Shorting SPY ?

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
Plaats reactie
Wall Street Trader
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0
Contacteer:

Shorting SPY ?

Bericht door Wall Street Trader »

Beste mensen. De s&p 500 heeft een explosieve recovery gemaakt na de crash. Sommigen zeggen dat het priced-in is.
En dat zal een reden zijn (hoewel ik het betwijfel).
Maar ook al zou dat een grotere reden zijn is het feit dat bedrijven verlies maken. De EPS zijn bijna overal laag verwacht volgend kwartaal. Er zijn miljoenen werklozen in de VS. (Zelf vergeleken met de grote depressie). Dat is ook zo in Europa en hoewel we hier en daar in de beurs indexen een dead cat bounce zien, blijven ze grotendeels lager en stijgen niet.
Voorbeeld (bel20 en Madrid index). Het is in de VS door het geld te "printen" en recente negatieve intrest dat we te danken hebben aan BIG J Powell ( jerome Powell federale reserve).
Dus ik dacht dat het een goed idee zou zijn om te shorten of puts te kopen want als J Powell de geldprinter weer brrrrrrr laat gaan. En de S&P stijgt hoger wordt ik met een put niet ge shortsquised omdat ik mijn verlies limiteer maar wel een expiratie datum heb. Wat denken jullie ?

Sikahert
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 25
Contacteer:

Re: Shorting SPY ?

Bericht door Sikahert »

Ik verkoop je graag out-of-the-money puts op SPY. Je schrijft zelf dat ze de geldhoeveelheid zullen laten stijgen. Tegen de Fed maak je geen schijn van kans.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie