AMC Entertainment Holdings
Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 210
- Contacteer:
Re: AMC Entertainment Holdings
Retailinvestor die zijn aandelen nog heeft?Moet je als belegger niet een beetje kijken naar de echte waarde van uw aandelen?Dan moet je nu al 99.5% van uw aandelen hebben verkocht want anders ben je geen belegger maar een gokker.En denk je dat er geen fondsen zijn die long zitten ipv long??Die is geen retail tegen de grote jongens maar mss wel paar grote jongens tegen elkaar maar met de kleintjes als collateral damage.Ondertussen staan we -50% van de $25 van voorbeurs.USSENTERPRISE schreef: ↑27 jan 2021 15:47Rare theorie Mulder. Verschillende hedgefunds gooien de handdoek in de ring en rapporteren zware verliezen. Elke retail investor die zijn aandelen in Gamestop of AMC van een maand geleden nog heeft, is tot nog toe de winnaar.
P.S. Ik heb er helaas geen
Laatste artikelen op Beursig.com
Turbo ratio: laat de ratio niet een valkuil zijn bij beleggen...
ABN AMRO MeesPierson zet cyclisch karakter van sectorallo...
Bitcoin manipulatie, zeepbel en geen valuta volgens Dr. Doom
-
- Forum elite
- waarderingen: 1621
- Contacteer:
11.60+6.64 (+133.87%)
Day's Range 11.61 - 20.35
- neku
- Premiummember
- waarderingen: 1126
- Contacteer:
Dat is het hem net. De meesten van WSB hebben geen aandelen, die spelen op YOLO optiesUSSENTERPRISE schreef: ↑27 jan 2021 15:47Rare theorie Mulder. Verschillende hedgefunds gooien de handdoek in de ring en rapporteren zware verliezen. Elke retail investor die zijn aandelen in Gamestop of AMC van een maand geleden nog heeft, is tot nog toe de winnaar.

- USSENTERPRISE
- Forum elite
- waarderingen: 1742
- Contacteer:
Ja, de echte waarde van aandelen : wat is dat ? Ik probeer vooral winst te maken. Daarom had ik graag wat AMC's en Gamestop's gehad voor de gekte begon.mulder schreef: ↑27 jan 2021 15:57Retailinvestor die zijn aandelen nog heeft?Moet je als belegger niet een beetje kijken naar de echte waarde van uw aandelen?Dan moet je nu al 99.5% van uw aandelen hebben verkocht want anders ben je geen belegger maar een gokker.En denk je dat er geen fondsen zijn die long zitten ipv long??Die is geen retail tegen de grote jongens maar mss wel paar grote jongens tegen elkaar maar met de kleintjes als collateral damage.Ondertussen staan we -50% van de $25 van voorbeurs.USSENTERPRISE schreef: ↑27 jan 2021 15:47Rare theorie Mulder. Verschillende hedgefunds gooien de handdoek in de ring en rapporteren zware verliezen. Elke retail investor die zijn aandelen in Gamestop of AMC van een maand geleden nog heeft, is tot nog toe de winnaar.
En wat collateral damage voor de kleintjes betreft : alle begin is moeilijk. Geld verliezen op de beurs is een zeer educatief gebeuren.
- Munnybunny
- Forum veteraan
- waarderingen: 893
- Contacteer:
Echte waarde van aandelen??? Bly me!
- Beheerder
- Beheerder
- waarderingen: 5216
- Contacteer:
Ach en zojuist nog de $17

Idem bij Binck en DEGIRO voor wie Gamestop of AMC wilde kopenMunnybunny schreef: ↑27 jan 2021 16:18Verschillende platformen liggen plat. Toeval? hahahhaha neen, disrupt & aggravate maw manipulatie.
Echte waarde van aandelen??? Bly me!![]()

-
- Forum elite
- waarderingen: 1621
- Contacteer:
bij bolero enkel in de States te kopen. (werken enkel op de markt met hoogste volume)Beheerder schreef: ↑27 jan 2021 16:55Ach en zojuist nog de $17veel nieuwelingen op de beurs zullen vast wel denken dat AMC ook aantrekkelijker is want die koers is immers lager dan die van Gamestop. Gamestop durfde ik niet meer aan maar voorbeurs durfde ik het wel aan om in Frankfurt te kopen.
Idem bij Binck en DEGIRO voor wie Gamestop of AMC wilde kopenMunnybunny schreef: ↑27 jan 2021 16:18Verschillende platformen liggen plat. Toeval? hahahhaha neen, disrupt & aggravate maw manipulatie.
Echte waarde van aandelen??? Bly me!![]()
![]()
- neku
- Premiummember
- Contacteer:

- neku
- Premiummember
- Contacteer:

Deelnemen aan het forum + meer functies?
Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!