Digital Turbine

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

Stofke
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 614

Digital Turbine

Bericht door Stofke »

Digital Turbine: https://www.digitalturbine.com/
APPS
Digital Turbine is een nichespeler in de software business. Het is een snel groeiende speler die in snel tempo gebruik maakt van de uitbreiding van zijn schaalgrootte, financiële kracht, zonder schulden en met sterke relaties met grote bedrijven.

Digital Turbine installeert apps op mobiele toestellen op basis van het profiel van de gebruiker. Digital Turbine wordt betaald door het bedrijf dat zijn app wil laten installeren (bijvoorbeeld Uber, Amazon of Netflix) en betaalt een deel van de opbrengsten door naar de telecomoperator, zoals Verizon of AT&T. Dit is een win-win situatie voor iedereen.

Afgelopen week verschillende aankopen gedaan tussen de 15 en 26 dollar. Mooi pakketje voor de LT nu.

Nog iemand die deze in bezit heeft ?

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 5133

Re: Digital Turbine

Bericht door believer »

Zeer goeie aankoop!
Ik heb dees gekocht aan 5 dollar maar heb ze reeds weg gedaan. Veel succes je zal er geen spijt van krijgen
Stofke liked last!

Stofke
Premiummember
Premiummember

Bericht door Stofke »

believer schreef: ↑
14 aug 2020 20:26
Zeer goeie aankoop!
Ik heb dees gekocht aan 5 dollar maar heb ze reeds weg gedaan. Veel succes je zal er geen spijt van krijgen
Mooie winst gemaakt dan jij, korte termijn belegging dan ? Ik zou ze zeker een jaar of 3 willen houden

BuyAndHold
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7

Bericht door BuyAndHold »

Wij hebben ze vlak voor de recente kwartaalcijfers ook gekocht aan ongeveer 15 euro. Kwartaalcijfers waren fenomenaal (omzet bijna 90% hoger). Nog belangrijker lijkt me dat steeds grotere spelers met hen beginnen te werken (en dus niet zozeer proberen om hen te omzeilen). Gaan in de toekomst bv ook rechtstreeks voor Disney werken.
Stofke liked last!

Stofke
Premiummember
Premiummember

Bericht door Stofke »

Vandaag positie verdubbelt, gemiddeld aan 24,34

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 5133

Bericht door believer »

Stofke schreef: ↑
14 aug 2020 21:18
Zeer goeie aankoop!
Mooie winst gemaakt dan jij, korte termijn belegging dan ? Ik zou ze zeker een jaar of 3 willen houden
Mochten ze niet zo hoog staan ik hou ze voor jaren..

Stofke
Premiummember
Premiummember

Bericht door Stofke »

20 aug 2020 08:59
Stofke schreef: ↑
14 aug 2020 21:18
Zeer goeie aankoop!
Mochten ze niet zo hoog staan ik hou ze voor jaren..
Ik zie nog veel potentieel, ik zie wel waar we staan binnen een jaar of 3

JJMMTT
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Bericht door JJMMTT »

Ik bezit deze ook met een GAK van 10.2 ofzoiets. Recent een fikse correctie maar was te verwachten gezien we erg hard vooruit waren gegaan. Volgende cijfers zullen sowieso weer prima zijn, in de loop van Q4 is 35-40 $ mogelijk denk ik. Als we dat halen verkoop ik 25 % van m'n aandelen en hou ik de rest verder aan :-)
Stofke liked last!

Stofke
Premiummember
Premiummember

Bericht door Stofke »

JJMMTT schreef: ↑
30 aug 2020 12:14
Ik bezit deze ook met een GAK van 10.2 ofzoiets. Recent een fikse correctie maar was te verwachten gezien we erg hard vooruit waren gegaan. Volgende cijfers zullen sowieso weer prima zijn, in de loop van Q4 is 35-40 $ mogelijk denk ik. Als we dat halen verkoop ik 25 % van m'n aandelen en hou ik de rest verder aan :-)
Het is inderdaad even wachten tot november nu. Mijn eerste aankoop was rond de 14 a 15 euro. Nog zwaar bijgekocht op 28. Gemiddelde nu op 24 euro. Aandeel voor de LT dit

ad24
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

DIGITAL TURBINE INC (APPS)

Bericht door ad24 »

iemand een idee aangaande deze stock?

Plaats reactie