Kent u de chatbox al? chat met andere beleggers

Virgin Galactic Holdings (SPCE)

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones, Nasdaq-100 en S&P500

Droopymaes
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 306
Contacteer:

Re: Virgin Galactic Holdings (SPCE)

Bericht door Droopymaes »

SPCE.png
AH vallen mee … Zouden we hierop blijven hangen en niet verder doorzakken (had ik 1st vrees voor).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

letta75
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 182
Contacteer:

Bericht door letta75 »

Droopymaes schreef:
05 aug 2020 07:28

AH vallen mee … Zouden we hierop blijven hangen en niet verder doorzakken (had ik 1st vrees voor).
Eerste steun ligt op 19,46 (nog ongeveer 6% lager). Daarna nog eentje rond 15,88. Rekening houdend met wat nog dit jaar en in de eerste helft van 2021 op de agenda staat zie ik het als een opportuniteit om nog een plukje bij te kopen.

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 641
Contacteer:

Bericht door Munnybunny »

Er zal weer veel turbulentie zijn de komende dagen, vrees ik.
(Bij) koop moment komt eraan.

VIRGIN GALACTIC ANNOUNCES PRICING OF PUBLIC OFFERING OF COMMON STOCK

AUGUST, 05, 2020
MOJAVE, Calif.--(BUSINESS WIRE)-- Virgin Galactic Holdings, Inc. (NYSE: SPCE) (“Virgin Galactic”), a vertically integrated aerospace and space travel company, announced today the pricing of its underwritten public offering of 23,600,000 shares of its common stock at a public offering price of $19.50 per share, before underwriting discounts and commissions. All of the shares are being offered by Virgin Galactic. In addition, Virgin Galactic has granted the underwriters a 30-day option to purchase up to an additional 3,540,000 shares of its common stock at the public offering price, less underwriting discounts and commissions. The gross proceeds from the offering, before deducting underwriting discounts and commissions and other offering expenses payable by Virgin Galactic, are expected to be $460.2 million, excluding any exercise of the underwriters’ option to purchase additional shares. The offering is expected to close on August 10, 2020, subject to customary closing conditions.

Virgin Galactic intends to use the net proceeds from this offering primarily for general corporate purposes, including working capital, general and administrative matters and capital expenditures.

Credit Suisse and Morgan Stanley are acting as joint lead book-running managers for the offering. BofA Securities, Barclays, Goldman Sachs, UBS Investment Bank, Cowen and Jefferies are acting as joint book-running managers for the offering.

Registration statements relating to the shares being sold in this offering have been filed with the U.S. Securities and Exchange Commission and became effective on August 5, 2020. The offering is being made only by means of a prospectus, copies of which may be obtained, when available, from: Credit Suisse Securities (USA) LLC, Attention: Prospectus Department, Eleven Madison Avenue, 3rd floor, New York, New York 10010, or by telephone at +1 (800) 221-1037, or by email at usa.prospectus@credit-suisse.com; or Morgan Stanley & Co. LLC, Attention: Prospectus Department, 180 Varick Street, Second Floor, New York, New York 10014.
Banner liked last!

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 228
Contacteer:

Bericht door BodeSan »

Offering price $19.50
En hier zitten we dus....
had nog wat getankt op $21.00 dinsdag...
Maar misgokt aangaande de prijs.

Maar dat komt goed.
Wordt een druk najaar in aanloop Q1 2021
Wachten nu op de volgende PR :think:
Knowledge is Betting
Acacia Pharma - Virgin Galactic (NYSE:SPCE) - NioCorp (NB:CN) - WisdomTree (PHAG:MI) - Tortoise Acquisition Group (NYSE:SHLL)

letta75
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door letta75 »

BodeSan schreef:
06 aug 2020 19:31
Offering price $19.50

Maar dat komt goed.
Ik zit ook klaar om nog een portie bij te tanken. Ik had een aankooporder staan maar na de mededeling mbt de offering heb ik het er nog even uitgehaald ;-)

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 228
Contacteer:

Bericht door BodeSan »

letta75 schreef:
06 aug 2020 19:52
BodeSan schreef:
Offering price $19.50

Maar dat komt goed.
Ik zit ook klaar om nog een portie bij te tanken. Ik had een aankooporder staan maar na de mededeling mbt de offering heb ik het er nog even uitgehaald ;-)
Daar zou ik nu toch niet te lang meer mee wachten ...
zal binnenkort wel iets kopen
-FAA approval
-powered flights
Knowledge is Betting
Acacia Pharma - Virgin Galactic (NYSE:SPCE) - NioCorp (NB:CN) - WisdomTree (PHAG:MI) - Tortoise Acquisition Group (NYSE:SHLL)

letta75
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door letta75 »

BodeSan schreef:
06 aug 2020 21:15
letta75 schreef:
06 aug 2020 19:52
BodeSan schreef:
Offering price $19.50

Maar dat komt goed.
Daar zou ik nu toch niet te lang meer mee wachten ...
zal binnenkort wel iets kopen
-FAA approval
-powered flights
Mijn huidige GAK is 15,15. Ik hou wel van een beetje gokken om die zo laag mogelijk te houden ;-) Ze zijn vandaag afgesloten net onder de steun. Ik wacht de futures van morgen af. Indien die boven de steun staat kan het zijn dat ik een ordertje plaats.

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

August 05, 2020 - Swiss National Bank has filed a 13F-HR form disclosing ownership of 140,400 shares of Virgin Galactic Holdings, Inc. (US:SPCE) with total holdings valued at $2,294,000 USD as of June 30, 2020.
letta75 liked last!

letta75
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door letta75 »

Abu Dhabi's Mubadala reports 7% stake in Virgin Galactic
(07/08) - Bron: Reuters

Abu Dhabi state fund Mubadala Investment Co on Friday reported an over 7% stake in space tourism company Virgin Galactic Holdings Inc <SPCE.N>.

The fund said it acquired the shares for investment purposes, according to a regulatory filing. (https://bit.ly/3fFnV2s)

Earlier this week, Virgin Galactic said its billionaire founder Richard Branson will fly into space on its rocketship early next year. The company had also said it would raise new funds with a share offering.

Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
Contacteer:

Virgin Galactic gobbles up cash as maiden voyage delayed
Aug. 16, 2020 9:56 PMVirgin Galactic Holdings, Inc. (SPCE)By: Douglas W. House, SA News Editor

Short sellers are circling Richard Branson's Virgin Galactic (NYSE:SPCE) stoked by its hefty $3.9B market cap, ravenous cash consumption and scant prospects for significant near- and medium-term revenues.

About 700 customers have submitted prepayments for flights aboard SpaceShipTwo at $225K per ticket, a discount off its expected fares. The maiden voyage, traveling to the lower thermosphere where occupants, including Mr. Branson himself, will experience several minutes of weightlessness, has been pushed back from this year to 2021.

According to its most recent financials, it consumed ~$108M in H1. Cash and equivalents at the end of June were $360M.

The company's long-term plan is to enter the conventional airline market with a supersonic jet that can travel from London to New York in two hours, faster than the Concorde which last operated in 2003. It is working with Rolls Royce on the design.

The company is a rival of Elon Musk's SpaceX and Jeff Bezos' Blue Origin.
Droopymaes liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie