some SPAC stocks the correction made sense. Especially for ones merging with EV startups, some of which became overheated following the “blue wave” results from the last election cycle. Yet, in the case of this one, set to merge with European charging company EVBox, the selloff has been way overdone.

Enthusiasm may have cooled. But, the vehicle electrification megatrend remains in play. Over in Europe, mandates are helping to speed up the shift to EVs. This bodes well for the continued growth of EV charging companies, especially market incumbents like EVBox. And, in the United States, the Biden administration’s ambitious plans to push for mass adoption of EVs may create a similar environment stateside.

Biden’s plan is still pending. But, even a reduced level of federal support will provide a massive boost for U.S. EV charging industry growth.

More than reasonably priced at around $17 per share, now’s the time to seize the opportunity. As more catch on that this SPAC was oversold, this favorable entry point won’t last for long.


TPGY Stock Is a Great EV Charging Play
Several charging companies have gone (or are going) public via the SPAC route. So what makes this one special?

For starters, the fact EVBox got its start in Europe. As I discussed last month, it’s easier for a European-based EV company to enter the U.S. market, than vice-versa.

That is, with Europe’s complicated regulations, which vary from country to country, new entrants face many hurdles. This gives EVBox a first mover advantage. With regards to the U.S. market, yes things will get competitive. You can argue that U.S.-based charging companies may have an edge in their respective home market.

The European charging market is more mature (albeit still growing at a healthy clip). But, things are still on the ground floor stateside. The U.S. so far has been less aggressive in encouraging the pivot from gas-powered vehicles to electric-powered ones. Yet, this is set to change in a big way. Biden’s $2 trillion infrastructure plan, which provides billions in EV industry stimulus may be waiting on approval from the U.S. Congress. This may mean some adjustments before it’s signed into law.

Even so, the bill in its final form will most likely contain support for the EV industry. This stimulus will help turbo-charge the growth of the American charging industry. This bodes well for EVBox, as it makes its entry into the U.S. charging market. And, like I mentioned above, not only is this one of the strongest ways to play this trend. Following its 50% decline, you can enter it today at a more-than-reasonable valuation.

Don’t Underestimate EVBox’s Long-Term Potential
I wouldn’t go so far as to call TPGY stock a value play. Very few SPACs merging with early stage companies fit into the value stock category. But, relative to its projected growth, and long-term potential, shares are more than reasonably priced at $17 per share.

Based on the pro-forma valuation numbers provided in the SPAC merger presentation, this company will have 139 million outstanding shares once the deal closes. At today’s prices, that means an implied market capitalization of around $2.36 billion.

Compared to this year’s projected sales (€120 million, or $144.5 million), the valuation looks rich. But, compare today’s valuation to the company’s 2023 projections (€372 million, or $448 million) and the story changes. Based on these projections, its valuation starts to look a lot more reasonable. 2023 is also the year this company reaches its breakeven point on an EBITDA basis.

And, that’s only the start. It’s not as if growth will screech to a halt after 2023. Longer-term projections call for 50%+ annualized growth, 45% gross margins and eventual EBITDA margins of around 25%. Putting it simply, a $2.36 billion implied valuation underestimates the long-term value of this business.


Bottom Line: Pounce on This Opportunity While It Lasts
TPG Pace has found its floor at or around today’s prices. Investors right now may not be jumping into this opportunity. But, don’t expect that to remain the case. The markets corrected the out of hand prices some EV SPAC stocks were fetching earlier this year. But, they threw this one out with the bathwater.

With its first-mover advantage in Europe, and big potential to scale up in the U.S., EVBox stands a great chance of living up to its impressive growth projections. As more dive into the details, and realize how reasonably priced shares are today, they will start to rebound. In short, it’s time to pounce on TPGY stock, while this pricing discrepancy lasts.
Sebbie liked last!

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
Berichten: 726
Lid geworden op: 13 sep 2018 11:31
waarderingen: 197

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door Jelle R »

Droopymaes schreef:
07 mei 2021 09:19
https://investorplace.com/moneywire/202 ... aten-down/


Pounce on TPG Pace Beneficial Finance While It’s Still Beaten Down
There's still a solid opportunity to enter TPGY stock at a more-than-reasonable entry point

By Matt McCall and the InvestorPlace Research Staff, Editor, MoneyWire May 6, 2021, 3:44 pm EDT
Investors continue to overlook the opportunity with TPG Pace Beneficial Finance (NYSE:TPGY) stock. Beaten down by both the selloff in EV (electric vehicle) and SPAC (special purpose acquisition company) plays, shares remain 50% below their highs.

an electric vehicle (EV) at a charging station representing EV stocks
Source: Alexandru Nika / Shutterstock.com
For some SPAC stocks the correction made sense. Especially for ones merging with EV startups, some of which became overheated following the “blue wave” results from the last election cycle. Yet, in the case of this one, set to merge with European charging company EVBox, the selloff has been way overdone.

Enthusiasm may have cooled. But, the vehicle electrification megatrend remains in play. Over in Europe, mandates are helping to speed up the shift to EVs. This bodes well for the continued growth of EV charging companies, especially market incumbents like EVBox. And, in the United States, the Biden administration’s ambitious plans to push for mass adoption of EVs may create a similar environment stateside.

Biden’s plan is still pending. But, even a reduced level of federal support will provide a massive boost for U.S. EV charging industry growth.

More than reasonably priced at around $17 per share, now’s the time to seize the opportunity. As more catch on that this SPAC was oversold, this favorable entry point won’t last for long.


TPGY Stock Is a Great EV Charging Play
Several charging companies have gone (or are going) public via the SPAC route. So what makes this one special?

For starters, the fact EVBox got its start in Europe. As I discussed last month, it’s easier for a European-based EV company to enter the U.S. market, than vice-versa.

That is, with Europe’s complicated regulations, which vary from country to country, new entrants face many hurdles. This gives EVBox a first mover advantage. With regards to the U.S. market, yes things will get competitive. You can argue that U.S.-based charging companies may have an edge in their respective home market.

The European charging market is more mature (albeit still growing at a healthy clip). But, things are still on the ground floor stateside. The U.S. so far has been less aggressive in encouraging the pivot from gas-powered vehicles to electric-powered ones. Yet, this is set to change in a big way. Biden’s $2 trillion infrastructure plan, which provides billions in EV industry stimulus may be waiting on approval from the U.S. Congress. This may mean some adjustments before it’s signed into law.

Even so, the bill in its final form will most likely contain support for the EV industry. This stimulus will help turbo-charge the growth of the American charging industry. This bodes well for EVBox, as it makes its entry into the U.S. charging market. And, like I mentioned above, not only is this one of the strongest ways to play this trend. Following its 50% decline, you can enter it today at a more-than-reasonable valuation.

Don’t Underestimate EVBox’s Long-Term Potential
I wouldn’t go so far as to call TPGY stock a value play. Very few SPACs merging with early stage companies fit into the value stock category. But, relative to its projected growth, and long-term potential, shares are more than reasonably priced at $17 per share.

Based on the pro-forma valuation numbers provided in the SPAC merger presentation, this company will have 139 million outstanding shares once the deal closes. At today’s prices, that means an implied market capitalization of around $2.36 billion.

Compared to this year’s projected sales (€120 million, or $144.5 million), the valuation looks rich. But, compare today’s valuation to the company’s 2023 projections (€372 million, or $448 million) and the story changes. Based on these projections, its valuation starts to look a lot more reasonable. 2023 is also the year this company reaches its breakeven point on an EBITDA basis.

And, that’s only the start. It’s not as if growth will screech to a halt after 2023. Longer-term projections call for 50%+ annualized growth, 45% gross margins and eventual EBITDA margins of around 25%. Putting it simply, a $2.36 billion implied valuation underestimates the long-term value of this business.


Bottom Line: Pounce on This Opportunity While It Lasts
TPG Pace has found its floor at or around today’s prices. Investors right now may not be jumping into this opportunity. But, don’t expect that to remain the case. The markets corrected the out of hand prices some EV SPAC stocks were fetching earlier this year. But, they threw this one out with the bathwater.

With its first-mover advantage in Europe, and big potential to scale up in the U.S., EVBox stands a great chance of living up to its impressive growth projections. As more dive into the details, and realize how reasonably priced shares are today, they will start to rebound. In short, it’s time to pounce on TPGY stock, while this pricing discrepancy lasts.
Goed artikel! Ondertussen staan we niet aan 17$ maar al terug 15$ na weer een verschrikkelijke dag gisteren. Ik denk dat het niet ondenkbaar is dat het de komende weken nog lager gaat en dan koop ik toch gretig bij.

Gebruikersavatar
Droopymaes
Premiummember
Premiummember
Berichten: 638
Lid geworden op: 23 apr 2020 13:51
waarderingen: 608

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door Droopymaes »

Ik blijf ook overtuigd van het aandeel, maar mijn financiële situatie staat mij niet toe bij te kopen.
Bovendien is er ook nog altijd een 'beurswijsheid' :
The market can stay irrational longer than you can stay solvent

Maw: moest ik het geld >5 jaar kunnen missen, zou ik bijkopen ...

Gebruikersavatar
Sebbie
Premiummember
Premiummember
Berichten: 79
Lid geworden op: 07 feb 2012 16:49
waarderingen: 29

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door Sebbie »

Het kietelt, maar ik koop hier ook niet meer bij. Gemiddelde van $ 20 zal het moeten doen.
"Everyone has the brainpower to make money in stocks. Not everyone has the stomach.”

Gebruikersavatar
letta75
Premiummember
Premiummember
Berichten: 207
Lid geworden op: 19 apr 2020 11:56
waarderingen: 241

Re: EV-BOX - TPGY

Bericht door letta75 »

Droopymaes schreef:
07 mei 2021 10:01
Ik blijf ook overtuigd van het aandeel, maar mijn financiële situatie staat mij niet toe bij te kopen.
Bovendien is er ook nog altijd een 'beurswijsheid' :
The market can stay irrational longer than you can stay solvent

Maw: moest ik het geld >5 jaar kunnen missen, zou ik bijkopen ...
Idem hier. Ik geloof volledig in EVBox op LT. Mijn 'core'-investering blijft staan. Het huidige beurssentiment zit tegen maar een sectorrotatie komt er zeker na verloop van tijd. Ondertussen heb ik via KT-trades obv TA mijn GAK naar 17 getrokken en er staat nog een order klaar om dit nog lager te trekken.
Droopymaes liked last!







Plaats reactie