AMC Entertainment Holdings

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 378

Re: AMC Entertainment Holdings

Bericht door maartenverhoeve »

Stijging zet zich verder, ook AH.
Op naar hogere regionen. Morgen jaarcijfers, al lang in SP ingecalculeerd. Cijfers nabeurs morgen. 20 usd tegen eind maand?
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Weer meer dan 9 % erbij vandaag! Duidelijk dat de ommekeer aan de gang is! Ik droom stillekesaan al van een short-squeeze, mag het even ?
Dan is het hek van de dam en hebben we hier een tweede gamestop!

Ik zit in elk geval met twee posities al op stevige winsten en long en strong!

Ik sluit mijn verjaardag vandaag af en wens jullie allen een fijn weekend! Dat het maar snel maandag is, een nieuwe AMC-maandag!
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail estate, RDS, kbca, roularta, Tessenderlo.,oci, Forfarmers, American airlines en veel arrowhead pharma....

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 244

Bericht door mulder »

maartenverhoeve schreef:
12 mar 2021 21:00
Weer meer dan 9 % erbij vandaag! Duidelijk dat de ommekeer aan de gang is! Ik droom stillekesaan al van een short-squeeze, mag het even ?

Ik sluit mijn verjaardag vandaag af en wens jullie allen een fijn weekend! Dat het maar snel maandag is, een nieuwe AMC-maandag!
Toch rekening houden dat hier al heel wat meer aandelen in omloop zijn dan bij GME dus zou veel moeilijker zijn om zo'n piramide op te bouwen.
maartenverhoeve liked last!

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

mulder schreef:
12 mar 2021 21:21
maartenverhoeve schreef:
12 mar 2021 21:00

Toch rekening houden dat hier al heel wat meer aandelen in omloop zijn dan bij GME dus zou veel moeilijker zijn om zo'n piramide op te bouwen.
Klopt maar boven de 12 usd moeten een aantal fondsen al gaan coveren,
Als ik het zo een beetje volg op^het yahooforum, is er toch nog kans op een zware shortsqueeze.
Tijd zal raad brengen en aangezien ik al op goed wat winst sta, is het makkelijker...

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 386

Bericht door Stefkamielkafkajr »

hey leuk voor jou maartenverhoeven maar vergeet niet van uit te stappen op tijd :up: want kan hier ook zeer rap dalen
amc entertainment holdings,aegon,, euronav, acacia pharma,fagron,,, greenyard ,pharming, , econocom.Xfab.oxurion.sorrento therapeutics.luckin coffe adr , recticel, foresight autonomous

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

maartenverhoeve schreef:
09 mar 2021 22:31
Stijging zet zich verder, ook AH.
Op naar hogere regionen. Morgen jaarcijfers, al lang in SP ingecalculeerd. Cijfers nabeurs morgen. 20 usd tegen eind maand?
Ik blijf nog zitten, long en strong!
Lees ne keer het yahooforum, men wordt er gek, is dit een tweede gamestop?

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 386

Bericht door Stefkamielkafkajr »

amc entertainment holdings,aegon,, euronav, acacia pharma,fagron,,, greenyard ,pharming, , econocom.Xfab.oxurion.sorrento therapeutics.luckin coffe adr , recticel, foresight autonomous

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Out aan 13,42 usd vandaag. 30 % winst gemiddeld op 2 posities is genoeg.
Bedrag weer in iets anders investeren en van deze winst koop ik morgen erg graag 15 cofinimmo aandelen.
Succes aan de zittenblijvers, deze kan alle kanten op. Nabeurs alvast mooie stijging.

Maarten.

wolfe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 226

Bericht door wolfe »

Op het Yahoo forum gaan ze echt uit hun dak.
Als deze 'Apen' volhouden kunnen ze de Big guys wel eens een serieuze hak zetten, Gamma squeeze? Could it? Would it?
Exciting to say the least, eentje om te volgen, zoveel is zeker... :up:

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 643

Bericht door Lotus »

Natuurlijk worden de Amerikanen gek dat is telkens bij pump en dump. Is er voor het bedrijf fundamenteel veel gewijzigd de laatste maanden? Eerder ging het tijdens de eerste squeeze van GameStop ook hard omhoog maar verloor het van de top ook weer ongeveer 75%. Blijf vooral nuchter als het om Amerikaanse aandelen gaan die stijgen door gekte op hun fora.

Plaats reactie